Αυτό φαίνεται να είναι το “μότο δουλειάς” του Κωνσταντίνου Φλόκα, Unit Manager της International Life στο Agency του Κλέαρχου Πεφάνιου. Μόλις 35 ετών, και με πεντέμισι μόνο χρόνια στο χώρο, o K. Φλόκας έχει καταφέρει εντυπωσιακές διακρίσεις σε εταιρικό, εθνικό αλλά και διεθνές επίπεδο, μάλλον με βάση την ακλόνητη προσωπική του πεποίθηση ότι προσφέρει πολύτιμο έργο, και από αγάπη και πίστη στους ανθρώπους. Σε συνέντευξή του στο τεύχος Ιανουαρίου 2012 του “Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ” δηλώνει: “Είμαι μέλος ενός γραφείου που πραγματικά κοσμεί το χώρο της ιδιωτικής ασφάλισης. Δουλεύουμε με πάθος, δυναμισμό, παρακολουθούμε όλα τα παγκόσμια συνέδρια για να μπορούμε να διαφοροποιηθούμε από τους κοινούς Ασφαλιστές της αγοράς. Ξεκίνησα το 2006 την καριέρα μου και εξαρχής δούλεψα πολύ σκληρά, με πολλά καθημερινά ραντεβού, με target group οικονομικά ισχυρών πελατών, για να μπορώ να κάνω καλύτερη διαχείριση του χρόνου μου, ο οποίος είναι υπερπολύτιμος. Τον Ιανουάριο του 2011 εξελίχτηκα σε Unit manager. Eίμαι μόλις ένα χρόνο στο Management, αλλά πιστεύω πως οι κορυφαίοι Ασφαλιστές μπορούν να εξελιχθούν σε κορυφαίους Managers γιατί απλά ‘Leaders grow leaders not companies’, όπως αφηγούνται και στην GAMA”.
“Η ομάδα μου αποτελείται από 20 full time επαγγελματίες Aσφαλιστικούς Συμβούλους, και έχω ως στόχο, παρά τις δυσκολίες που έχει φέρει η Τράπεζα της Ελλάδος στο χώρο μας, φέτος να την διπλασιάσω. Το χαρτοφυλάκιο της ομάδας μου φέτος έκλεισε με σχεδόν 500.000 ευρώ παραδόσεις. Όπως καταλαβαίνετε επειδή είμαι καινούργιος Μanager δεν υπάρχει άλλο χαρτοφυλάκιο πέραν του προσωπικού μου όπου και τα δυο μαζί αγγίζουν το 1.300.000 σε Ασφάλιστρα. Οι ακυρώσεις μέχρι στιγμής είναι ελεγχόμενες. Προσωπικά ο δείκτης ακυρωσιμότητάς μου δεν ξεπερνά το 11% και της ομάδας μου το 1%”.
“Στο κομμάτι της στρατολόγησης έχω τη χαρά να συνεργάζομαι ίσως με τον κορυφαίο μάνατζερ στην Ελλάδα τον διευθυντή μου Κλέαρχο Πεφάνιο, όπου καθημερινά με καθοδηγεί πώς πρέπει να κινηθώ και τι πρέπει να κάνω. Έχουμε αναπτύξει ένα πλάνο στρατολόγησης το οποίο ακολουθώ πιστά. Πάντως όσον αφορά τη στρατολόγηση, έχω μια ιδιαιτερότητα: Δεν μπορώ να συνεργαστώ με ανθρώπους που δεν με αγγίζουν ψυχικά και δεν βάζω νερό στο κρασί μου για το χατίρι της παραγωγής. Προτιμώ να έχω συνεργάτες χαμηλότερης δυναμικής και να είμαστε αγαπημένοι.”
“Στην παρούσα φάση ασχολούμαι περισσότερο με δόκιμους συμβούλους και με νέους ασφαλιστές, γιατί προτιμώ να τους δείξω και να περπατήσουμε μαζί το μονοπάτι της επιτυχίας, το οποίο είναι εξαιρετικά δύσκολο, και μόνο αν το έχεις περπατήσει ο ίδιος μπορείς να το υποδείξεις. Έχουν περάσει ανεπιστρεπτί οι καιροί των Μanagers με μπάρμπα στην Κορώνη, και των καρεκλοκένταυρων. Πρέπει να είμαστε όλοι μαζί στο ίδιο πεζοδρόμιο και να παλεύουμε παρέα γιατί ο ασφαλιστής το μόνο που θέλει είναι αγάπη, και όχι πόσα έφερες σήμερα και πόσα θα φέρεις αύριο.”
“Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο κλάδος μας πιστεύω είναι ότι έχουν μπει σε θέσεις κλειδιά άνθρωποι που πραγματικά δεν αξίζουν να βρίσκονται εκεί. Δεν είναι δυνατόν άνθρωποι οι οποίοι δεν έχουν βιώσει την ασφαλιστική βιομηχανία να έχουν λόγο για αυτήν.”
“Κάποτε κάποιος μου είπε: «Τρία συστατικά επιτυχίας υπάρχουν, βλέπε κόσμο, βλέπε κόσμο, βλέπε κόσμο». Εγώ θα προσθέσω ότι, αν δεν διαφοροποιηθούμε από τους υπόλοιπους μέτριους Ασφαλιστές της αγοράς, δεν έχουμε τύχη. Διαθέτεις τη θέληση να νικήσεις; Τότε έχεις ήδη επιτύχει τη μισή νίκη. Αν δεν την διαθέτεις τότε έχεις επιτύχει τη μισή σου ήττα.”
“Εδώ είναι Ελλάδα και ο πελάτης θέλει τον ασφαλιστή του 24 ώρες το 24ωρο. Φανταστείτε στην επαρχία, με ανθρώπους που δεν είναι εξοικειωμένοι με το διαδίκτυο τι μπορεί να συμβεί. Πιστεύω ότι οι online πωλήσεις γίνονται για να κοπούν προμήθειες, αλλά δεν θα έχουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα.”
Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξή στο τεύχος 5 – Ιανουάριος 2012 του “Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ”.