Ο Όμιλος Generali ιδρύθηκε στις 26 Δεκεμβρίου 1831 και από τότε μόνο επεκτείνεται και αναπτύσσεται, ποσοτικά και ποιοτικά.
Υπάρχουν λεπτομέρειες στην καθημερινή μας ζωή που δημιουργούν τη διαφορά. Μικρές καθημερινές λεπτομέρειες, ένα λουλούδι σε μια βιτρίνα, μια χρωματική αντίθεση σε ένα γκρίζο χώρο, ένα χαμόγελο από έναν άγνωστο. Κάτι μας κερδίζει, κάτι μας αφήνει αδιάφορους, κάτι το προσπερνάμε, κάτι στεκόμαστε και το βλέπουμε ή το ξεφυλλίζουμε. Όπως, ένα ημερολόγιο της Generali, ακόμα κι αν είναι σε… δόσεις!
Ακόμη και μετά τα προβλήματα που αντιμετώπισε μετά το Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο δεν έχασε ποτέ το στίγμα της και την παράδοση της παγκοσμιότητάς της. Ένας Όμιλος που γεννήθηκε… εξωστρεφής, μια εταιρεία που από το λιμάνι της Τεργέστης άρχισε να ταξιδεύει από την πρώτη στιγμή της δημιουργίας της. Τα 129 συνεχή χρόνια παρουσίας της στην Ελλάδα, από το 1886, έχει καταστήσει τόσο οικείο το όνομά της όσο λίγες επιχειρήσεις. Δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην ξέρει την Generali ακόμα κι αν ουδέποτε ασφαλίστηκε σε αυτήν. Άλλες εταιρείες παλεύουν για να χτίσουν όνομα, η Generali το έχει. Και παράλληλα, έχει να προτείνει τις πλέον εξειδικευμένες ασφαλιστικές απαιτήσεις, προσφέροντας μια γκάμα σύγχρονων και ευέλικτων προϊόντων, με τη δέσμευση να «κάνει την ασφάλεια ποιότητα ζωής».
Εδώ και 15 περίπου χρόνια η κουλτούρα της Εταιρείας άλλαξε ριζικά και η πολιτική της έγινε καθαρά πελατοκεντρική. Η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών και τα εχέγγυα της διεθνούς της οικονομικής δύναμης και τεχνογνωσίας έδωσαν τη δυνατότητα στην Εταιρεία να προχωράει δυναμικά, γεγονός που τη φέρνει ένα βήμα μπροστά στις εξελίξεις της αγοράς. Παράλληλα, με ευαισθησία για τα κοινά και ως φορέας μιας πολιτιστικής παράδοσης που ξεκινάει από τα βάθη των αιώνων, η Generali συμμετέχει στα κοινωνικά δρώμενα του τόπου και στηρίζει με τις χορηγίες της άλλοτε τις τέχνες και τον αθλητισμό και άλλοτε τα φιλανθρωπικά ιδρύματα και τα άτομα με ειδικές ανάγκες.
Κινητήριος μοχλός των επιτυχιών της Εταιρείας και των δράσεών της, ασφαλιστικών και μη, οι Άνθρωποί της. Η Εταιρεία πιστεύει και στηρίζει ιδιαίτερα τους νέους ανθρώπους, επενδύοντας στην εκπαίδευσή τους αλλά και σε σύγχρονες επιχειρηματικές μεθόδους και εργαλεία.
Στην Ελλάδα η Generali τηρεί εδώ και πολλά χρόνια μια ελεγχόμενη αναπτυξιακή πολιτική με καινοτόμα προϊόντα αιχμής, τόσο στους κλάδους ζωής και υγείας όσο και στις κατά ζημιών ασφαλίσεις. Τα τελευταία όμως χρόνια, εν μέσω κρίσης, αύξησε σημαντικά την παραγωγή της και σχεδόν διπλασίασε το μερίδιο αγοράς που κατείχε. Και αν, για τα προγράμματα ζωής και υγείας, η μεγάλη αύξηση που παρουσιάζει το 2014 είναι σχεδόν αναμενόμενη, λόγω και των ποιοτικών χαρακτηριστικών τους και της αυξημένης ζήτησης, εντυπωσιακό είναι ότι παρουσιάζει μεγάλη αύξηση και στον κλάδο αστικής ευθύνης οχημάτων, όταν η αγορά το ίδιο διάστημα βρίσκεται σε διψήφιο αρνητικό ποσοστό.
Η Generali είναι μια από τις εταιρείες που η παρουσία της θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην ελληνική αγορά που μόλις τώρα έχει αρχίσει να διαμορφώνεται.
Για περισσότερα επισκεφτείτε το asfalistikomarketing.gr
Στήν περίπτωσι τῆς Generali , ἐπειδή τήν ξέρω τήν ἑταιρεία, ἡ ἀσφαλιστική ἀγορά συναντᾷ τήν Τέχνη* τουλάχιστον ὅσον ἀφορᾷ τά ἐντελῶς καλλιτεχνικά της ἔντυπα, πού βρίσκονται ἔτη φωτός μπροστά.
________________
* Τέχνη μέ κεφαλαῖο (=ὑψηλή τέχνη, art ἀγγλιστί) σέ ἀντιδιαστολή τῆς τέχνης μέ μή κεφαλαῖο (=ὁποιαδήποτε τέχνη δηλ. τεχνική .craft αγγλιστί)