Το ΕΙΑΣ οργανώνει Σεμινάριο διάρκειας 7 εκπαιδευτικών ωρών που θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την Τρίτη 12 Νοεμβρίου: 14.00 – 20.00 με αντικείμενο Σύγχρονες Τεχνικές Εξεύρεσης & Προσέγγισης Πελατών.
Σκοπός του Σεμιναρίου είναι να διδάξει στους συμμετέχοντες να λειτουργούν με τον πλέον πελατοκεντρικό χαρακτήρα, καλύπτοντας τις ανάγκες κάθε αγοράς μέσω αποτελεσματικής και πειθαρχημένης διαχείρισης μιας ποιοτικής έρευνας σε συνάρτηση με τον τρόπο ζωής και τις αγοραστικές τους αποφάσεις.
Το Σεμινάριο απευθύνεται:
· Σε στελέχη τα οποία εργάζονται σε κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (call center).
· Σε διαμεσολαβούντες όλων των κατηγοριών (διοικητικούς υπαλλήλους ή / και πωλητές).
· Σε όλους όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν, διευρύνουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του Σεμιναρίου.
[gview file=”https://www.insurancedaily.gr/upload/2013/10/eias_exeuresi_pelatwn.pdf” height=”400px” width=”600px” save=”1″]