Το I.D. έλαβε μερικά τηλεφωνήματα από φίλους Διευθυντές Καταστημάτων, οι οποίοι εξέφρασαν τις αντιρρήσεις τους σχετικά με το χθεσινό δημοσίευμα που αναφέρεται στο Agency System. Είναι αλήθεια ότι η φράση «Γνώσεις και Πρακτικές στυλ… Κουρελούδες» είναι σκληρή και σίγουρα δεν αναφέρεται σε κορυφαίους Διευθυντές Καταστημάτων που έχουν χτίσει μεγαθήρια και έχουν χαρακτηριστεί ως φυτώρια παραγωγής άλλων κορυφαίων Δ/Κ.
Υπογραμμίζουμε ότι τα βέλη δε στόχευαν τους Διευθυντές Καταστημάτων, τουλάχιστον αυτούς που πραγματικά αγωνίζονται και πασχίζουν να ορθοποδήσουν στην πολύ δύσκολη αυτή εργασία.
Οι συγκεκριμένοι κορυφαίοι Διευθυντές Καταστημάτων, Περιφερειακοί ή Επιθεωρητές, από την άλλη πλευρά, είναι άξιοι συγχαρητηρίων, γιατί από μόνοι τους παρουσίασαν και συνεχίζουν να παρουσιάζουν επιτυχίες αυξάνοντας συστηματικά τον αριθμό των νέων Παραγωγικών Ασφαλιστών τους.
Αυτό που μετράει σε έναν Ασφαλιστή ή σε ένα Διευθυντή Καταστήματος είναι το ιστορικό της Παραγωγής τους, είτε αναφέρεται σε Ασφάλιστρα είτε σε Ανθρώπινο Δυναμικό. Πρέπει να είναι σταθερά ανοδικό και κερδοφόρο για τουλάχιστον μία πενταετία.
Δεν αναφερόμαστε σε Ασφάλιστρα μόνο, αν βαθμολογούμε Δ/Κ, αλλά στον αριθμό των Ατόμων που προσθέτει κάθε χρόνο στο Δυναμικό του και βέβαια στο ύψος της Νέας Παραγωγής που παράγει ο καθένας, που θα πρέπει και αυτή να χαρακτηρίζεται από σταθερή άνοδο χρόνο με το χρόνο!
Δηλαδή, το ιστορικό της Νέας Παραγωγής ενός Δ/Κ τα τελευταία πέντε χρόνια να περιλαμβάνει την «Παραγωγή» τουλάχιστον τριών Νέων Συνεργατών το χρόνο, κάθε χρόνο και για τα πέντε τελευταία χρόνια, των οποίων η Νέα Παραγωγή να είναι τουλάχιστον 30.000 ευρώ το χρόνο από τον καθένα και να αυξάνεται χρόνο με το χρόνο τουλάχιστον κατά 10%!
Αυτό σημαίνει ότι ο εν λόγω Δ/Κ σε πέντε χρόνια θα πρέπει να έχει 10 επαγγελματίες Ασφαλιστές, αφαιρώντας βέβαια 5 συνεργάτες από φυσιολογικές απώλειες. Από τους 10 εναπομείναντες θα πρέπει, οι πρώτοι 3 του πρώτου χρόνου να έχουν φτάσει τη Νέα Παραγωγή τους τον πέμπτο χρόνο στα 50.000 ευρώ ο καθένας, οι δεύτεροι 3 του δεύτερου χρόνου να έχουν Νέα Παραγωγή τον πέμπτο χρόνο 43.000ευρώ ο καθένας, οι τρίτοι 3 του τρίτου χρόνου να έχουν Νέα Παραγωγή τον πέμπο χρόνο 39.000 ευρώ ο καθένας, οι τέταρτοι 3 του τέταρτου χρόνου να έχουν Νέα Παραγωγή 36.000 ευρώ τον πέμπτο χρόνο ο καθένας και οι πέμπτοι 3 του πέμπτου χρόνου, ανάλογα με ποιο μήνα προσλήφθηκαν, να έχουν την αντίστοιχη Νέα Παραγωγή των 2.500 ευρώ το μήνα! Εννοείται ότι τόσο οι Δείκτες της Διατηρησιμότητας όσο και των Αποζημιώσεων θα βρίσκονται στο πλαίσιο που θέτει η Εταιρεία.
Με αυτόν τον τρόπο θα έπρεπε η Αγορά να αξιολογεί και να βαθμολογεί τους Δ/Κ και όχι με το σύνολο των Ασφαλίστρων, άσχετα με τον αριθμό των Ασφαλιστών που τα παράγουν και άσχετα με τα χρόνια που έχει ο καθένας στο επάγγελμα. Γνωρίζετε ότι υπάρχουν Καταστήματα που λειτουργούν πάνω από 20 χρόνια, των οποίων το 90% της Νέας Παραγωγής παράγεται από Ασφαλιστές που προσέλαβαν τα τελευταία 4-5 χρόνια; Δηλαδή, η βαθμολογία τους για την Ανάπτυξη Νέων Συνεργατών για τα πρώτα 15 χρόνια της καριέρας τους είναι… μηδενική! Έχουν τρεις συνεργάτες από την πρώτη 15ετία, οι οποίοι μοιράζονται το 10% της Νέας Παραγωγής του Καταστήματος και 20 νέους των τελευταίων 4-5 χρόνων, των οποίων η μέση Νέα Παραγωγή κυμαίνεται γύρω στα 18.000 ευρώ το χρόνο. Αν υπολογίσουμε ότι το εν λόγω Κατάστημα είναι των 400.000 ευρώ ΝΠ το χρόνο, οι τρεις βετεράνοι παράγουν από 13.000 ευρώ το χρόνο, πουλώντας κατά μέσο όρο ένα νέο συμβόλαιο το μήνα! Η δε διατηρησιμότητά τους είναι πολύ χαμηλή!
Δηλαδή, για 15 χρόνια οι εν λόγω Ασφαλιστές είχαν καθοδική πορεία στο ύψος της Νέας Παραγωγής τους και σε άλλες χώρες θα είχαν απομακρυνθεί! Σε άλλες χώρες δε μετράνε καθόλου οι προμήθειες χαρτοφυλακίου. Μετράει μόνο η Νέα Παραγωγή. Αν δεν παραμένει σταθερή και ανοδική για ορισμένα χρονικά διαστήματα, ο συνεργάτης απομακρύνεται!
