Συνέντευξη στον Μιχάλη Μωράκη
Η Αναστασία Φουταδάκη είναι Ασφαλιστικός Πράκτορας που παρουσιάζει μια ιδιαιτερότητα! Δεν ασχολείται με τις Ασφαλίσεις Αυτοκινήτων! Δε γνωρίζουμε πολλούς Πράκτορες που να μην ασχολούνται με τις Ασφαλίσεις Αυτοκινήτων, γι’ αυτό και της ζητήσαμε να μας παραχωρήσει μια συνέντευξη, να μας πει τα… μυστικά της. Πώς και ασχολείται με τις Ασφάλειες Ζωής, όταν η συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων της δε θέλουν ούτε να ακούσουν για αυτές; Σημειωτέον ότι η Αναστασία Φουταδάκη βραβεύεται από την Εθνική ως η καλύτερη Πράκτορας στις Ασφάλειες Ζωής και τα τελευταία τρία χρόνια βρίσκεται στην πρώτη τριάδα της Εταιρείας.
Είστε μία από τους ελάχιστους Πράκτορες που προσφέρετε μόνο Ασφάλειες Ζωής. Μου λέτε πώς και γιατί καταλήξατε να Πουλάτε μόνο Ασφάλειες Ζωής και όχι Αυτοκινήτων, που δεν έχουν καμία σχέση με αυτές της Ζωής; Όπως όλοι γνωρίζουμε, οι Ασφάλειες Ζωής «Πωλούνται», και μάλιστα με τη σκληρή Πώληση, ενώ οι Ασφάλειες Αυτοκινήτων «Αγοράζονται» και μάλιστα πολύ εύκολα από το κοινό, γιατί είναι υποχρεωτικές!
«Διότι το αντικείμενο των Ασφαλειών Ζωής, δηλαδή η κάλυψη κινδύνων που έχουν σχέση με τη Ζωή και την Υγεία των ανθρώπων, μου δημιούργησε ιδιαίτερο ενδιαφέρον θεωρώντας την κάλυψη των ανωτέρω κινδύνων ως έργο κοινωνικής προσφοράς. Άνθρωποι απαλλαγμένοι από το άγχος των κινδύνων που αφορούν τη Ζωή και την Υγεία μπορούν να είναι δημιουργικότεροι στην υλοποίηση των στόχων τους.
Ένας ακόμη παράγοντας είναι η ιδιαίτερη γνώση η οποία απαιτείται για την κάλυψη Ζωής και Υγείας (κάλυψη ζωής, αποταμίευσης, συνταξιοδότησης, ανικανότητας, νοσοκομειακής περίθαλψης). Επιπρόσθετα, το γεγονός ότι οι Ασφαλίσεις Ζωής και Υγείας είναι μακροχρόνιες και δεν είναι εύκολη η διακοπή τους και το ξεκίνημα εκ νέου τόσο διότι όσο αυξάνεται η ηλικία, αυξάνονται και τα ασφάλιστρα και η κατάσταση της υγείας μπορεί να έχει μεταβληθεί. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργείται σταθερή σχέση με τον ασφαλισμένο, η οποία εκτός από το γεγονός ότι μπορεί να διευρύνει τον κύκλο των εργασιών και στις άλλες ασφαλιστικές ανάγκες του (Αυτοκίνητο, Περιουσία), δημιουργεί και μια σταθερότητα στο χαρτοφυλάκιο, με αποτέλεσμα να παράγονται προβλέψιμα εισοδήματα.
