Ο κάθε ασφαλιστής θέλει να έχει έναν manager, ο οποίος θα τον οδηγεί σε επιτυχίες. Χρειάζεται ενθάρρυνση, αναγνώριση, ενθουσιασμό και συμπαράσταση σε καλές και κακές στιγμές. Το μυστικό λοιπόν, αν μπορούμε να το πούμε έτσι, είναι ότι δεν περιοριζόμουν μόνο στη στενή επαγγελματική σχέση με τους ασφαλιστές μου, αλλά γινόμουν συμμέτοχος σε σημαντικές αποφάσεις που είχαν σχέση με την ιδιωτική τους ζωή με τον ίδιο ενθουσιασμό και ζήλο, αλλά και την αρμόζουσα ευπρέπεια και εχεμύθεια. Αυτό είχε σαν συνέπεια να δημιουργηθούν μεταξύ μας ισχυροί δεσμοί φιλίας και αλληλοεκτίμησης που άντεξαν στο πέρασμα και των πιο δύσκολων εποχών.
Η εταιρεία ανέκαθεν ήταν στο πλευρό του Agency κι το υποστήριζε με κάθε τρόπο. Αν και δημιούργησε και άλλα συστήματα διανομής, ποτέ δεν έπαψε να είναι το Agency το αγαπημένο της παιδί. Πάντα νιώθαμε και συνεχίζουμε να νιώθουμε ότι είμαστε ξεχωριστοί και απολαμβάνουμε συνεχείς επιβραβεύσεις, διακρίσεις, συνέδρια και ταξίδια, bonus και κάθε μέσον παρακίνησης.
Αυτά αναφέρει μεταξύ άλλων ο Σταύρος Παπαθανασίου: Συντονιστής Γραφείου Πωλήσεων MetLife στη συνέντευξη που παραχώρησε στο Ασφαλιστικό Marketing Μηνός Σεπτεμβρίου 2014.
Καλά τα λέει
Μπράβο Σταύρο μου!
Έτσι ακριβώς είναι!Οι συνεργάτες μας χρειάζονται ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ πλάι τους!