Μια Ετήσια Νέα Παραγωγή το 1990 των 10.000.000 δρχ., δηλαδή 30.000 ευρώ περίπου, θεωρούνταν κορυφαία. Το ίδιο θεωρείται και το 2009! Είκοσι χρόνια μετά!
Μια Νέα Παραγωγή των 2-3 συμβολαίων το μήνα το 1980, κατά Ασφαλιστή, δηλαδή 30 χρόνια πριν, θεωρούνταν κορυφαία και ο Ασφαλιστής βραβευόταν με μπόνους και ταξίδια!
Μια Νέα Παραγωγή των 2-3 συμβολαίων το μήνα το 2009, κατά Ασφαλιστή, δηλαδή 30 χρόνια μετά, θεωρείται κορυφαία και ο Ασφαλιστής βραβεύεται με μπόνους και ταξίδια!
Και το χειρότερο: το 1980 το μέσο Ετήσιο Ασφάλιστρο ήταν 28.000 δρχ. (82 ευρώ), δηλαδή τρεις μηνιαίοι μισθοί, αφού τότε ο μηνιαίος μισθός ήταν 10.000 δρχ. το μήνα και ο Α. Παπανδρέου τον αύξησε απότομα το 1982 στα 21.000 δρχ. το μήνα αναστατώνοντας τότε τις επιχειρήσεις!
Το 2009, 30 χρόνια μετά, το μέσο ετήσιο Ασφάλιστρο είναι περίπου 800 ευρώ. Δηλαδή, ένας μηνιαίος μισθός!
Πώς επιτρέψαμε αυτή τη διολίσθηση του μέσου όρου της Νέας Παραγωγής του κάθε Ασφαλιστή μας; Γιατί συμβιβαστήκαμε με αυτή τη στασιμότητα, η οποία μείωσε το μέσο Ασφάλιστρο περίπου κατά 300%; Πού είναι τα ετήσια συγκριτικά στοιχεία της Νέας Παραγωγής του κάθε Ασφαλιστή μας, χρόνο με το χρόνο; Πού είναι η Αναβάθμισή του και η βελτίωση της Παραγωγικότητάς του; Πού είναι το ενδιαφέρον μας να υπολογίσουμε τις φυσιολογικές αυξήσεις καταπολέμησης του πληθωρισμού και παρακολούθησης του μέσου εισοδήματος των Ασφαλιστών μας;
Γιατί επιτρέψαμε στις προμήθειες χαρτοφυλακίου να αδρανοποιήσουν τους Ασφαλιστές μας και να τους μετατρέψουν σε… συνταξιούχους με αξιοσημείωτα εισοδήματα έπειτα από 10-15 χρόνια εργασίας; Πώς και Γιατί να τρέξουν οι Άνθρωποί μας να παράγουν Νέα Παραγωγή όταν βολεύτηκαν με 2.000, 3.000 και 4.000 ευρώ το μήνα προμήθειες χαρτοφυλακίου; Έχουν το σπιτάκι τους, έχουν το εξοχικό τους, έχουν το αυτοκινητάκι τους (μερικοί έχουν αυτοκινητάρες), μερικοί έχουν και τη… φιλεναδίτσα τους, και γιατί όχι, αφού είναι της μόδας…
Γιατί δεν αντιγράψαμε τις Αμερικάνικες Εταιρείες, που μετράνε μόνο προμήθειες πρώτου έτους; Δεν υπολογίζουν τις προμήθειες χαρτοφυλακίου, τα λεγόμενα Renewals. Ούτε που τα ανακοινώνουν στους Ασφαλιστές τους. Μία φορά το τρίμηνο στέλνουν την επιταγή των Renewals, τα αποκαλούν «Μπόνους» και τους προτρέπουν να επενδύσουν το ποσό αυτό, γιατί αυτό είναι το κίνητρό τους να αποκτήσουν κάτι στη ζωή τους!
Τα προς το ζην πρέπει κάθε εβδομάδα να τα κερδίζουν με νέες πωλήσεις! Αυτή είναι η δουλειά τους! Η Morax για 30 χρόνια προτρέπει τις Εταιρείες να εκδίδουν καταστάσεις μόνο με τις προμήθειες πρώτου έτους και τις προμήθειες χαρτοφυλακίου να τις στέλνουν κάθε τρίμηνο με τον ίδιο τρόπο όπως κάνουν οι Αμερικάνικες και Καναδέζικες Εταιρείες. Τουλάχιστον να παρουσίαζαν τις προμήθειες πρώτου έτους σε μια στήλη και δίπλα, σε άλλη στήλη, τις προμήθειες χαρτοφυλακίου! Να βλέπει κάθε μήνα ο Ασφαλιστής αν κέρδισε το εισόδημά του το μήνα που πέρασε!
Κάθε εβδομάδα οι Αμερικανοί και οι Καναδέζοι Ασφαλιστές Ζωής πρέπει να πουλήσουν τουλάχιστον 2 συμβόλαια για να κερδίσουν το ελάχιστο εισόδημα για να ζήσουν – από την πρώτη τους εβδομάδα στο επάγγελμα!
Αργότερα τους εκπαιδεύουν πώς να πουλάνε μεγάλα συμβόλαια για να βελτιώσουν το εισόδημά τους!
Ούτως ή άλλως, ό,τι γνωρίζουμε και ό,τι κάνουμε γύρω από την κακή αντιγραφή του Agency System το αντιγράψαμε από τους Αμερικανούς, όσο και αν αυτό δεν αρέσει σε πολλούς. Δεν υπάρχει ούτε ένα κόμμα ούτε μία λέξη Ελληνική ή Γαλλική στο λεξιλόγιό μας που να αφορά τις Ασφάλειες Ζωής και Υγείας! Το ίδιο βέβαια και με τις Ασφάλειες Ζημιών.
Με το να μετράμε μόνο το ύψος των Ασφαλίστρων και να επιδιώκουμε μια μικρή αύξηση της Νέας Καθαρής Παραγωγής μας, χωρίς ένα μέτρο σύγκρισης έστω του μέσου όρου της Νέας Καθαρής Παραγωγής της Αγοράς, η κάθε Εταιρεία έστελνε… συγχαρητήρια στον εαυτό της για τις ετήσιες αυξήσεις και ήταν όλοι καλά κι εμείς καλύτερα! Αφήνουμε τη σταθερή μείωση του χαρτοφυλακίου αρκετών Εταιρειών, οι οποίες με τη βοήθεια της δημιουργικής Λογιστικής δε δηλώνουν τη μείωση του χαρτοφυλακίου τους, γιατί απλώς δεν αφαιρούν τις ακυρώσεις! Κανένας δεν προσέχει αυτές τις λεπτομέρειες που μπορούν να αποκαλυφτούν, αν γνωρίζει κάποιος πώς να κάνει Ελέγχους και να διαβάσει ισολογισμούς και τις Λογιστικές Καταστάσεις!