Γιατί κατά τη γνώμη σας ο παραδοσιακός Πράκτορας δε θέλει να καταβάλει καμία προσπάθεια να Πουλήσει και αρκείται στη… Διεκπεραίωση των Διαδικασιών της Ασφάλισης Αυτοκινήτων, σε αντίθεση με τον Ασφαλιστή Ζωής του Agency System, που πουλάει μόνο Ζωή, χωρίς να αποκλείουμε και αυτούς που πουλάνε και Αυτοκίνητα;
«Κατά τη γνώμη μου, ο ρόλος των παραδοσιακών πρακτόρων είναι πολύ σημαντικός και έχει προσφέρει σπουδαίες ασφαλιστικές λύσεις στην κοινωνία. Η εποχή μας όμως απαιτεί μεγαλύτερη εξειδίκευση και γνώση και σε άλλα πεδία ασφάλισης που η εξέλιξη της κοινωνίας επιβάλλει, όπως οι Ασφαλίσεις Ζωής».
Πείτε μου πώς ασχοληθήκατε με τις Ασφάλειες, πόσα χρόνια κάνετε αυτή τη δουλειά και αν είναι δουλειά πλήρους απασχόλησης
«Η απόφασή μου να ασχοληθώ με τις Ασφάλειες προέκυψε πριν από 9 χρόνια, όταν είχα ήδη ολοκληρώσει τις σπουδές μου στον οικονομικό χώρο. Αποφασίζοντας να ασχοληθώ με τη δουλειά του Ασφαλιστή, με την ευρύτερη έννοια του όρου, μελέτησα ξένα και ελληνικά βιβλία και περιοδικά, ώστε να αποκτήσω τις γνώσεις που απαιτούνταν προτού βγω στην πραγματικότητα της πώλησης. Αυτό που με συγκίνησε ιδιαίτερα ήταν η “Ανεξαρτησία” που περιλαμβάνει η εργασία του Ασφαλιστή σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη εργασία. Έτσι, αποφάσισα να χτίσω την καριέρα μου ως Ασφαλιστικός Πράκτορας που απολαμβάνει το προνόμια της “Ανεξαρτησίας”».
Ποιο είναι το δυσκολότερο σημείο της δουλειάς σας;
«Σε αντίθεση με αρκετούς συνάδελφους, δε θεωρώ “Δυσκολία” την προσέγγιση και Εύρεση Πελατών, ούτε το γεγονός της Πώλησης. Ότι δηλαδή οι Πελάτες μου πρέπει να πειστούν για τις Ανάγκες τις οποίες πρέπει να καλύψουν προκειμένου να Ασφαλιστούν. “Δυσκολία” για μένα περισσότερο αποτελεί το γεγονός ότι πολλές εταιρείες έχουν γραφειοκρατικές διαδικασίες καθώς και ελλειπή συστήματα πληροφόρησης Πελατών και Συνεργατών και έτσι δεν μπορούμε να έχουμε άμεση πρόσβαση σε πολύτιμες πληροφορίες που αφορούν τους Πελάτες μας και το Πελατολόγιό μας. Π.χ., την πορεία της Παραγωγής μας και κατά πόσο συμβαδίζει με το Στόχο, τα ποσοστά των ακυρώσεων των Συμβολαίων μας, τους Δείκτες Ζημιών κ.ά.».
Ποιο είναι το ευκολότερο;
«Η ασφαλιστική δουλειά είναι δύσκολη από τη φύση της, που απαιτεί πολύπλευρη, ακόμα και κοινωνική, γνώση και εξειδίκευση. Ο Ασφαλιστής πρέπει να είναι ενεργό μέλος της κοινωνίας στην οποία ζει και να γνωρίζει τον παλμό των εξελίξεων. Εξάλλου, στις μέρες μας πολλοί υιοθετούν το ρόλο του Χρηματοοικονομικού Συμβούλου προτείνοντας λύσεις ακόμα και για τη δανειοδότηση των νοικοκυριών. Χωρίς να θεωρείται τίποτα εύκολο, μου αρέσει ιδιαίτερα η πρόκληση να βρίσκω συνεχώς νέους Πελάτες!».
Πώς βρίσκετε Νέους Πελάτες;
«Προσπαθώ να αξιοποιήσω όλες τις τεχνικές πώλησης και προσέγγισης, όπως door to door, direct call, συστάσεις από τον ευρύτερο κοινωνικό κύκλο. Πάντως, η αναγνώριση από το πελατολόγιό μου για τις υπηρεσίες τις οποίες προσφέρω εξασφαλίζει το μέγιστο αποτέλεσμα».
