Ο κάτοικος αυτής της χώρας δεν έχει πεισθεί για το ασφαλιστικό προϊόν, πολύ περισσότερο, δεν το βλέπει ως αγαθό. Πόσο εύκολο είναι να αλλάξει η νοοτροπία αυτή; Η οικονομική και κοινωνική κρίση που περνάει η χώρα μας βοηθάει, κατά τη γνώμη μου (χωρίς να θεωρώ ότι ήταν απαραίτητη!) στην αλλαγή της νοοτροπίας του κόσμου αναφορικά με την ασφάλιση. Αργά μεν, αλλά σταθερά! • Ο εφησυχασμός που κυριαρχούσε στην πλειονότητα των πολιτών, ότι κάποιος «άλλος» θα βρεθεί να βοηθήσει στην άσχημη στιγμή (κοινωνικό ταμείο ασφάλισης, συγγενείς, φίλοι κ.λπ.), κλυδωνίζεται! • Ο «τρόπος ζωής» των τελευταίων δεκαετιών (υπερκατανάλωση, υπερδανεισμός, επίπλαστη οικονομική ευμάρεια) καταρρέει! • Οι εναλλακτικοί τρόποι εξασφάλισης άμεσης ρευστότητας σε μια «αναποδιά» της ζωής (όποια αποταμίευση, ακίνητη περιουσία, δανεισμός από τράπεζα ή συγγενικό περιβάλλον κ.λπ.) απλά, πλέον δεν υπάρχουν! Αυτά αναφέρει μεταξύ άλλων ο κ. Παναγιώτης Σταθόπουλος, Ασφαλιστικός Σύμβουλος Ζωής, MetLife Alico στη συνέντευξη που έδωσε για το περιοδικό Ασφαλιστικό Marketing μηνός Μαΐου.