Με ακόμα πιο φρέσκια εμφάνιση και ανανεωμένη θεματολογία κυκλοφορεί από τις 11 Νοεμβρίου σε περισσότερες από 30 Ασφαλιστικές εταιρείες και στο ευρύτερο επιχειρείν το περιοδικό «Ασφαλιστικό Marketing».
Το περιοδικό «σεμινάριο» που κάθε ασφαλιστικός διαμεσολαβητής οφείλει να έχει στο γραφείο του.
Σε αυτό το τεύχος εκτός από τις απόψεις των συντακτών πάνω σε επίκαιρα θέματα όπως η δημόσια ασφάλιση υγείας και το Solvency II, το περιοδικό φιλοξενεί και μεγάλο αφιέρωμα στον κλάδο της υγείας θέτοντας ερωτήματα όπως «Ποιος θα επιβαρυνθεί από την αύξηση του συντελεστή ΦΠΑ από 13% σε 23% στα τιμολόγια των νοσοκομείων;». Φορείς, ιδιωτικά νοσηλευτήρια, διαγνωστικά κέντρα, φαρμακευτικές και φυσικά… ασφαλιστικές εταιρείες παραθέτουν τις απόψεις τους και περιγράφουν την εικόνα της αγοράς.
Επιπλέον, αυτόν το μήνα, η συντακτική ομάδα του περιοδικού, προκειμένου να αναδείξει το έργο των νέων ασφαλιστικών συμβούλων της αγοράς ζήτησε από 6 κορυφαίους ασφαλιστές-εκπροσώπους της νέας γενιάς, διαφορετικών εταιρειών, (Εθνική, Interamerican, NN Hellas, AXA, Metlife & Ευρωπαϊκή Πίστη) να πουν τη γνώμη τους για το πώς βλέπουν το μέλλον στην αγορά αλλά και πώς κατάφεραν να ξεχωρίσουν στην εταιρεία τους. Ένα μοναδικό coverstory που δεν έχει ξαναγίνει στην Ελληνική Ασφαλιστική αγορά.
Τέλος, στο πλαίσιο του coverstory άρθρα από το αρχείο της Εταιρείας αλλά και από τη συνεργασία του περιοδικού με το Harvard Business Review, μεταξύ άλλων σας μαθαίνουν:
- τα «3 κλειδιά για να ξεκλειδώσετε το ταλέντο σας»,
- τις «10 συμβουλές για νέους και ταλαντούχους» (σε μορφή Infogrpahic) αλλά και
- «την ιδέα των… 1δις δολαρίων» όπως την περιγράφει ο ιδρυτής της εταιρείας GoPro μέσα από το άρθρο του Doug Sundheim.
Και επειδή το «AM» είναι το μόνο επιμορφωτικό της αγοράς… μην ξεχάσετε να κάνετε το τεστ αξιολόγησης όπως έχει διαμορφωθεί από τις ερωτήσεις της ΤτΕ για το πιστοποιητικό Α.
Για να προμηθευτείτε το περιοδικό τηλεφωνήστε στο 210 9594121 & 210 9594165