Μεγάλη επιτυχία σημείωσε η Ημερίδα Μάρκετινγκ με θέμα: “ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ: Ο ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ” που διοργάνωσε το Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων την Πέμπτη 23 Απριλίου 2015, ώρα 19:00 στο Αμφιθέατρο Τελετών του Πανεπιστήμιου Μακεδονίας.
Το αμφιθέατρο τελετών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας γέμισε από φοιτητές/τριες του Πανεπιστημίου Μακεδονίας αλλά και του Αριστοτελείου, του Δημοκρίτειου και του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου και του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, του ΤΕΙ Σερρών και ΤΕΙ Ιονίου. Στην ημερίδα παρευρέθησαν επίσης και πολλά στελέχη επιχειρήσεων ενώ στο σύνολό τους οι συμμετέχοντες ξεπέρασαν τα 450 άτομα.
Χαιρετισμό στην ημερίδα απεύθυνε ο Κοσμήτορας της Σχολής Επιστημών Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Καθηγητής, κ. Δημήτριος Σουμπενιώτης.
Πρώτος ομιλητής της ημερίδας ήταν ο κ. Θεοχαρίδης Μηνάς, Πρόεδρος της Διαφημιστικής Εταιρίας “Minds” (Θεσσαλονίκη), ο οποίος ανέπτυξε την ομιλία με θέμα «Social Media Strategy: Η Απάντηση σε 6 Ερωτήσεις». Ο κ. Θεοχαρίδης αναφέρθηκε στις 6 βασικές ερωτήσεις στις οποίες πρέπει να απαντά κάθε εταιρία πριν τη δραστηριοποίησή της στα κοινωνικά δίκτυα. Για παράδειγμα: Τι μας κάνει διαφορετικούς; Είμαστε έτοιμοι να αλλάξουμε και να εστιάσουμε στα κοινωνικά δίκτυα; Είμαστε ένα επώνυμο προϊόν που ξέρει να συζητά;
Στη συνέχεια η κ. Μάγδα Παπαδοπούλου, Creative Director της Διαφημιστικής Εταιρίας Orange (Αθήνα), μίλησε για τα «Social Media: The Big Brand Theory». Η κ. Παπαδοπούλου παρομοίασε τις αλλαγές που επήλθαν στο χώρο της διαφήμισης και του branding, λόγω της έλευσης των κοινωνικών δικτύων, με τη μεγάλη έκρηξη που δημιούργησε το σύμπαν. Ανέδειξε, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της νέας γενιάς καταναλωτών, τα οποία σχεδόν καθιστούν απαρχαιωμένα τα έντυπα μέσα.
Η ομιλία του κ. Στέλιου Σοφιανού, Υπεύθυνου Εταιρικής Επικοινωνίας της Διαφημιστικής Εταιρίας «The Newtons Laboratory» (Αθήνα) είχε θέμα «Για ένα τρολάρισμα αδειανό, για μια Ελλάδα». Ο κ. Σοφιανός παρουσίασε επιχειρηματικές και πολιτικές ιστορίες διαφήμισης και κοινωνικού σχολιασμού στα νέα μέσα ενοποιήθηκαν σε μία αφηγηματικού τύπου παρουσίαση και ξεδίπλωσαν το περίπλοκο σύγχρονο διαφημιστικό περιβάλλον μπροστά στα μάτια των συμμετεχόντων.