Το καμπανάκι του χθεσινού δημοσιεύματος, όπως και το σημερινό, γράφεται και χτυπάει καλοπροαίρετα για άλλους και όχι για τους Διευθυντές Καταστημάτων, οι οποίοι έκαναν και κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούν και συχνά πυκνά σε συνθήκες που κάθε άλλο παρά τους βοηθούν και τους στηρίζουν.
Οι πραγματικοί πρωταθλητές της Αγοράς μας είναι λίγοι και γνωστοί. Το Ε.Μ. και το I.D. τους έχουν υποδείξει και τους έχουν βραβεύσει πολλές φορές και τους γνωρίζετε όλοι!
Η Αγορά μας όμως είναι πολύ μεγάλη και οι λίγοι Πρωταθλητές, Ασφαλιστές και Μάνατζερ, δεν μπορούν να σηκώσουν το βάρος της συνέχισης της σημερινής κατάστασης. Κάτι θα γίνει και θα γίνει απότομα με τραγικές συνέπειες για πολλούς αθώους συνεργάτες, που δεν έφταιξαν σε τίποτα για τον τρόπο με τον οποίο εργάζονται.
Έτσι τους έμαθαν, έτσι εργάζονται!
Οι ευθύνες βρίσκονται αλλού, αλλά ποιος νοιάζεται για τους Ανθρώπους και τις Οικογένειές τους. Όπως αναφέρονται τα ΜΜΕ στην… Ανεργία των εκατομμυρίων οικογενειαρχών που έμειναν στο δρόμο από την «Κρίση», και ούτε γάτα ούτε ζημιά, έτσι θα αναγκαστούμε και εμείς να αναφερόμαστε στην «Κρίση των Δικτύων»!
Όλοι ασχολούνται με τις Εταιρείες που στηρίζονται από τις Κυβερνήσεις με τρισεκατομμύρια ευρώ και δολάρια και αναρωτιούνται αν θα επιβιώσουν. Με το πώς βγαίνει ο οικογενειάρχης με τεράστια χρέη που χάνει το μοναδικό περιουσιακό του στοιχείο και όλα τα χρήματα που επένδυσε και πάει στο ενοίκιο και δουλεύει μεροκάματα για να φάει δεν ασχολείται κανένας. Πετάμε τη λέξη «Ανεργία» και καθαρίζουμε. Θα την καταλάβουμε μόνον όταν χτυπήσει την πόρτα μας και βρεθούμε κι εμείς -ο μη γένοιτο- στο δρόμο!
Καταλαβαίνετε γιατί, σεβαστοί αναγνώστες, το Ε.Μ. και το I.D. είναι τόσο καυστικά και τόσο σκληρά με τις Ηγεσίες, τόσο τις Πολιτικές όσο και τις Επιχειρηματικές που καθορίζουν την τύχη μας; Οι ευθύνες τους είναι τεράστιες! Οι κινήσεις τους και οι Ενέργειές τους επηρεάζουν το μέλλον μας, χωρίς εμείς να μπορούμε να επέμβουμε ούτε καν να βοηθήσουμε, αν πιστέψουμε στις προθέσεις τους!
Πιστεύει κανείς κανένα σήμερα;
Το μόνο που μας μένει είναι να σκεφτούμε τι θα μπορούσαμε να κάνουμε ώστε να είμαστε προετοιμασμένοι.
Η συμβουλή για τους Ασφαλιστές μας είναι να προσπαθήσουμε να ξεφύγουμε από τη ρουτίνα, συνεργαζόμενοι δυο δυο μεταξύ μας, στοχεύοντας σε νέες Αγορές για την Προώθηση άλλων Συμβολαίων.
Δυο δυο μαζί αντιμετωπίζουμε καλύτερα τις δυσκολίες και τις αντιξοότητες διείσδυσης σε νέες Αγορές. Για τους Δ/Κ προτείνουμε να προσπαθήσετε να αλλάξετε συνήθειες Εργασίας. Ο Θεός σας έδωσε ορισμένα ταλέντα. Ξεκινήστε σιγά σιγά να τα χρησιμοποιείτε στοχεύοντας κι εσείς σε νέες Αγορές.
Θυμάστε τις εννέα λέξεις που είπε κάποτε ο Ουίνστον Τσόρτσιλ που αναφέρονται στο βιβλιαράκι «Νέο Στυλ στις Πωλήσεις»:
«Ποτέ μην το βάζετε κάτω, Ποτέ, Ποτέ, Ποτέ, Ποτέ, Ποτέ, Ποτέ, Ποτέ, Ποτέ, Ποτέ!».
Πολυ σωστά τα γραφόμενα του ID και αποκαθιστούν σε ένα μέρος τους την αλήθεια που την προηγούμενη φορά διατυπώθηκε μονομερώς Σίγουρα το Agency είναι ένα αποδεδειγμένα επιτυχημένο σύστημα που δυστυχώς όμως δεν έχει ανανεώσει σημαντικά το ανθρώπινο δυναμικό του μία 20ετία τώρα. Οι παλαιότερα επιτυχημένοι και πολυβραβευμένοι managers έχουν στρογγυλοκαθήσει στις υπερπρομήθειες των επομένων ετών που ανανεώνονται, συνεχώς λόγω των αυξήσεων και των δεκαετιών πληρωμής και δεν κάνουν τίποτε. Εξάλλου είναι κουρασμένοι λόγω ηλικίας και χορτασμένοι, αλλά κυρίως έχουν την μόρφωση και την εμπειρία της παλιάς γενιάς Οι σημερινοί ασφαλιστικοί σύμβουλοι που οι μισοί τουλάχιστον είναι πιο μορφωμένοι απο την προηγούμενη γενιά δηλαδή την δική μας, δεν αποδέχονται τους παλιούς managers, ούτε τους πiστεύουν γιατί δεν έχουν τίποτε να τους προσφέρουν, επειδή πωλησιακά και εμπειρικά αλλά και επι της ουσίας είναι αμόρφωτοι Γνωρίζει το ID και γνωρίζουμε όλοι οι παροικούντες στην Ιερουσαλήμ επιτυχημένους managers που μετακινήθηκαν σε άλλη εταιρία ζωής για να την αναπτύξουν και απέτυχαν παταγωδώς αποδεικνύοντας την αλήθεια των παραπάνω
Επομένως τι φταίει και μας “ψοφάνε τα έρμα τα πρόβατα?” Η λύση είναι μία!!! ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΣΕ ΟΛΑ Ανανέωση στο σύστημα,στην ιεραρχία, στους ανθρώπους, στους κανονισμούς, στα προϊόντα,στις συμβάσεις με τα νοσοκομεία,ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ. Οι παλιοί να πάνε στην άκρη αλλά να μην χάσουν και τα δικαιώματά τους επιδή έχουν προσφέρει Μπορούν όμως να προσφέρουν σε άλλα πόστα πχ να επισκέπτονται τα γραφεία των νέων ασφαλιστών ή να κάνουν ομιλίες στις συγκεντρώσεις Δεν είναι δυνατόν όμως να υπάρχουν άνθρωποι 70 και 80 χρονών που εξακολουθούν να αποκαλούνται managers και να τους δέχονται εταιρίες, εμποδίζοντας επι της ουσίας την ανάπτυξη του συστήματος.
