H Data Communication υλοποίησε έργο Κέντρου Επικοινωνίας “Contact Center” στην Interasco Α.Ε.Γ.Α., με στόχο την κάλυψη των αναγκών του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών και συνεργατών. Το έργο βασίστηκε στην κορυφαία διεθνώς λύση Microsoft Dynamics CRM.
Με παρουσία 120 χρόνων στην ελληνική ασφαλιστική βιομηχανία και πλέον θυγατρική της Harel Insurance Investments and Financial Services, η Interasco A.E.Γ.Α. έχει ως βασική ανάγκη την έγκαιρη και έγκυρη απόκριση στα αιτήματα των πελατών της. Με το έργο Contact Center που υλοποίησε η DataCommunicationδιασφαλίστηκε η αποτελεσματικότερη διαχείριση του μεγάλου όγκου της επικοινωνίας που η εταιρία έχει καθημερινά με το εκτενές πελατολόγιό της.
Ο κ. Θεόδωρος Ζαχαρόπουλος, Διευθυντής πωλήσεων και Marketing της Interasco, δήλωσε: «Η Interasco Α.Ε.Γ.Α. προσηλωμένη στην εξυπηρέτηση και ικανοποίηση του πελάτη, επενδύει στην εφαρμογή μίας καλά σχεδιασμένης και οργανωμένης στρατηγικής κέντρου επικοινωνίας “contactcenter”, η οποία ενισχύθηκε περαιτέρω μέσω του Microsoft Dynamics CRM. Τα οφέλη που προέκυψαν για την Interasco Α.Ε.Γ.Α. ήταν, η μείωση του χρόνου απόκρισης, η βελτιστοποίηση των διαδικασιών, και η αποτελεσματική και προσωποποιημένη υποστήριξη των συνεργατών και πελατών».
Με αφορμή την ολοκλήρωση του έργου, ο κ. Παναγιώτης Βασιλειάδης, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Data Communication, σημείωσε: «Με την πολυετή εμπειρία της και διαθέτοντας εξειδικευμένα στελέχη με υψηλό επίπεδο τεχνογνωσίας πάνω σε δύσκολα και απαιτητικά έργα πληροφορικής, η Data Communication έρχεται κάθε φορά να προτείνει τη βέλτιστη λύση για κάθε περίπτωση. Σταθερός μας στόχος είναι όχι απλά να καλύπτουμε τις εκάστοτε ανάγκες, αλλά και να προσφέρουμε έργα υψηλής προστιθέμενης αξίας που ξεπερνάνε τις προσδοκίες του πελάτη. Έχοντας υλοποιήσει μεγάλο αριθμό σχετικών εγκαταστάσεων, είμαστε σε θέση να προσαρμόζουμε τις κορυφαίες λύσεις για επιχειρήσεις της Microsoft στις ιδιαιτερότητες κάθε έργου, κρατώντας πάντα τη λειτουργικότητα σε υψηλά επίπεδα».