Ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από τη συνεργασία τους με την Υδρόγειο, τις επιμέρους Διευθύνσεις και τις παρεχόμενες υπηρεσίες της εμφανίζονται οι συνεργάτες της, ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές, σύμφωνα με τα αποτελέσματα σχετικής έρευνας που πραγματοποίησε η εταιρεία. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε την περίοδο Ιανουαρίου – Μαρτίου 2011 με ερωτηματολόγιο το οποίο εστάλη σε 1.650 συνεργάτες της Υδρογείου (ασφαλιστικούς πράκτορες, μεσίτες και συμβούλους) σε όλη την Ελλάδα. Οι αποδέκτες του ερωτηματολογίου κλήθηκαν να προσδιορίσουν το βαθμό ικανοποίησής τους (πολύ – αρκετά – λίγο – καθόλου) σε σχέση με την εν γένει συνεργασία τους με την Υδρόγειο και με επιμέρους Διευθύνσεις και Τμήματα της εταιρείας, όπως αυτά των Πωλήσεων, Εκδόσεων, Αποζημιώσεων, Εκπαίδευσης, κ.ά.
Για καθένα από τα παραπάνω, το ερωτηματολόγιο εξέτασε το βαθμό ικανοποίησης των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών σε σχέση με χαρακτηριστικά όπως η ποιότητα και ταχύτητα/αμεσότητα της εξυπηρέτησης, η παρεχόμενη ενημέρωση και υποστήριξη, η ευελιξία και επαγγελματική συμπεριφορά του προσωπικού της Υδρογείου.
Στο σύνολο των ερωτήσεων που αφορούν την εν γένει γνώμη των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών για την Υδρόγειο όπως αξιοπιστία, εστίαση στις ανάγκες του συνεργάτη, προοπτικές ανάπτυξης, ποιότητα συνεργασίας, διαχρονική βελτίωση παρεχόμενων υπηρεσιών, υψηλότατο ποσοστό 96% περίπου, δηλώνει «αρκετά» και «πολύ» ικανοποιημένο (56,04% – «πολύ», 40,06% «αρκετά»).
Όσον αφορά την αξιολόγηση των επιμέρους Διευθύνσεων/Τμημάτων της εταιρείας, στο σύνολό τους αυτά αξιολογούνται επίσης ιδιαίτερα θετικά, με αθροιστικά ποσοστά «πολύ» και «αρκετά» ικανοποιημένων συνεργατών που κυμαίνονται από 72% έως και 97%. Ανάμεσά τους, οι υψηλότερες «επιδόσεις» (ποσοστά άνω του 90%) καταγράφονται για τους Κλάδους Εκδόσεων και Αποζημιώσεων και ακολουθούν η Οικονομική Διεύθυνση και τα επιμέρους Τμήματά της (Λογιστήριο – Ταμείο – Εισπρακτική Υπηρεσία), με αντίστοιχα ποσοστά, οι Κλάδοι Εκτός Οχημάτων, το Τμήμα Προβολής και Διαφήμισης, η Μηχανογράφηση και το Τμήμα Συμβάσεων (ποσοστά από 82%-88%) και οι Διευθύνσεις Πωλήσεων και Εκπαίδευσης (ποσοστά γύρω στο 72%).
Με βάση τις ειδικότερες απαντήσεις σε σχέση με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και λειτουργίες της εταιρείας, συνεργάτες της Υδρογείου υποδεικνύουν να δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στην επαφή και συνεργασία που έχουν με τους επιθεωρητές πωλήσεων και στην ενημέρωση που λαμβάνουν σχετικά με τα προϊόντα των Κλάδων Εκτός Οχημάτων της εταιρείας.
Η Διοίκηση της Υδρογείου έχει προχωρήσει στην αξιοποίηση των αποτελεσμάτων της έρευνας, με ενημέρωση όλων των αρμόδιων Διευθύνσεων και Τμημάτων ενώ ήδη, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης, έχει διαμορφώσει ένα αναβαθμισμένο πρόγραμμα εκπαιδευτικών σεμιναρίων με ιδιαίτερη έμφαση στους Κλάδους Eκτός Οχημάτων.
Η έρευνα ικανοποίησης συνεργατών της Υδρογείου πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια. Σε σύγκριση με την προηγούμενη έρευνα, τα ποσοστά ικανοποίησης παρουσιάζονται ιδιαίτερα βελτιωμένα σε όλες τις Διευθύνσεις και Τμήματα της εταιρείας.
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΡΩΤΥΠΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΗΣ,ΓΙΑ ΤΟ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ.ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ.
για να μας πει καποιος απο χρεωστικα -πιστωτικα υπολποιπα πωσ παμε
τι γινεται με μεσιτικη σε συγγρου οπου υπαρχουν και γερμανικα κεφαλαια αλλα η διοικηση μαλλον σε ασχετους και αδαεις πως πληρωνονται γραφειαρες ,οροφοι,γραμματεις και φαρισαιοι διαμσεσολαβητες καυμενοι παντοτε χρεωμενοι