Για δεύτερη συνεχή χρονιά το Ερευνητικό Εργαστήριο Marketing του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ALARM) και το Κέντρο Αειφορίας (CSE) συνεργάζονται για την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της ετήσιας έρευνας με αντικείμενο «Πράσινο Marketing: οι Περιβαλλοντικές Διαστάσεις του Marketing στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης», σε ειδική εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στις 18 Φεβρουαρίου 2010 στο αμφιθέατρο «Άγγελος Γουλανδρής» του Κέντρου ΓΑΙΑ.
Στόχος της εκδήλωσης είναι η συνεχής, επιστημονική και πλήρης ενημέρωση των στελεχών επιχειρήσεων για τη σημασία του Πράσινου Marketing και της συμπεριφοράς του Πράσινου Καταναλωτή.
Η έρευνα (πανελλαδική ποσοτική σε δείγμα 700 καταναλωτών) διεξάγεται για δεύτερη χρονιά και συμβάλλει με τον πλέον έγκυρο και επιστημονικό τρόπο στη χαρτογράφηση και μελέτη της αντίληψης, στάσης και συμπεριφοράς των καταναλωτών απέναντι στις περιβαλλοντικές διαστάσεις του Marketing στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, με έμφαση στις πρακτικές του Πράσινου Marketing.
Τα αποτελέσματα των δύο ετών αναδεικνύουν τη συνεχώς αυξανόμενη ευαισθητοποίηση του καταναλωτικού κοινού απέναντι σε κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα και, ακολούθως, την εντεινόμενη προσπάθεια των επιχειρήσεων να αναδείξουν τις δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που υλοποιούν. Στο πλαίσιο αυτό οι ενέργειες και δράσεις Πράσινου Marketing –από την ανάπτυξη νέων οικολογικών προϊόντων ή τη μετατροπή υφιστάμενων σε μορφές πιο φιλικές προς το περιβάλλον έως την προσπάθεια αλλαγής της συμπεριφοράς των καταναλωτών ως προς τη χρήση οικιακών συσκευών προς όφελος του περιβάλλοντος– διαδραματίζουν κεντρικό ρόλο.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης θα πραγματοποιηθούν επίσης παρουσιάσεις πρακτικών Πράσινου Μάρκετινγκ από εκπροσώπους των εταιρειών-χορηγών της εκδήλωσης, ενώ χαιρετισμό θα απευθύνουν εκ μέρους της Κυβέρνησης ο Γιάννης Μανιάτης, Υφυπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Κλιματικής Αλλαγής, και εκ μέρους της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης ο Κυριάκος Μητσοτάκης, Βουλευτής Ν.Δ.
Οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, οι οποίες θα εκλυθούν κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, θα υπολογιστούν και στη συνέχεια θα αντισταθμιστούν βάσει διεθνών κριτηρίων από το CSE, εκδίδοντας πιστοποιητικό «climate neutral» μέσω του μη κερδοσκοπικού Ελβετικού Οργανισμού myclimate.
Χορηγοί της εκδήλωσης είναι οι εταιρείες Αυγά Βλαχάκης, ΑΓΕΤ Ηρακλής, ΓΑΙΑ, Εθνική Τράπεζα Ελλάδος, ΟΤΕ, Apivita Natural Products, Coca-Cola Hellas και Interamerican.
Στους χορηγούς επικοινωνίας περιλαμβάνονται: «Ναυτεμπορική», naftemporiki.gr, «AdBusiness», «Marketing Week», «Επιστημονικό Marketing», GEO – Εκδόσεις Λυμπέρης και τα τηλεοπτικά κανάλια sbc και ΣΚΑΪ.
Χορηγός δημοσιότητας της εκδήλωσης είναι η εταιρεία Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων Advocate Burson/Marsteller.