Γιατί κατά τη γνώμη σας το 95% των Ελλήνων δεν έχει Ασφάλεια Ζωής, ενώ οι Ασφάλειες Ζωής εμφανίστηκαν στην Ελλάδα εδώ και 50 σχεδόν χρόνια; Εννοώ, Ασφάλεια Ζωής τουλάχιστον των 50.000 ευρώ σε Κεφάλαιο στη Ζωή του Οικογενειάρχη και όχι τα Συμβόλαια των 5.000 ευρώ που χρησιμοποιούνται ως «Όχημα» πώλησης των Νοσοκομειακών, γιατί καμία σχεδόν Εταιρεία δεν πουλάει Νοσοκομειακά ως κύριο Συμβόλαιο. Τα προσφέρουν ως «Πρόσθετη Παροχή», ως «Προσάρτημα» γνωστό και ως Rider επί του κύριου Συμβολαίου.
«Κατ’ αρχάς θα συμφωνήσω ότι το μέγιστο ποσοστό των Ελλήνων δεν έχει Ασφάλεια Ζωής. Οι κυριότεροι λόγοι είναι ότι η κάλυψη Ζωής σαν παροχή έχει να κάνει με το επίπεδο ανάπτυξης της κοινωνίας και το κατά πόσο τα νοικοκυριά εξαρτώνται αποκλειστικά από το μισθό των μελών τους. Η ελληνική κοινωνία μεταβαίνει από αγροτική που ήταν πριν από 50 χρόνια σε βιομηχανική, σύμφωνα με τα δυτικά πρότυπα, άρα όλο και περισσότεροι άνθρωποι θα επιδιώκουν να διασφαλίσουν την οικογένειά τους από το τραγικό ενδεχόμενο της απώλειας της Ζωής ή της ικανότητας για εργασία.
Όσον αφορά τα συμβόλαια με την κάλυψη της Νοσοκομειακής περίθαλψης, έχει διαδραματίσει μεγάλο ρόλο το έλλειμμα της κρατικής περίθαλψης, που στην Ελλάδα παρουσιάζεται ιδιαίτερα έντονο, με άμεσο επακόλουθο οι άνθρωποι να αναγνωρίζουν σαν πιο άμεση προτεραιότητα την αγορά της αντίστοιχης κάλυψης σε σχέση με την κάλυψη Ζωής ή Ανικανότητας για εργασία. Ιδιαίτερα πρέπει να αναφερθεί και η νοοτροπία των Ελλήνων, οι οποίοι θεωρούν ότι όποιο κακό μπορεί να συμβεί στους διπλανούς και όχι στους ίδιους».
Με το ίδιο σκεπτικό, γιατί οι Πράκτορες και οι Ασφαλιστές Ζωής του Agency, δεν πουλάνε Ασφάλεια Σπιτιού από Φωτιά και Σεισμό, και το 75% των Σπιτιών, είναι ανασφάλιστα για τις δύο αυτές Ασφάλειες, και παρόλο που η Ελλάδα είναι η πιο σεισμογενής χώρα της Ευρώπης;
«Νομίζω, χωρίς να είμαι απόλυτη, ότι επειδή θεωρούν το αυτοκίνητο ως δεδομένη πηγή εργασιών, δε θέλουν να ασχοληθούν με άλλους κλάδους που απαιτούν κάποια προετοιμασία και επιπλέον περιλαμβάνουν και αρκετή δόση… απόρριψης!».
Από Ακυρώσεις πώς τα πάτε;
«Έχω 98% διατηρησιμότητα».
Πόσο είναι το χαρτοφυλάκιο Ζωής και πόσο των Γενικών;
«Το χαρτοφυλάκιό μου είναι 450.000 ευρώ ΖΩΗ και 150.000 ευρώ ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ».