Γιώργος Νικολάκος
Μεσίτης Ασφαλίσεων
ΚΥΡΙΕ ΝΙΚΟΛΑΚΟ, ΦΟΒΟΥΜΑΙ ΟΤΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΣΑΤΕ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΑΝ Δ/ΝΤΗΣ ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟΥ!!ΕΚΤΙΜΩ ΔΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΙΑΚΑΤΕΧΕΙ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΑ ΟΤΑΝ ΘΑ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ!!
Δεν έχω τέτοιο πρόβλημα φίλε μου Στην δική μου περίπτωση η κατάσταση είναι διαφορετική Είμαι επιχειρηματίας και σαν επιχειρηματίας λειτουργώ πάντα με το ρίσκο που μπορώ να σηκώσω Η αγορά με θέλει να είμαι πάντα update γιατί η δουλειά μου κρίνεται απο την ίδια την αγορά και τους πελάτες Αν λοιπόν δεν τηρήσω τους κανόνες της απλά θα κλείσω Γι αυτό πρέπει και είμαι υποχρεωμένος να είμαι συνεχώς ενήμερος και εκπαιδευμένος σε νέα προϊόντα και αγορές ελληνικές και ξένες
Υπάρχουν Agencies που δεν μπορούν να αποφασίσουν ουτε για το χαρτί υγείας της τουαλέτας του γραφείου τους και νομίζουν ότι λειτουργούν ακόμα και έχουν τον έλεγχο Πολλοί δεν έχουν παρακολουθήσει καν σεμινάριο στην διάρκεια της καρριέρας τους για να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους σε νέα πράγματα γιατί κάθονται επάνω στα χρυσά αυγά.
Άλλη περίπτωση είναι οι ελεύθεροι επαγγελματίες και άλλη περίπτωση οι επικεφαλής των πωλήσεων Άλλο ο υπάλληλος πωλήσεων ή tied Agent και άλλο ο broker μην τα ανακατεύεις Ο επιχειρηματίας ρισκάρει τα δικά του χρήματα και μπορεί να είναι όποιας ηλικίας γουστάρει, ενώ ο μέτοχος και χρηματοδότης μιάς επιχείρησης που θέλει αποτελέσματα ψάχνεται κυρίως μέσα απο φρέσκα μυαλά και ιδέες γι αυτό ανανεώνεται γρήγορα Αφού λοιπόν πληρώνει υπαλλήλους,εύκολα αντικαθιστά τα πάντα ή αποσύρεται απο κάποια ή και απο τα πάντα σε κάποιες αγορές που δεν κερδίζει αυτά που επιθυμεί.
Στην περίπτωσή μας εδώ μιλάμε για το Agency System και ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ
Θέλω όμως να σου δώσω πάσα σε ότι αφορά το Γηροκομείο και τον εαυτό μου και να σου πω ότι εάν βρεθεί καλύτερος απο εμένα ή έστω ένας ικανός νέος άνθρωπος που θα τον σέβονται και θα τον αγαπούν όπως εμένα, οι υπάλληλοι και κυρίως οι επαγγελματίες συνεργάτες του γραφείου που έχουν επαγγελματική εμπειρία άνω των 15 ετών(Πράκτορες και σύμβουλοι)θα χαρώ να παραδώσω την επιχείρησή μου σ αυτόν Δεν έιναι όμως εύκολο γιατί οι συνεργάτες μου είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΙ και ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ και κερδίζουν πολλά χρήματα και επομένως πρέπει αυτός που θα με διαδεχθεί να καταφέρει να γίνει αποδεκτός απο αυτούς Στο τέλος μάλλον σ αυτούς θα παραδώσω την επιχείρηση στα παιδιά του γραφείου και μετά θα αποσυρθώ στο γηροκομείο ΝΕΟΣ ΟΜΩΣ, ώστε να μπορώ “να κάνω παιγνίδι”με τα “κορίτσια” του γηροκομειου της ηλικίας μου πάντα
Γιώργος Νικολάκος
ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΕΔΩ
ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ MRK
ΠΡΟΣΕΧΕ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΜΑΖΙ.ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΨΗΦΟΦΟΡΟΙ.
Πρώτη φορά διαβάζω ένα τόσο καλά ενημερωμένο άρθρο για το Agency System. Πρώτη φορά συνειδητοποιώ ότι όλα όσα που μας σέρβιραν οι μάνατζερ ήταν απλά υπερβολές! Συγχαρητήρια στο δημοσιογράφο που το έγραψε και μας άνοιξε τα μάτια. Έκανα και το τεστ του Πράκτορα και αποφάσισα να… κάτσω στα αυγά μου και να δουλεύω πιο οργανωμένα και πιο επαγγελματικά μέσα στο Αιτζενσυ σύστεμ.
MANO ,ΕΛΕΟΣ ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ,ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ …ΚΥΤΑΞΕ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΝΕ …ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ,ΜΕΣΙΤΗΣ ΚΛΠ ΠΟΥ ΝΑ ΕΠΕΔΙΩΞΕ ΝΑ ΓΙΝΗ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΕΤΖΕΝΣΥ ΣΥΣΤΕΜ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΤΖΕΝΣΥ ΣΥΣΤΕΜ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕΣΙΤΕΣ(ΑΦΟΥ ΒΕΒΑΙΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙ ΤΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ) ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ,ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ…..ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΝΑ ΣΚΕΦΕΣΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΡΩΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ….ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΣΕ ΦΩΤΙΣΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΗΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ,ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ ……..
