Στο διακύβευμα της αξιοπιστίας των ασφαλιστικών δραστηριοτήτων, που επιτείνεται από την οικονομική κρίση, απαντά με τις αποζημιώσεις που κατέβαλε στους ασφαλισμένους της κατά το α’ εξάμηνο του έτους η Interamerican. Η εταιρεία πλήρωσε συνολικά 188,46 εκατ. ευρώ, έχοντας σε πλήρη εφαρμογή το σύστημα ελέγχου της ανταπόκρισης των επιμέρους κλάδων της (Service Level Agreements) για τη βελτίωση του χρόνου διεκπεραίωσης αναλόγων υποχρεώσεων προς τους ασφαλισμένους. Οι αποζημιώσεις που έχουν καταβληθεί από το 2000 έως και το α’ εξάμηνο του 2011 υπολογίζονται σε 2,7 δισ. ευρώ περίπου.
Ειδικότερα, από τον Ιανουάριο έως και τον Ιούνιο στον κλάδο Ζωής καλύφθηκαν 31.928 περιπτώσεις αποζημιώσεων με ποσόν που έφθασε τα 89,75 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 27 εκατ. αφορούσαν σε λήξεις συμβολαίων και συντάξεις.
Στον κλάδο Υγείας για ατομικά συμβόλαια και σε 81.901 περιπτώσεις καταβλήθηκαν αποζημιώσεις ύψους 31,40 εκατ. ευρώ. Το ποσόν επιμερίζεται σε 14,94 εκατ. για νοσοκομειακά προγράμματα και επιδόματα ασθενειών και 16,46 εκατ. για καλύψεις Medisystem (επισκέψεις σε συμβεβλημένους ιατρούς, διαγνωστικά κέντρα και νοσήλια σε νοσοκομειακά).
Ακόμη, η Interamerican πλήρωσε στις Γενικές Ασφάλειες, σε σύνολο 46.780 περιπτώσεων, 43,33 εκατ. ευρώ. Ειδικότερα, το μεγαλύτερο μερίδιο αποζημιώσεων αφορά στον κλάδο αυτοκινήτου, όπου καταβλήθηκαν 37,91 εκατ. Η εταιρεία παρουσιάζει στον κλάδο αυτοκινήτου ικανοποιητικό loss ratio (καθαρό, μετά τις αντασφάλειες) της τάξεως του 64,9% έναντι 66,4% στο κλείσιμο του 2010, ενώ κατά το α’ εξάμηνο διαχειρίστηκε 30 αναγγελίες θανάτων από τροχαία δυστυχήματα. Σημειώνεται ότι η Interamerican συνεχίζει την πολυετή καμπάνια της για την ασφαλή οδήγηση στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής υπευθυνότητας.
Η δυναμική ανάπτυξη των Ομαδικών Ασφαλίσεων, εξάλλου, αποτυπώθηκε και στις αποζημιώσεις, που έφθασαν τα 23,98 εκατ. σε σύνολο 25.484 περιπτώσεων με συμβόλαια ζωής και ζημιών, υγείας τύπου Medisystem και συνταξιοδοτικά.
Η συνέπεια και η ταχύτητα ανταπόκρισης της Interamerican στην καταβολή αποζημιώσεων αντανακλάται και στην έρευνα ικανοποίησης πελατών, που διενήργησε περί τα τέλη του 2010 η εταιρεία, η οποία δίνει ποσοστό ικανοποιημένων της τάξεως του 75% (4 μονάδες πάνω από το ποσοστό που δίνει στο σύνολό του ο ασφαλιστικός κλάδος). Από τη χρήση της ασφάλισης, ιδιαίτερα υψηλό ποσοστό ικανοποίησης εμφανίζεται στους κλάδους υγείας και αυτοκινήτου, όπου 9 στους 10 πελάτες της εταιρείας δηλώνουν ικανοποιημένοι/πολύ ικανοποιημένοι.