Σκέφτεστε ποτέ να αναπτύξετε τη δική σας Ομάδα Ασφαλιστών, τύπου Agency;
«Προς το παρόν εργάζομαι ως ανεξάρτητη Πράκτορας. Προσωπικά, στο μέλλον, θα μπορούσα να υιοθετήσω οποιοδήποτε μοντέλο ανάπτυξης που θα θεωρήσω αξιόπιστο, δίνοντας έμφαση στην ποιοτική εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων δημιουργώντας μαζί τους σχέσεις για μια Ζωή. Εξάλλου, η Ασφαλιστική δουλειά είναι κυρίως ανθρώπινες σχέσεις».
Αισθανθήκατε καθόλου την Οικονομική Κρίση που περνάμε;
«Μέχρι στιγμής δεν την ένιωσα… Τώρα τι θα γίνει στο μέλλον δε γνωρίζω. Αισθάνομαι ότι όποια και αν είναι, όπως και αν εξελιχτεί η Οικονομία της χώρας, πάντα θα τα καταφέρνω να βρίσκω Νέους Πελάτες».
Θα ήθελα να ρωτήσω την κα Κουταδάκη πως θα αντιδρούσε αν βρισκόταν στη θέση των συναδέλφων της που εργαζόντουσαν στην ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ; Τι έχει να τους πει ; Τι θα έλεγε στους ασφαλισμένους της που θα είχαν χάσει τα συμβόλαια υγείας τους, τα συνταξιοδοτικά τους ή / και επενδυτικά τους προγράμματα, τους κόπους και μόχθο μιας ζωής; Τι απαντά τώρα στους ασφαλισμένους της ,σε πιθανή ερώτηση τους ,αν είναι διασφαλισμένα – εγυημένα τα συμβόλαιά τους; Ανησυχεί για το μέλλον του κλάδου ζωής ; Ενημερώνει τους ασφαλισμένους της ότι δεν υπάρχει σήμερα εγγυητικό κεφάλαιο ζωής που να τους καλύπτει ; Πιστεύει ότι , αν δεν λυθεί το τεράστιο πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί με το κλείσιμο της ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ , το όλο θέμα θα λειτουργήσει σαν ντόμινο στην κατάρρευση του κλάδου ζωής; Ευχαριστώ
Μπράβο !!! ΑΝ αυτά που δήλωσε η κα συνάδελφος είναι έτσι, που γιατί να μην είναι, έχουμε ένα ταλέντο που έπρεπε να αξιοποιηθεί ,όπως αρκετά ευτυχώς που έχει αυτή η Χώρα, προς γνώση όλων μας.
Προσωπικά θα συμμετείχα σε μια ημερίδα που εισηγητές θα ήταν επιτυχημένοι συνάδελφοι του χώρου.
Μπράβο στον κο Μωράκη για την πρωτοβουλία του. Έχουμε δει πολύ μιζέρια τελευταία.
Ξαναδιαβαστε το με αρ.1 σχολιο?
Σε τι θεσμικο πλαισιο κινειται η ασφαλιστικη αγορα?
Πώς ισχυροποιειται η επιχειρηματολογια αυτη, οταν μια πολυ μεγαλη ασφαλιστικη εταιρια εκλεισε και οι ασφαλισμενοι της ειναι στο δρομο?
Πώς θεωρειτε εσεις οτι θα λειτουρησει ο κλαδος ζωης , αν ολοι αυτοι, οι ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ οπως φανταζομαι οτι τους βλεπετε, δεν παρουν πισω τις περιουσιες τους?
Ειναι αορατοι? το 1/10 του ελληνικου πληθυσμου πληττεται απο την ιστορια αυτη..
Εσεις σε ποιο κοσμο απευθυνεστε? Πού κινεισθε πού λειτουργειτε?
Ποια ειναι η θεση σας , ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ?
Να τους ριξουμε στον γκρεμο? Μαλλον, θα ηταν μια λυση η ανυπαρξια τους.
θΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΣΤΗΝ κ. ΦΟΥΤΑΔΑΚΗ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ , ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΘΟΣ ΚΑΙ ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ .
ΕΙΜΑΙ 17 ΧΡΟΝΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΒΛΕΠΩ ΜΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΕΤΟΙΟΥ ΤΥΠΟΥ , κ. ΜΩΡΑΚΗ ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ.
Εγώ πάντως εισέπραξα θετικά μυνηματα απο την συνάδελφο και τη συνεντευξη της.
Οχι μόνο για τον κλάδο τον οποίο ασχολείται και την συγχαίρω για το έργο της. Συγχαρητήρια!!!
Συγχαρητήρια στην κ.Φουταδάκη για τον υπεύθυνο τροπο με τον οποίο ασκεί το επάγγελμα της. Στις γκρίζες μέρες που ζούμε τέτοιες πρωτοποριακές προσπάθειες δείχνουν ότι στο χέρι μας είναι να αλλάξουμε κι να βελτιώσουμε την ποιότητα της δουλειάς μας κάνοντας το επάγγελμα μας πραγματικό λειτούργημα.
Συγχαρητήρια και στον κ.Μωράκη που παρουσιάζει νέους δημιοργικούς ανθρώπους με φρέσκα μυαλά. Κουραστήκαμε να ακούμε δεκαετίες τώρα βαρύγδουπες θεωρίες από “παχυλά αμοιβόμενους θεωρητικούς τύπους ” που πολύ λίγη σχέση έχουν με την πραγματική αγορά
Προς Θεμιστοκλής – Παναγιώτης & ΣΙΑ …
Αυτό που εσείς θεωρείτε «τεράστιο πρόβλημα» κάποιοι άλλοι το θεωρούμε φαρσοκωμωδία!
Επί 10 και πλέον χρόνια η πολιτεία σας άφηνε να αλωνίζετε και πίνατε νερό στο όνομα του Ψωμιάδη. Ο Paul ήταν μάγκας, ηγέτης, και θεός σας. Κάντε τον κόπο να διαβάσετε τι γράφατε πριν το κλείσιμο των 5… Επί τόσα χρόνια δεν ακούσατε και δεν είδατε τίποτα…και κουφοί και τυφλοί!!
Σήμερα σας έπιασε ο καημός για τους πελάτες σας (αναρωτιέμαι αν υπάρχει ένα αποταμιευτικό της ΑΣΠΙΣ στο οποίο να γινόταν τακτική ετήσια ενημέρωση για το ΠΥΜΑ…) και φταίνε όλοι οι άλλοι εκτός από εσάς.
Σας φταίει ο Ψωμιάδης (το να ζητάτε οι ασπιδικοί το κεφάλι του είναι μία συμπεριφορά φλώρική η οποία δεν σας τιμά ως άντρες…) σας φταίει η πολιτεία (τι θα λέγατε να ξεκινήσει η αποζημίωση των πελατών σας με τα ασφάλιστρα που χρωστάτε οι συνεργάτες του ομίλου…), σας φταίνε οι άλλες ασφαλιστικές εταιρίες που παίρνουν τα χαρτοφυλάκια και ενίοτε σώζουν το τομάρι σας, τώρα σας φταίει και η κυρία Αναστασία Φουταδάκη!
Όταν οι εποπτικές αρχές και οι ασφαλιστικές εταιρίες είναι αυτές που είναι, οι διαμεσολαβητές οφείλουμε να κάνουμε τις επιλογές μας και να διασφαλίσουμε το συμφέρον των πελατών μας. Η αγορά είναι προβληματική πολλά χρόνια τώρα. Αυτό έπρεπε να το γνωρίζετε (είναι μέρος της δουλειάς σας) και έπρεπε να έχετε κάνει καλύτερες επιλογές για τους πελάτες σας. Το ότι εκπροσωπείτε ποσοστό της αγοράς δεν συνεπάγεται υποχρέωση κανενός να καλύψει τα δικά σας λάθη και τις δικές παραλείψεις.