Αγαπητέ Zorro μάλλον δεν διάβασες καλά την απάντηση μου.. .Αυτό που είπα, ήταν ότι έκανα το τεστ του πράκτορα σε προηγούμενο post και επειδή σε πολλά σημεία είδα ότι οι υποχρεώσεις είναι περίπου ίδιες – και γνωρίζοντας τον εαυτό μου – έγραψα ότι τελικά έκατσα στα αυγά μου. Επέλεξα να μείνω στο agency.
Εσύ τώρα, σε ποια κατηγορία υπάγεσαι; Είσαι από αυτούς που βγάζουν κάθε χρόνο νέους ανθρώπους και αυξάνεις τους συνεργάτες σου; Έχεις άψογη διαχείριση των οικονομικών του πρακτορείου σου; Σε απασχολούν αυτά; Μάλλον μόνο αν είναι κάποιος επιπόλαιος επιμένει να μη βλέπει τις αδυναμίες του και να μη διακρίνει τα βαθύτερα μηνύματα κειμένων σαν και αυτά, που κατά τη γνώμη μου είναι μοναδικά στον κλάδο μας.
MANO ,ΜΑΝΟ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΙΚΩ ΜΑΖΥ ΣΟΥ ΟΥΤΕ ΣΕ ΜΕΜΦΟΜΑΙ ΩΣ ΕΝΑ ΝΕΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ. ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ….ΑΠΛΑ ΣΤΟ ΕΤΖΕΝΣΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟ..ΗΜΟΥΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑ 20 ΠΕΡΙΠΟΥ ΧΡΟΝΙΑ .ΔΥΣΤΥΧΩΣ..ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΜΙΑ ΜΟΝΟΜΕΡΗ,ΣΥΜΒΑΣΗ ΠΡΟΣΧΩΡΗΣΕΩΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΔΕΜΕΝΟΣ ΧΕΙΡΟΠΟΔΑΡΑ, ΕΑΝ ΣΕ ΔΙΩΞΟΥΝΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 12 ΧΡΟΝΙΑ ,ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΣΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΡΙΑ,,,ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΚΑΙΤΟΥ ΜΑΝΤΖΕΡ ΣΟΥ….ΓΡΑΨΟΥ ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝΝ ΚΑΙ ΡΩΤΑ….ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΠΑΡΗΣ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑΤΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΑ ,ΓΕΙΑ ΧΑΡΑ
Είναι πολύ λογικό το επιχείρημα του Mανου, αρκεί να γνωρίζει τα όρια του και τα πλάισια που πρέπει να κινηθεί σύμφωνα με το νόμο
Αν η εταιρία που είναι συνδεδεμένος ως συνεργάτης είναι αξιόπιστη και παρέχει ικανοποιητικό επίπεδο καλών και σωστά τιμολογημένων ασφαλιστικών προϊόντων σε όλους τους κλάδους και εργάζεται σ ένα γραφείο πωλήσεων όπου ο επικεφαλής διευθυντής σέβεται όλους τους συνεργάτες και τους βοηθά να βρουν λύσεις στην δουλειά τους, εκπαιδεύονταςκαι βοηθώντας τους παράλληλα να πάνε ψηλότερα με στόχους που συναποφασίζουν γιατί να μην κάτσει στ αυγά του?
Ποιος είπε ότι υπάρχει η τάδε ή η δείνα ιδανική λύση? Η ιδανική λύση είναι αυτή που ταιριάζει στην δική μας ιδιοσυγκρασία ή ψυχολογία και μας γεμίζει το πορτοφόλι μας χρήματα πάντα εφόσον δουλεύουμε σκληρά για να πετύχουμε τους στόχους μας και να πετύχουμε στη ζωή μας
Σας διαβεβαιώνω ότι υπάρχουν επιτυχημένοι και αποτυχημένοι διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών πιστέψτε με !!!!!
Γ Νικολάκος
Βέβαια απο την άλλη μεριά υπάρχουν τα ρίσκα που πολύ σωστά επίσης μιλά ο ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ ΖΟΡΡΟ
Δηλαδή υπάρχει κίνδυνος απο την μια στιγμή στην άλλη να βρεθείς στο δρόμο με προμήθειες μόλις τριών χρόνων,που είναι το καλύτερο σενάριο γιατί το χειρότερο σενάριο είναι να σε πετάξουν έξω χωρίς καν προμήθειες με αποτέλεσμα να τρέχεις στα δικαστήρια.
Δυσυχώς φίλε Μάνο το ρίσκο άσκησης του επαγγέλματος του ασφαλιστικού συμβούλου είονια μεγαλύτερο απο του πράκτορα ή του μεσίτη
Ζεις μέσα σ ένα κλειστό ιχθυοτροφείο, ξέρεις όπως οι τσιπούρες των Super Market. Oι υπόλοιποι ελέυθεροι διαμεσολαβούντες βρίσκουν την τροφή τους είτε κοντά στην τροφή του ιχθυοτροφείου αλλά έξω απο τα κλουβιά κι αυτοί είναι οι κακοί επαγγελματίες που παίρνουν χαρτοφυλάκια απο τους άλλους γι αυτό δεν διαφέρουν ουσιαστικά απο τις τσιπούρες του ιχθυοτροφείου(σύστημα μεταξύ agency-πρακτορειακού),
είτε στα ανοικτά καθαρά νερά κυνηγώντας νέους πελάτες ή προτείνοντας νέα προϊόντα Μην απογοητευθείς όμως κάποτε όπως όλοι μας θα βρεις το δρόμο σου Εάν όμως νιώθεις καλά κάτσε εκεί που είσαι
Φιλικά
Γ Νικολάκος
Φίλοι bloggers που ασχοληθήκατε με το θέμα μου, φοβάμαι ότι πέσατε λίγο έξω γιατί μάλλον υποθέσατε ότι είμαι ασφαλιστής. Στην πραγματικότητα είμαι διευθυντής υποκαταστήματος. Άσχετα με το ότι είμαι ένα από τα μεγάλα υποκαταστήματα και κερδίζω αρκετά χρήματα, παραδέχομαι ότι η σημαντικότερη αδυναμία μου είναι πως όσα και αν κερδίζω δε μου φτάνουν. Ελπίζω τώρα να καταλάβατε τι εννοούσα όταν αξιολόγησα τα δυνατά και τα αδύνατά μου σημεία και αποφάσισα να κάτσω στα αυγά μου.
Εσείς πιστεύετε ότι αν ήμουν πράκτορας θα μπορούσα να επιβιώσω;
Η εταιρεία μου με γνωρίζει, με στηρίζει, με προστατεύει… Έχω οικογένεια, αισθάνομαι την Ασφάλειά της.
