Ο Θεσμός του «Συνηγόρου του Πελάτη» της Εθνικής Ασφαλιστικής συμπλήρωσε τρία χρόνια παρουσίας στην ελληνική ασφαλιστική αγορά.
Με την ευκαιρία της επετείου, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Ασφαλιστικής κ. Σπύρος Μαυρόγαλος επανέλαβε ότι η ικανοποίηση των προσδοκιών των ασφαλισμένων της με την προσφορά ποιοτικών υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών, αποτελεί προσωπική δέσμευση όλων των ανθρώπων της εταιρίας και εξέφρασε τη συνεχιζόμενη στήριξη της Διοίκησης στις προσπάθειες εξεύρεσης φιλικής λύσης, σε όποιες διαφορές τυχόν ανακύπτουν με τους πελάτες της.
Το Γραφείο του «Συνηγόρου του Πελάτη» προσφέρει τις υπηρεσίες του εντελώς δωρεάν ενώ η εμπειρία και η κατάρτιση των στελεχών του εγγυώνται τη γρήγορη και αποτελεσματική εξέταση των υποθέσεων, δίνοντας την απαιτούμενη προσοχή στην ανθρώπινη διάσταση και τις ιδιαίτερες συνθήκες κάθε περίπτωσης.
Ενδεικτικά, μέσα στο 2013, 4 στις 5 υποθέσεις πήραν απάντηση σε λιγότερο από μία εβδομάδα ενώ εξασφαλίστηκε θετική έκβαση σε μεγάλο ποσοστό των θεμάτων.
Αρχές λειτουργίας
Η λειτουργία του Γραφείου ακολουθεί τέσσερις απαράβατες αρχές (Ανεξαρτησία, Ουδετερότητα, Εχεμύθεια/Εμπιστευτικότητα και μη δεσμευτική Διαμεσολάβηση) και βασίζεται στον Κώδικα Δεοντολογίας της International Ombudsman Association (Ι.Ο.Α.), της οποίας είναι ενεργό μέλος, συμμετέχοντας στην Επιτροπή Διεθνών Θεμάτων και αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες σε περιφερειακό επίπεδο για την γνωστοποίηση και διάδοση του θεσμού.
Για να επιτελέσει την αποστολή του ο «Συνήγορος»:
• Επιδιώκει την ενδυνάμωση της σχέσης εμπιστοσύνης μεταξύ του Πελάτη και της Ασφαλιστικής.
• Αναζητά λύσεις κοινής αποδοχής για την επίλυση των προβλημάτων, που ανακύπτουν κατά τη διάρκεια της συναλλακτικής σχέσης και
• Προτείνει μέτρα για την αντιμετώπιση των επαναλαμβανόμενων σημείων τριβής στην σχέση μεταξύ Πελάτη – Εταιρίας.
Η Εταιρία θέτει στην υπηρεσία των πελατών της μία σειρά διαδικασιών προκειμένου να επιλύσει μαζί τους φιλικά την οποιαδήποτε διαφορά ανακύψει διμερώς.
Βήμα 1ο: Ο ενδιαφερόμενος πρέπει να έχει επικοινωνήσει με τις υπηρεσίες της Εθνικής Ασφαλιστικής ή με τον ασφαλιστή του, που διαθέτουν εμπειρία και γνώση προκειμένου να τον βοηθήσουν στην επίλυση του προβλήματός του.
Βήμα 2ο: Ο ενδιαφερόμενος σε δεύτερη φάση πρέπει να απευθυνθεί στον Τομέα Διαχείρισης Αιτιάσεων της Εθνικής Ασφαλιστικής που θα εξετάσει σε σύντομο χρονικό διάστημα την αιτίασή του.
Βήμα 3ο: Ο ενδιαφερόμενος καταλήγει στο «Συνηγόρου του Πελάτη», που αποτελεί το τελευταίο βήμα στην προσπάθεια φιλικής επίλυσης της διαφοράς.
Γραφείο του «Συνηγόρου του Πελάτη» της Εθνικής Ασφαλιστικής T:210 9007500, από Δευτέρα έως Παρασκευή, 08:00-16:00.
Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στο διαδίκτυο, στο site της Εθνικής Ασφαλιστικής www.ethniki-asfalistiki.gr.