Αγαπητοί Συνάδελφοι,
θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι απαλλάσσονται από την υποχρέωση τήρησης βιβλίων του κώδικα βιβλίων και στοιχείων (ΚΒΣ) οι Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι και οι Συντονιστές Ασφαλιστικών Συμβούλων (Φυσικά Πρόσωπα) που δε διαθέτουν επαγγελματική εγκατάσταση, αλλά ασκούν τη δραστηριότητά τους από τα γραφεία Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων με τις οποίες συνεργάζονται και κατά την έναρξη των εργασιών τους δηλώνουν ως έδρα την κατοικία τους και δεν είναι επιτηδευματίες από άλλη αιτία.
Το Υπουργείο Οικονομικών κοινοποίησε τις σχετικές διατάξεις της παραγράφου 1 του άρθρου 16 του Ν.3763/2009 (ΦΕΚ 80Α), οι οποίες ξεκαθαρίζουν το τοπίο σχετικά με το θέμα. Διευκρινίζουμε ότι αντίθετα από την υποχρέωση τήρησης βιβλίων δεν απαλλάσσεται ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος ο οποίος δηλώνει ως τόπο άσκησης της δραστηριότητάς του (Έδρα) διαφορετικό της κατοικίας του (π.χ., δικό του γραφείο ή άλλου επιτηδευματία).
Η απαλλαγή ισχύει από 1/1/2009, έτσι ο ασφαλιστικός σύμβουλος ή ο συντονιστής Ασφαλιστικών Συμβούλων που τηρούσε βιβλία και εμπίπτει στην κοινοποιούμενη διάταξη έχει δικαίωμα να σταματήσει άμεσα την τήρησή τους χωρίς την υποχρέωση ακύρωσής τους από τη ΔΟΥ.
Για όσους δεν τηρήσατε σωστά ή καθόλου τα βιβλία σας, δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.
Εκ του Διοικητικού Συμβουλίου ΠΣΑΣ.
Αγαπητο ΠΣΑΣ παρακαλώ διευκρινήστε μας το εξής
αν κάποιος ασφαλιστικός σύμβουλος συνεργάζεται με κάποιο γραφείο broker ή έστω και πράκτορα αποκλειστικά, δηλαδή δεν έχει έδρα καποιο γραφείο ασφαλιστικής εταιρείας απολάμβάνει του δικαιώματος μή τήρησης βιβλίων ?
ευχαριστώ εκ των προτέρων
Αγαπητοί κύριοι.
Σας παρακαλώ ενημερώστε με για τον συντελεστή φορολόγησης που θα ισχύει αν κάποιος δεν “κρατάει” πια βιβλία και ακόμη ενημερώστε με αν θα μπορεί ο ίδιος να δικαιολογεί έξοδα λειτουργίας και μέχρι ποιου ποσοστού;
Ευχαριστώ
Κε Χατζηαναστασίου,
Από οτι άκουσα χωριςς ομως να ειμαι σιγουρος ο συντελεστής θα διαμορφωθεί στο 70/30 εσοδα/εξοδα.
αγαπητοι συναδελφοι ακομη δεν ξερουμε ποιος θα ειναι ο συντελεστης ,λογω των θερινων διακοπων δεν καταφεραμε να εχουμε τον συντελεστη.Μολις τον μαθουμε θα ενημερωθειτε ολοι.
ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΗΓΑ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΗΡΓΗΣΑ ΥΑ ΒΙΒΛΙΑ.
ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑΙ ΩΣ ΕΞΟΔΑ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΠΟΙΟΥ ΠΟΣΟΥ ΚΛΠ.
ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΚΑΤΙ ΣΧΕΤΙΚΟ ?
ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΠΟΥ ΟΤΙ ΘΑ ΦΟΡΟΛΟΞΕΙΤΑΙ ΤΟ 75% ΤΗΣ ΒΕΒΑΙΩΣΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΘΕΙ ΑΚΟΜΗ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ, ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ, ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΩ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ
ακουστε συναδελφοι ,καιρος να οργανωθουμε . ειναι καλλιτερα να πηγαινης με επαγγελματικη στεγη και αλλους συντελεστες αλλα βεβαια θελει ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ………..ειναι μερα με την νυχτα ……ολα τα αλλα ειναι απο την εποχη που ο ασφαλιστης κοιμοτανε ορθιος και με τα παπουτσια ….θελει πληροφορηση,οργανωση και προσοχη οπως ο καθε επεγγελματιας ………αν ειτανε επι του τζιρου εφορια 40-50% ναι μαλιστα αλλα δυστυχως οι συλλογοι μας ειναι μαυρα χαλια …..΄λλα δυστυχως καμμια 50 απομ εμας που ψηφιζουνε ,βγαζουμε αυτους που μας εκπροσωπουνε δυστυχως μαυρα χαλια ……πηγαινετε σε παγματικους επαγγελματιες και ρωτηστε ,για να μην πω το δυναμικο των εκπροσωπων (εννοω επαγγελματικο) των διοικησεων ορισμενων συλλογων