Έξω στην αγορά, μόνος, με ξένα χρήματα στα χέρια μου… πόσο καιρό θα κρατούσα ?
Έτυχε να έχω ένα φίλο πράκτορα που έκανε τον έξυπνο με τα ξένα χρήματα και κατέληξε στη φυλακή. Καταστράφηκε.
Καλές οι συμβουλές σας όμως δεν άγγιζαν την περίπτωσή μου.
Έχεις δίκιο συνάδελφε Μάνο,
Κάτσε στ αυγά σου εάν νιώθεις καλά, πράγμα που εξάλλου απο την αρχή σου τόνισα αλλά μην εφησυχάζεις όμως,γιατί οι καιροί είναι πράγματι πονηροί
Υπάρχουν πολλά παραδείγματα άλλων συναδέλφων managers, συμβούλων, πρακτόρων κλπ που ταλαιπωρήθηκαν για διάφορους λόγους και όχι απο δική τους ευθύνη, απο την εταιρία που συνεργάσθηκαν.
Εάν πράγματι έχεις κτίσει σχέσεις εμπιστοσύνης με την εταιρία σου που φαντάζομαι και εύχομαι να είναι αξιόπιστη και δυνατή αλλά κυρίως με τους συνεργάτες σου και έχεις το προφίλ ενός δημοκρατικού Manager, χαμηλών τόνων, που βοηθά και προσφέρει τον εαυτό του στους συνεργάτες του και παράλληλα κτίζεις σημαντική νέα παραγωγή ασφαλίστρων με προσέλκυση νέων έντιμων συνεργατών(λίγων και καλών) με αξιόλογη διατηρησιμότητα χαρτοφυλακίου δεν θα χάσεις.
Κανείς και καμμία σωστή εταιρία δεν διώχνει τους καλούς συνεργάτες αντίθετα τους αγαπά και τους προστατεύει
Καλή σου επιτυχία στα έργα σου
Γιώργος Νικολάκος
Σαν διευθυντης καταστηματος εχεις πολυ καλες αποψεις.
Οι manager σου ελεγαν υπερβολες οπως λες αλλα εσυ εγινες συντονιστης αυτων.Αρα η πηγη της υπερβολης.
Δε πιστευω οτι ενας agency θα εγραφε ποτε στο ιντερνετ οπως γραφεις εσυ με την απειρεια ζωγραφισμενη στα λογια σου.
Αν περασες ολα τα σταδια και εκανες το τεστ τωρα τι να σου πω?
Νομιζω οτι μας δουλευεις με το διευθυντης κοψε λιγο …..
ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΝΘΚΟΛΑΚΟ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΕΝΤΙΜΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΚΕς ΠΡΟΤΡΟΠΕΣ ΚΑΙ ΝΟΥΘΕΣΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΗΓΗΤΗ ΚΑΙ ΥΠΟΠΤΗ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΑΤΟΜΩΝ ΣΤΥΛ ΜΑΝΟΥ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΗ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΑΝΑΞΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΣ..ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΥΛ ΜΑΝΟΥ ΔΗΘΕΝ ΕΤΖΕΝΣΥ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝΕ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΚΛΠ ΚΑΙ ΔΗΘΕΝ ΜΕΓΑΛΑ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΚΛΠ ….ΑΚΟΥ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΑ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥΣ …ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΣΤΟΝ 21 ΠΡΩΤΟ ΑΙΩΝΑ ……….ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΤΟΣ ΟΤΙ ΑΓΑΠΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΕΤΟΧΟΥΣ ΤΟΥΣ ………..ΝΙΚΟΛΑΚΟ ΔΙΑΦΟΝΩ ΜΑΖΥ ΣΟΥ ΠΟΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΔΙΩΧΝΟΥΝ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΙΔΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ……ΜΑΝΟΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΘΕΣΗ ΣΕΝΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΑΛΟΓΟΑΠΟΨΕΩΝ ΕΔΩ……ΜΑΝΟ ΜΑΛΛΟΝ ΔΙΑΛΕΞΕΣ ΛΑΘΟ ΧΩΡΟ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΘΗΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΗΣ ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΑΖΥ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΜΕ ΟΣΑ ΑΣΤΟΧΑΣΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΠΟΛΑΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΚΡΙΒΗ ΚΑΤΑΘΕΤΕΙΣ…..ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΜΑΝΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΡΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΑ……ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΚΟΤΣΑΝΕΣ ΚΑΙ ΕΞΥΠΝΑΔΟΥΛΕΣ………..
Αγαπητέ Ζορρό, το υπερβολικό έντονο και ακραίο ύφος σου μάλλον αποκαλύπτει άγχος και δυσφορία για τη δουλειά που κάνεις.
Μήπως αντιμετωπίζεις μεγάλες δυσκολίες στη δουλειά σου; γιατί τέτοιο μένος κατά των εταιρειών;
Δεν γνωρίζω καμία εταιρεία να βάλλεται κατά των συνεργατών της, έστω και των μεσαίων και χαμηλών παραγωγών, είτε είναι ασφαλιστές ή μάνατζερ.
Τα βάζουν και διακόπτουν τη συνεργασία των μη παραγωγικών συνεργατών οι οποίοι πούλησαν πριν από δέκα χρόνια κάποια παραγωγή και επιμένουν να την αρμέγουν ισόβια χωρίς να την αυξάνουν…
Εάν ο Μάνος δεν είναι διευθυντής υποκαταστήματος όπως θεωρείτε οι προηγούμενοι, ίσως έπρεπε καλύτερα να ΑΔΡΆΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ και να συζητήσουμε ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ
Η γνώμη μου είναι να μην σταθούμε στο ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΜΑΝΟΣ και
τι ιδιότητα έχει,αν δηλαδή είναι σύμβουλος ή manager αλλά πως θα τον βοηθήσουμε στην επιλογή που έκανε να ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Εάν επομένως έχει αποφασίσει να παραμείνει στο σύστημα του Agency ίσως θάπρεπε να του προτείνουμε ΠΩΣ ΘΑ γίνει καλύτερος απο αυτό που είναι τωρα ή ΝΑ ΕΞΕΛΙΧΘΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ, δηλαδή σ ένα αξιόλογο και επιτυχημένο Manager.
