Η Ένωση Επαγγελματιών Ασφαλιστών Ελλάδος (ΕΕΑΕ) συνεχίζει την ενημέρωση των μελών της, σχετικά με τις νέες υποχρεώσεις τους που απορρέουν από τις Πράξεις 30 και 31 της Τράπεζας της Ελλάδος. Στο πλαίσιο αυτό απέστειλε επιστολή στα μέλη της με υποδείγματα των Εντύπων Ενημέρωσης και Αναγκών του Πελάτη.
Διαβάστε την επιστολή της ΕΕΑΕ εδώ και τα υποδείγματα εδώ.
Στην περίπτωση Ασφάλισης Μοτοποδηλάτου χρειάζεται ο Πελάτης να ερωτάται και να υπογράφει και τις 8 οκτώ σελίδες ?
ΦΥΣΙΚΑ..ΣΥΝ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑ ΜΕΣΗΣ..ΑΡΤΗΡΙΑΚΗ ΠΙΕΣΗ..ΓΑΣΤΡΟΣΚΟΠΗΣΗ..ΔΑΚΤΥΛΙΚΑ ΑΠΟΤΥΠΟΜΑΤΑ ..ΦΩΤΟ ΑΦΑΝΣ ΚΑΙ ΠΡΟΦΙΛ..ΚΑΙ ΚΑΛΟΥ ΚΑΚΟΥ ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ..ΕΤΣΙ..ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ..ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ…
Σχόλια..Αυτό που θαυμάζω στην ΕΕΑΕ την αντίσταση που έφερε στην εφαρμογή ενός Χουντικού Νομου μετά απο 44 ολόκληρα χρόνια, το μόνο που έκανε οτι περνα απο το χέρι της για γρηγορότερη και καλήτερη εφαρμογή της 30&31 οδηγίας για αυτό πρόκειτε!
Αγαπητέ συνέδελφε (ελπίζω!), προφανώς δεν είχες ολοκληρώσει τον πρωινό καφέ σου όταν έγραψες το σχόλιό σου και γι’ αυτό το σχόλιό σου πάσχει όχι μόνο στη σύνταξη του αλλά και στα ορθογραφικά του. Διόρθωσέ με πάντως αν κάταλαβαίνω λάθος, το σχολιό που γράφεις έχει να κάνει με το συγκεκριμένο θεμα? Αυτό που διαβάζω είναι μία τοποθέτηση σου για ένα θέμα που ΟΥΔΕΜΙΑ σχέση έχει με το συγκεκριμένο έντυπο. Και εάν ακόμα ονειροβατείς και δεν το έχεις πάρει χαμπάρι, οι πράξεις 30 & 31 είναι γεγονός!
Αδέλφια πριν αρχίσετε και τσακώνεστε εγώ να κάνω μία κουτή ερώτηση; Εγώ ας πούμε έχω χρόνο να χάνω και θα ήθελα να είμαι σωστός σε όλα.Όπότε φτάνω στο επίμαχο ζήτημα λέω του πελάτη για το έντυπο αναγκών και δεν θέλει να ενημερωθεί δεν θέλει να απαντήσει δεν θέλει τίποτα τότε; Και δεν μιλάω μόνο για τον κλάδο οχημάτων που είναι λίγο το κακό εγώ μιλάω για κλάδο υγείας, πυρός, κτλ. Κάποιες ερωτήσεις είναι αρκετά ευαίσθητες και κάποιοι δεν θέλουν να απαντήσουν ή απο προσωπική εμπειρία μερικοί λένε εγώ σε εμπειστεύομαι σε ξέρω θέλω αυτό τι προτείνεις; Προτείνω,αναλύω και προχωράμε.
Εν κατακλείδι αν δεν θέλει ο πελάτης να απαντήσει τότε τι γίνετε;
Ευχαριστώ
Αγαπητέ φίλε, μην πνίγεσαι σε μια κουταλιά νερό. Αν δεν θέλει να απαντήσει, γράφεις σε όλα ”ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ” και στο τέλος βάζει μόνο μια υπογραφή και είσαι καλυμμένος
Άραγε και στις online ασφαλισεις anytime κλπ υπάρχει έντυπο αναγκών γιατι δεν το βλέπω .