Τι είναι τελικά αυτό που ξεχωρίζει την Apple από τον ανταγωνισμό στην εξαιρετικά δύσκολη αγορά των κινητών τηλεφώνων, παρά το γεγονός ότι τα προϊόντα της δεν κάνουν τον ίδιο πάταγο με το παρελθόν;
Όπως αποφαίνεται η βρετανική ιστοσελίδα «The Register», ο αμερικανικός γίγαντας της τεχνολογίας προστατεύει τους πελάτες του από την τεχνολογική απαξίωση και προσφέρει μία σταδιακή αλλαγή. Με άλλα λόγια, η πρόταση της Apple μοιάζει σήμερα περισσότερο με ένα παραδοσιακό ασφαλιστήριο συμβόλαιο.
Γι’ αυτό ακριβώς, η Apple έχει την πολυτέλεια να μπορεί να «χρεώνει ασφάλιστρο» γιατί δείχνει να είναι πιο αξιόπιστη και επαρκής από τον ανταγωνισμό.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Για πολλά χρόνια η Apple ξεπερνούσε τις προσδοκίες των καταναλωτών, λανσάροντας συνεχώς νέα προϊόντα που άλλαζαν κάθε φορά την αγορά και όριζαν τους κανόνες του παιχνιδιού.
Ξαφνικά η αγορά σταμάτησε να ασχολείται τόσο με τα… κάλλη της Apple και έδωσε μεγαλύτερη βαρύτητα στην πτώση των κερδών της Samsung ή τις πολύ μεγαλύτερες ζημιές των μικρότερων εταιρειών.
Όπως, όμως, αναφέρει η βρετανική ιστοσελίδα, αυτό που κάνει κάποιος στην ουσία όταν αγοράζει ένα προϊόν της Apple είναι ότι μειώνει τους μελλοντικούς κινδύνους. Και παρά τα προβλήματα που ξεκίνησαν όταν οι καταναλωτές συνήθισαν τα μεγαλύτερα κινητά τηλέφωνα, η Apple δεν έχασε εντελώς το παιχνίδι, πριν λανσάρει το δικό της μεγάλο τηλέφωνο. Άλλωστε, αυτό που έκανε τους καταναλωτές να «ξεχάσουν» κάπως τα iPhone, ήταν το μέγεθος και ότι χαρακτηριστικά όπως η έλλειψη κάρτας μνήμης. Η υπόσχεση της «Ασφάλισης Apple» ξεπερνούσε αυτά τα εμπόδια.
Ποιο είναι όμως το πραγματικό ασφαλιστήριο της Apple; Ότι άλλαξε με τον καιρό και τα προϊόντα της έδιναν περισσότερες εγγυήσεις, γιατί όταν ο ανταγωνισμός της Samsung έφτασε στο απροχώρητο, η Apple πόνταρε στην «ασφάλιση κατά μελλοντικής τεχνολογικής απαξίωσης».
Ὅποιος κατάλαβε τί θέλει νά πῇ τό ἄρθρο ἄς μοῦ πῇ κι ἐμένα