Εχουμε μία θαυμάσια ευκαιρία εδώ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΗΜΑ και με αφορμή τον Μάνο, να συζητήσουμε ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΕΠIΤΥΧΗΜΕΝΟΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ MANAGER και να ΔΙΔΑΧΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ
Θεωρώ σε γενικές γραμμές για να είναι κάποιος επιτυχημένος και επομένως ασφαλής Manager θα πρέπει να προσεγγίζει αυτά που περιέγραψα στα προηγουμενα σχόλια μου.
Εάν τώρα ήμουν λίγο πειραχτήρι και κουτσομπόλης και προσπαθούσα να μαντέψω σε ποιας εταιρίας το Agency είναι ο Μανος,(εάν πράγματι είναι)θα έλεγα ότι είναι manager κάποιας εταιρίας ενδιαφέροντος του δημοσίου τομέα, που εκεί τα πράγματα πηγαίνουν πιο αργά και επομένως δεν υπάρχουν ιδιαίτερα “ζόρια”, ξέρετε εσείς στόχοι, πιέσεις στρατολόγηση διατηρησιμότητες κλπ Όλοι γνωρίζουμε ότι σ αυτές τις εταιρίες οι επικεφαλής διοικητικοί διευθυντές διορίζονται με βάση την πολιτική τους ταυτότητα και όχι τις ικανότητές τους και επομένως το ψάρι βρωμάει απο το κεφάλι αφού δεν μπορούν να διοικήσουν αποτελεσματικά τους managers των γραφείων πωλήσεων
Αυτό όμως είναι κουτσομπολιό και δεν έχει ενδιαφέρον ως συζήτηση
Αυτό που πιστεύω ότι ενδιαφέρει σήμερα την αγορά είναι πως θα βγουν καινούργια ΦΥΝΤΑΝΙΑ ΠΑΝΤΟΥ Επομένως τι προσόντα θεωρείτε εσείς ότι πρέπει να έχει ένας τέτοιος manager ώστε να τον πλαισιώσουν επιτυχημένοι ασφαλιστές?
Ασφαλώς εξαιρούνται απο την συζήτηση οι “managers” ή “μανατζαραίοι” όπως τους λένε μερικοί φίλοι χαρακτηριστικά που γλύφουν και έρπουν γιατί αυτοί πάντα βρίσκουν άκρη είτε βρίσκονται στον ιδιωτικό είτε ΚΥΡΙΩΣ στον δημόσιο τομέα.
ΈΤΣΙ ΘΑ ΕΠΑΝΈΛΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΗΡΩΕΣ
Μπορούν όμως αυτοί να είναι συνεχώς και για χρόνια ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΙ ?
ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ?
Συναδελφικά
Γ Νικολάκος
“Δεν γνωρίζω καμία εταιρεία να βάλλεται κατά των συνεργατών της, έστω και των μεσαίων και χαμηλών παραγωγών, είτε είναι ασφαλιστές ή μάνατζερ.”
Δεν γνωρίζεις καμμία εταιρία που τα κάνει αυτά?
Ζούμε στην ίδια χώρα?
Γ.Κ.
ΜΑΝΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ,ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΑΚΑΤΑΤΟΠΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑΑ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ …ΣΕ ΠΑΡΑΠΕΜΠΩ ΣΤΟ ΕΚΡΙΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΓΚ ΙΟΥΝΙΟΣ 90 ΣΕΛΙΣ 74 . ΟΣΟ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΕΡΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ,ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΕΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΚΑΤΑΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΜΑΛΛΟΝ ΕΠΙΠΟΛΑΙΟΤΗΤΑ……..ΑΚΟΥ ΜΕΝΟΣ ΚΑΤΑ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ,ΕΙΣΑΓΕΙΣ ΝΕΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΑΓΝΟΙΑ …ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩΜΑΖΥ ΣΟΥ….ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓ ΤΟΥ 90….ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΓΙΝΕ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗΣ ΤΟΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΓΕΙΑ ΧΑΡΑ
απορώ πώς και πού βρίσκεται όλοι σας τόσο χρόνο για να ασχολείσθε με τους άλλους !!!
απορώ πως εισαστε όλοι τόσο πετυχιμένοι καθήμενοι όλη μέρα μπροστά στο pc
ειδικά απορώμε τον Νικολακό (sorry που το προσωποποιώ ) αλλά πραγματικά είμαι εντυπωσιασμένος απο τα μεγάλα σχόλια σου σχεδόν σε όλα τα θέματα που παρουσιάζει το ID απορώ πώς και πότε ασχολείσαι με τα θέματα του γραφείου?
με ΦΧ
ένας απλός ανεξάρτητός ασφαλιστικός σύμβούλος !
Προς Tsita Δεν είναι πολύ δύσκολο.Σου συστήνω μάλιστα να διαβάσεις τον manager του ενός λεπτού. Σε ότι με αφορά το ωράριο μου είναι απο το πρωϊ στις 9 που βρίσκομαι στο γραφείο μου, χωρίς διάλειμα, έως το βράδυ στις 10. Πάντα υπάρχει χρόνος ενδιάμεσα για να σχολιάζεις σ ένα τέτοιο blog αυτά που συμβαίνουν αλλά και να μαθαίνεις νεότερα
Ειδικά εγώ ξεκουράζομαι να συνομιλώ με συναδέλφους Πολλοί απο εμάς δεν έχουν χρόνο ή προφασίζονται ότι δεν έχουν χρόνο, γιατί δεν έχουν απόψεις ή επειδή δεν θέλουν να προσφέρουν με τις δικές τους απόψεις σ αυτό το ενδιαφέρον blog προς τους συναδέλφους τους Δεν τους κατηγορώ βέβαια Η πληροφόρηση όμως και η αναταλλαγή απόψεων είναι σπουδαία δύναμη και πρέπει όλοι να συμμετάσχουν μπας και αλλάξει αυτή μίζερη η αγορά προς το καλύτερο
Φιλικά
Γ Νικολάκος
Για να επαναφέρουμε το θέμα στην σωστή του βάση
Το τελευταίο διάστημα συζήτησα με μία ασφαλιστική σύμβουλο μεγάλης εταιρίας ζωής, την οποία ΥΠΟΧΡΕΩΣΕ κάποιος “Manager”(όχι ήρωας αλλά κάθαρμα)για τα εξής:
ΠΡΩΤΑ ΤΗΝ ΕΒΑΛΕ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ με ΑΝΕΦΙΚΤΟΥΣ στόχους. Κατόπιν υπέδειξε στην σύμβουλο(βεβαίως με την ανοχή τη εταιρίας του),να κάνει “μεταφορά” μέρους του χαρτοφυλακίου της, απο άλλη ανταγωνίστρια επίσης μεγάλη εταιρία ζωής, χωρίς να της εξηγήσει, ότι αυτό ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΕΑΝ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ
Οι στόχοι βέβαια δεν επετεύχθησαν παρ όλα αυτά(μήπως επίτηδες?)
