Μάλλον… άκομψο θεωρούμε τον τρόπο που επέλεξαν τα Στελέχη της ING να υπενθυμίσουν στους Ασφαλισμένους Πελάτες τους την οφειλή των Ασφαλίστρων τους, ως έσχατη προσπάθεια είσπραξης των καθυστερημένων.
Μεταφέρουμε το τηλεγράφημα, ως έχει ακριβώς:
ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΟΦΛΗΘΕΙ ΑΜΕΣΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΧΧΧΧΧΧ ΠΟΣΟ ΧΧΧΧΧ
ΣΤΟΝ ΕΞΗΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΧΧΧΧΧΧΧΧ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
ING ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
Ο τρόπος που διατυπώνεται το μήνυμα θυμίζει λίγο τα σημειώματα της… Εφορίας!
Να υπενθυμίσουμε την ING ότι δεν πρόκειται περί «Οφειλής» αλλά περί «Ανανέωσης» μια Παροχής η οποία ξεχνιέται εύκολα από τους Ασφαλισμένους.
Μια άλλη Εταιρεία διατυπώνει κάπως διαφορετικά την υπενθύμιση των καθυστερημένων Ασφαλίστρων των Πελατών της:
(…) Είμαστε σίγουροι ότι θέλετε να διατηρήσετε εν ισχύ την πολύτιμη Ασφάλεια που αποκτήσατε πριν από μερικά χρόνια.
Εξάλλου για αυτό το λόγο Ασφαλιστήκατε:
Για να μπορέσουμε να συνεχίσουμε να σας προσφέρουμε την πολύτιμη αυτή Ασφάλιση, θα σας παρακαλέσουμε να βάλετε ως προτεραιότητα την πληρωμή του καθυστερημένου αντίστοιχου Ασφαλίστρου μέχρι το τέλος του τρέχοντος μηνός.
Για να σας διευκολύνουμε επίσης, στις επόμενες πληρωμές των Ασφαλίστρων σας, εσωκλείουμε μια εξουσιοδότηση προς την ING Hellas, για να την υπογράψετε, αν το επιθυμείτε, με την οποίαν την εξουσιοδοτείτε να εισπράττει το συγκεκριμένο Ασφάλιστρο από το λογαριασμό σας, μία φορά το εξάμηνο, ή το χρόνο. Αν δεχτείτε αυτόν τον τρόπο πληρωμής, ένα μήνα πριν την αυτόματη είσπραξη του Ασφαλίστρου από το λογαριασμό σας, θα σας ειδοποιούμε γραπτώς για να σας υπενθυμίζουμε να καταθέσετε το αντίστοιχο Ασφάλιστρο.
Σας πληροφορούμε ότι μέχρι στιγμής αυτός το τρόπος έχει αποδειχτεί ο πλέον αποτελεσματικός τρόπος πληρωμής των Ασφαλίστρων για εκατοντάδες χιλιάδες Ασφαλισμένους της ING Hellaς.
Με αυτόν τον τρόπο δεν θα βρισκόμαστε στη δυσάρεστη θέση να σας ενοχλούμε, με ταχυδρομικά ειδοποιητήρια για να σας υπενθυμίζουμε να διατηρήσετε την Ασφάλειά σας εν ισχύ!
Στη πίσω σελίδα της επιστολής μας, θα βρείτε συνοπτικά την περιγραφή των Πολύτιμων Παροχών του Συμβολαίου σας.
Είμαστε στη διάθεσή σας μέσω του Τηλεφωνικού Κέντρου της Εταιρείας να απαντήσουμε σε κάθε πληροφορία που πιθανόν να έχετε για το Συμβόλαιό σας (…)
Δεν είναι λίγο καλύτερο?
Εχετε δίκιο.
Βεβαίως είναι καλύτερο, αλλα θα πρέπει να σκεφτούμε και την εξής περίπτωση:
Αρχικά γίνονται 2 και 3 και 4 τηλεφωνα στον ασφαλισμένο ο οποίος είτε δέν απαντά είτε αφήνουμε μήνυμα στον τηλεφωνητή του , είτε στην συζυγό του.
Κατόπιν ενημερώνουμε τον ασφαλιστικό σύμβουλο η πράκτορα κλπ ότι υπάρχει αδυναμία επικοινωνίας και το ασφαλιστήριο πλησιάζει σε ακύρωση. Ο Ασφαλιστικός σύμβουλος καλεί τον ασφαλισμένο και ο ασφαλισμένος αρχικά δέν απαντά και λιγο πριν την ακυρωση, τον καλεί και δηλώνει,εντονα ενοχλημένος, αγνοια, για τις προσπαθειες επικοινωνίας του τμηματος εισπραξεων με αυτόν.Ο ασφαλιστικός σύμβουλος τείνει να πιστέψει τον ασφαλισμένο και ετσι δημιουργείται ένα μόνιμο εσωτερικό πρόβλημα στο γραφείο. Λοιπόν, σε μερικές περιπτώσεις, και για κάποιους (μπελα-τες),καλό είναι να στέλνονται τέτοιου είδους σημειώματα.Ετσι σίγουρα δεν θα υπάρξουν εσωτερικά προβλήματα στο γραφείο.
μφχ
Χρύσανθος Νικολάκος
Μεσίτης Ασφαλίσεων
νατανε η μονη εκτροπη ,χαλαλι τους ,εδω εχει ανατριχιασει με τισ παρατυπιεσ καιτα διαφορα το συμπαν ,το συμπαν
Aυτο δεν ειναι κακο.anyway τα χρηματα που δικαιουντε προσπαθουν να εισπραξουν.αλλα ειναι τα προβληματα…