Οι ασφαλισμένοι χαζοί δεν είναι και δεν κλονίζεται η εμπιστοσύνη τους επειδή έκλεισε μία εταιρεία που «ακουγόταν» 10 χρόνια τώρα. Το ότι εσείς δεν ακούγατε για τους λόγους που όλοι γνωρίζουμε είναι δική σας υπόθεση. Οι μόνοι που έχουν δικαίωμα να διαμαρτύρονται είναι οι ασφαλιστικοί υπάλληλοι (εκτός μεγαλοστελεχών) και οι ασφαλισμένοι με βαριές ασθένειες και εκκρεμείς αποζημιώσεις ανικανότητας και θανάτου. ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ!
Προς κ.Γιώργο Σεραφειμίδη
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σας λόγια ( ασπιδικοί με συμπεριφορά φλώρικη η οποία δεν μας τιμά ως άντρες) αλλά θα ήθελα να σας γνωρίσω ότι απευθύνεστε σε ένα ΧΑΖΟ ασφαλισμένο , που δεν έχει καμιά σχέση με το επάγγελμα του ασφαλιστή ή του διαμεσολαβητή. Ένας χαζός ασφαλισμένος ο οποίος απλά έδειξε τη μέγιστη εμπιστοσύνη στην ιδιωτική ασφάλιση , με ασφαλιστήρια αυτοκινήτων – ακινήτων – υγείας και ζωής και του οποίου η εμπιστοσύνη όχι μόνο έχει κλονιστεί ΑΛΛΑ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Εύχομαι, θεωρώντας ότι μιλάτε στην παρούσα χρονική στιγμή εκ του ασφαλούς, να μην βρεθείτε ποτέ στην θέση μου , τόσο έναντι του ασφαλιστικού κλάδου όσο και έναντι κάποιας άλλης επιλογής που κάνατε στη ζωής σας εμπιστευόμενος θεσμούς και ανθρώπους.
Ευχαριστώ
Αγαπητέ Θεμιστοκλή (και λοιποί ασφαλισμένοι…)
Δεν πρόλαβα να σου απαντήσω αμέσως γιατί έλειπα εξωτερικό και είχα περιορισμένη πρόσβαση στο internet, αλλά έστω και αργότερα μου δίνεις την ευκαιρία να περιλάβω και τους ασφαλισμένους…
Πέραν του ότι ασφαλισμένοι και διαμεσολαβητές της ΑΣΠΙΣ παρουσιάζεστε ως ένα και το αυτό, οι Έλληνες καταναλωτές έχετε την ασφαλιστική αγορά που σας αξίζει…! (άποψη μου και σε όποιον αρέσει).
Προσωπικά είχα προειδοποιήσει πολλούς και είμαι σίγουρος ότι δεν υπάρχει «ασπιδικός» ασφαλισμένος που δεν είχε λάβει συμβουλή από συνάδελφο να εξαγοράσει το αποταμιευτικό ή να μεταφέρει τα συμβόλαιά του. Δεν άκουσε κανένας σας. Τα ίδια συμβαίνουν σήμερα και με άλλες εταιρίες. Σας δίνετε η ευκαιρία να ακούσετε σοβαρούς επαγγελματίες με οργανωμένα γραφεία και πάτε και ασφαλίζεστε μέσω του κάθε απατεώνα και του κάθε συγγενή, κολλητού, και φίλου σας που αντί να πουλάει ντομάτες και αγγούρια στη λαϊκή του μάθανε να «πουλάει ασφάλειες».
Και καλά το κράτος δεν έχει την ευαισθησία να τους ελέγξει όλους αυτούς, ούτε οι ασφαλιστικές εταιρίες, εσύ και οι υπόλοιποι ελέγξατε ποτέ σε όλα αυτά τα νούμερα που κυκλοφορούν και οπλοφορούν εκεί έξω και αυτοαποκαλούνται «ασφαλιστές» (α) τι έχουν σπουδάσει, (β) τι εκπαίδευση ασφαλιστική έχουν λάβει, (γ) αν όντως έχουν άδεια διαμεσολάβησης, (δ) αν έχουν ασφάλιση επαγγελματικής ευθύνης για τους ζητήσετε μετά τα ρέστα, (ε) αν γνωρίζουν τον ορισμό των λέξεων «αποταμίευση» και «επένδυση» όταν είναι να τους ακουμπήσετε τα ωραία σας λεφτά. ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΑΣ και ΠΟΤΕ!!!