Τότε Ο “Manager” (τρομάρα του) την εξανάγκασε φορτικά να παραιτηθεί απο το χαρτοφυλάκιό της ενυπόγραφα, υποσχόμενος ότι ΔΗΘΕΝ το χρέος απο την σύμβαση δανείου που είχαν υπογράψει στην αρχή της συνεργασίας, θα το συμψηφίσει με τις προμήθειες που δικαιούτο στο μέλλον απο το χαρτοφυλάκιό της
Στη συνέχεια την πέταξαν στο δρόμο και έδωσαν το πελατολόγιο στους “συναδέλφους της” απο το ίδιο γραφείο, οι οποίοι ξαμολήθηκαν να κάνουν ανθρωποφαγία στον ξένο κόπο
Σαν να μην έφθανε αυτό ήλθε και η περίφημη επιστολή επιστροφής του χρέους απο την ασφαλιστική εταιρία φέρνοντας την συνάδελφο αυτή σε απόγνωση
Το ερώτημα είναι:
Εάν δεν υπήρχαν τέτοιες ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΕΣ συμβάσεις που ευνοούν τέτοιες ΠΑΝΑΘΛΙΕΣ συμπεριφορές θα υπήρχαν “Ηρωϊκοί Διευθυντές Υποκαταστημάτων”? ή θα μέτραγε και μόνον Η ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ και ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ στο ανθρώπινο δυναμικό του υποκαταστήματος ένας ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΙΚΑΝΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ?
Πότε επιτέλους τα συλλογικά όργανα ΠΣΑΣ,ΠΣΣΑΣ,θα επεξεργασθούν και θα ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ στις ασφαλιστικές εταιρίες ΤΙΜΙΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ και ΕΠΩΦΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΟ ΜΕΡΗ ΣΧΕΣΕΙΣ ώστε να αναπτυχθεί υγιώς η αγορά?
Πότε επιτέλους θα το καταλάβουν αυτό οι διοικήσεις των ίδιων των ασφαλιστικών εταιριών και των νομικών τους συμβούλων?
Οταν εκλείψουν εντελώς οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι και δεν θα στρατολογούνται, απο τις ΑΠΑΤΕΩΝΙΕΣ κάποιων ΑΝΙΚΑΝΩΝ δήθεν ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΛΑΜΟΓΙΩΝ που κάθονται πίσω απο τις καρεκλίτσες τους και δεν έχουν πουλήσει ΟΥΤΕ ασφάλεια μοτοποδηλάτου?
Τότε βέβαια θα τους βγάλουν στη ΓΥΡΑ τους ΊΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΑΡΑΔΕΣ,οι δικές τους εταιρίες ώστε να βρουν πελάτες και να καλύψουν τα έξοδα, αφού θα έχουν εξαφανιστεί οι σύμβουλοι των γραφείων τους
Έχει ξεκινήσει η πρώτη φάση με ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ υποκαταστημάτων και υποβιβασμούς θέσεως Σε δεύτερη φάση θα βγούν να πουλήσουν οι ίδιοι οι δήθεν Managers, αφού τους περικόψουν τα έξοδα του γραφείου τους και θάχουν ασφαλώς δίκιο οι εταιρίες που θα επιβάλλουν κάτι τέτοιο
Τέτοιου είδους διευθυντές είναι άξιοι της τύχης τους ότι κι αν πάθουν
Δεν μιλώ βέβαια σε καμμία περίπτωση για τους πράγματι ηρωϊκούς διευθυντές των υποκαταστημάτων, που θέλουν στήριξη, αλλά μόνον για ορισμένα καθάρματα που δεν σέβονται το κόπο των συναδέλφων τους
Συγχωρήστε μου την αγανάκτηση συνάδελφοι
Χρόνια αγανακτώ και συνεχίζω να αγανακτώ με τέτοιες συμπεριφορές που αρκετές φορές είναι ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ κάποιων διοικητικών διεθυντών ορισμένων ασφαλιστικών εταιριών, που αντί να τις διορθώσουν κοιτώντας το δάσος και όχι το δένδρο, ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΠΙΑ εγκαταλείποντας στη τύχη τους τους αδύναμους ασφαλιστικούς συμβούλους, με μεγαλύτερα χρέη και με δυσβάστακτες οικογενειακές υποχρεώσεις.
Γ Νικολάκος
Μεσίτης Ασφαλίσεων
ΓΙΩΡΓΟ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΥ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΛΟ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΟΠΟΥ ΣΤΟ ΑΓΧΟΣ ΤΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΟΔΗΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΕΙΤΖΕΝΣΙ
NAI ΦΙΛΕ LEON
Αλλά δεν γράφω για το θέμα για να δούμε εάν έχω δίκιο, αλλά πως μπορούμε να κτυπήσουμε το κακό στη ρίζα του και στη ρίζα του κτυπιέται μέσα απο συλλογικές διαδικασίες ΠΣΑΣ ΠΣΣΑΣ και με πιέσεις προς όλες τις κατευθύνσεις
Κάποιος συνδικαλιστής βρε παιδιά έχει να πει κάτι γι αυτό? Γιατί υπάρχουν πολλές καταγγελίες για τέτοιες περιπτώσεις και ανάλογες δικαστικές αποφάσεις που δικαιώνουν τους ασφαλιστικούς συμβούλους
Θα ευαισθητοποιηθεί κανείς Η αγορά διορθώνεται με σωστές κινήσεις που οφείλουν αλλά και αφορούν και τις ασφαλιστικές εταιρίες που ανέχονται τέτοια πράγματα και μάλιστα με όνομα και ΚΥΡΟΣ
Χρειάζεται όμως αυτά τα σουπερ στελέχη της να επιδείξουν και κάτι άλλο
ΑΡΧΟΝΤΙΑ και ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ και κυρίως ΗΓΕΣΙΑ και ΟΡΑΜΑ
Δυστυχώς εάν δεν το κάνουν όπως και πολλές άλλες εταιρίες μετά έρχεται η ΝΕΜΕΣΙΣ και θα επέλθει ο ΜΑΡΑΣΜΟΣ της αγοράς
Τότε όμως δυστυχώς θα είναι πολύ αργά
Γ Νικολάκος