Κάθε εργοδότης έχει μια διαφορετική προσέγγιση ως προς το γνώρισμα της προσωπικότητας των υπαλλήλων του που θα καθορίσει και την παραγωγικότητα μέσα στην ομάδα.
Για τον Stewart Butterfield, συνιδιοκτήτη του Flickr και CEO της εφαρμογής Slack, η ενσυναίσθηση είναι το γνώρισμα που κρατάει την εταιρεία σε τροχιά με τις εργασίες να τρέχουν ομαλά και με επιτυχία.
Σε πρόσφατη συνέντευξη που έδωσε στον Adam Βryan των New York Times, ο CEO της ταχύτερα αυξανόμενης εφαρμογής για επιχειρήσεις μέχρι στιγμής αποκάλυψε ότι προτιμάει να προσλαμβάνει ενσυναίσθητους ανθρώπους που προτίθενται να «προσέχουν» και να ενδιαφέρονται για τους συνεργάτες τους.
Όπως παραδέχεται ο ίδιος, συνειδητοποίησε ότι έχοντας μια ομάδα με ανθρώπους που τους χαρακτηρίζει η ενσυναίσθηση, έχει το κλειδί για μια επιτυχημένη επιχείρηση. Αυτή την παρατήρηση την έκανε πρώτη φορά στα εστιατόρια με καλό service όπου οι σερβιτόροι έχουν πάντα το νου τους στους συναδέλφους τους και στα τραπέζια που εξυπηρετούν με σκοπό να τους ειδοποιήσουν έγκαιρα αν ο πελάτης τους έχει κάποια ανάγκη.
Όταν συζητάμε για τα προσόντα που θέλουμε στους ανθρώπους, η ενσυναίσθηση είναι το πιο σημαντικό γνώρισμα, δήλωσε ο Butterfield στη συνέντευξη συνεχίζοντας «Αν μπορείς να είσαι ενσυναίσθητος με τους ανθρώπους, τότε μπορείς να είσαι καλός και στη δουλειά σου. Αν δεν μπορείς να είσαι, τότε είναι δύσκολο να περιγράψεις τις επιδόσεις του συναδέλφου σου με αποτέλεσμα να μη τον βοηθάς να γίνει καλύτερος. Όταν η ομάδα δεν δουλεύει συλλογικά… όλα γίνονται πιο δύσκολα».
«Αλλά δεν αρκεί να συμπεριφέρεσαι ευγενικά και συλλογικά την ώρα εργασίας σου. Πρέπει να προσδοκάς να λύσεις τα προβλήματα του συναδέλφου σου και να του τα αναγνωρίζεις προτού συμβούν. Με απλά λόγια πρέπει να είσαι αληθινά ευγενικός.»
«Μια από τις ηθικές αξίες που έχουμε στην ομάδα των ανθρώπων που συνεργάζομαι είναι ότι πάντα πρέπει ο ένας να προσέχει τον άλλον. Είναι μέρος της δουλειάς μας να προσπαθούμε να κάνουμε τη δουλειά του συναδέλφου μας ευκολότερη».
Σημείωση από τον συντάκτη: Η συλλογική εργασία είναι ένας από τους αδιαμφισβήτητα σημαντικότερους παράγοντες για σωστή επικοινωνία και εγγυημένα αποτελέσματα σε όλους τους κλάδους. Η Ασφαλιστική αγορά και δη οι Ασφαλιστικές εταιρείες με την ιδιαιτερότητα που έχουν ως προς την πολυεπίπεδη επικοινωνία των τμημάτων τους (τμήμα αποζημιώσεων, τμήμα ανάληψης κινδύνων, τμήμα πωλήσεων, τμήμα επικοινωνίας κ.λπ.) είναι σημαντικό να χαρακτηρίζονται για την ενσυναίσθηση των υπαλλήλων τους αλλά και των Ασφαλιστών τους, προκειμένου αυτή η εικόνα να βγαίνει προς τα έξω στην υπόλοιπη αγορά με τελικό αποδέκτη τον πελάτη.