Αποφάσισες λοιπόν να εξισώσεις την κυρία Α.Φουταδάκη και προφανώς όλους τους υπόλοιπους που δουλεύουμε σωστά με αυτούς που σε οδήγησαν στον κλονισμό της εμπιστοσύνης σου στην ιδιωτική ασφάλιση. Δεν κατάλαβες καλά… Προσωπικά τους ασφαλισμένους τους επιλέγω, δεν με επιλέγουν! Όσο δεν καταλαβαίνετε γιατί ασφαλίζεστε (διάβασε ξανά τις πρώτες σειρές της συνέντευξης) μια ζωή θύματα θα είστε!
Γράφω ποιοι δικαιούνται να διαμαρτύρονται και σκοπίμως εξαιρώ αυτούς που είχαν αποταμιευτικά γιατί έχω την πεποίθηση ότι επί πολλά χρόνια η ΑΣΠΙΣ ήταν το μεγαλύτερο πλυντήριο της «καλής» Ελληνικής κοινωνίας. Ο Ψωμιάδης χαζός δεν ήταν, ήξερε τι έκανε και σε ποιους το έκανε και για αυτό τόσα χρόνια δεν τον ακούμπησε κανένας…
Σαφώς μαζί με τα ξερά κάηκαν και τα χλωρά. Και δεν υπάρχει επαγγελματίας του κλάδου που να μην συμμερίζεται τους ασφαλισμένους που ζημιώθηκαν και έχουν βρεθεί σε αδιέξοδο. Όταν όμως κάθομαι και διαβάζω για «σύλλογο» ζημιωθέντων που περιλαμβάνει ασφαλισμένους και διαμεσολαβητές, θέλω να κάνω εμετό…
Άμα θες Θεμιστοκλή (και λοιποί ασφαλισμένοι…) να έχεις εμπιστοσύνη στην αγορά, φτιάξτε έναν ισχυρό πανελλήνιο σύλλογο ασφαλισμένων (χωρίς διαμεσολαβητές) αλλά μην απευθύνεστε ούτε στο κράτος, ούτε στις ασφαλιστικές εταιρίες. Απευθυνθείτε στους ασφαλιστικούς συμβούλους πράκτορες και μεσίτες αυτής της χώρας (και στα συλλογικά τους όργανα) και απαιτήστε να γίνουν σωστοί επαγγελματίες με ουσιαστικά κριτήρια ελέγχου. Διαφορετικά άδικα διαμαρτύρεστε…
Συμφωνώ σε αρκετά με άποψη του κου Σεραφειμίδη. Μπορεί να ακούγεται κυνική αλλά μιλάει την αλήθεια. Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι δεν είχε προειδοποιηθεί η πλειονότητα των ασφαλισμένων της ΑΣΠΙΔΟΣ με τον έναν ή τον άλλον τρόπο για την οικτρή κατάσταση της ασφαλιστικής. Αλλά το χαμηλότατο ασφάλιστρο ήταν ένα δέλεαρ, πράγμα και το οποίο οδήγησε σε ρίσκο ( να αλλάξω ή όχι εταιρία).
Τα προγράμματα της Ασπιδος ακούγονταν πολύ καλά για να είναι αληθινα. Ε, λοιπόν ότι ακούγεται πολύ καλό για να είναι αληθινό παντα αποδεικνύεται σε βάθος χρόνου οτι ΔΕΝ είναι.
Οσον αφορά την κα Φουταδάκη μπράβο της που έχει την ωριμότητα να ξεκαθαρίζει τι θέλει να πετύχει και να το επιδιώκει.