Τη βέλτιστη διαχείριση της σχέσης της INTERAMERICAN με τους ασφαλισμένους καταδεικνύουν τόσο το ποσόν που η εταιρεία κατέβαλε σε δικαιούχους κατά το 2013 όσο και οι δείκτες εξυπηρέτησης και ικανοποίησης πελατών. Η εταιρεία πέρυσι πλήρωσε συνολικά 293,96 εκατ. ευρώ σε 369.155 περιπτώσεις, ανταποκρινόμενη έγκαιρα και με συνέπεια στις υποχρεώσεις της σε όλους τους κλάδους των ασφαλιστικών δραστηριοτήτων της.
Σε βάθος δωδεκαετίας -δηλαδή καθ’ όλη τη διάρκεια της περιόδου κατά την οποία η INTERAMERICAN αποτελεί μέρος του ασφαλιστικού ομίλου ACHMEA- οι καταβολές της εταιρείας σε δικαιούχους υπερβαίνουν τα 3,5 δισ. ευρώ. Εξάλλου, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα ικανοποίησης πελατών, το ποσοστό των ικανοποιημένων/πολύ ικανοποιημένων ασφαλισμένων της εταιρείας φθάνει στο 91%, ενώ ο χρόνος εξυπηρέτησης για την έκδοση συμβολαίου από τη στιγμή της αίτησης έχει περιοριστεί σε δύο εργάσιμες ημέρες κατά μέσο όρο, έναντι 18 ημερών που απαιτούνταν πριν πέντε χρόνια.
Οι επιμέρους αποζημιώσεις
Ειδικότερα, η INTERAMERICAN κατέβαλε κατά το 2013 στον κλάδο ζωής 142,28 εκατ. ευρώ σε 46.202 περιπτώσεις, με τις λήξεις συμβολαίων να αφορούν σε 10.629 πελάτες. Στον ευαίσθητο τομέα της υγείας η εταιρεία αποζημίωσε με 58,11 εκατ. ευρώ συνολικά 193.500 περιπτώσεις, που επιμερίζονται σε 23,2 εκατ. για νοσοκομειακές και επιδοματικές καλύψεις και σε 34,91 εκατ. σε καλύψεις Medisystem (πρωτοβάθμιων υπηρεσιών αλλά και νοσηλείας).
Στους κλάδους γενικών ασφαλίσεων, οι αποζημιώσεις έφθασαν συνολικά στα 74,93 εκατ. σε 59.889 περιπτώσεις, εκ των οποίων οι 52.402 αφορούσαν στον κλάδο αυτοκινήτου, όπου πληρώθηκαν 66,17 εκατ. ευρώ. Είναι χαρακτηριστικό ότι στον κλάδο αναγγέλθηκαν πέρυσι στην εταιρεία 47 θάνατοι σε 46 δυστυχήματα, στοιχείο που ερμηνεύει το έντονο ενδιαφέρον και την έμπρακτη υπευθυνότητα της INTERAMERICAN για την ανάπτυξη της οδικής ασφάλειας και τον περιορισμό των δραματικών κοινωνικών και οικονομικών συνεπειών των τροχαίων δυστυχημάτων.
Ακόμη, η εταιρεία πλήρωσε για καλύψεις ομαδικών συμβολαίων ζωής και γενικών ασφαλίσεων, υγείας τύπου Medisystem και συνταξιοδοτικά, συνολικά 18,64 εκατ. σε 69.564 περιπτώσεις.
Ο Γιώργος Κώτσαλος, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, επισημαίνει: “Η πελατοκεντρική πολιτική της INTERAMERICAN επιβεβαιώνεται καθημερινά όχι μόνο με τις γρήγορες και δίκαιες αποζημιώσεις, αλλά και με την πολυεπίπεδη εξυπηρέτηση των πελατών – από τη διαδικασία έκδοσης συμβολαίων μέχρι την εφαρμογή ενός πρότυπου μοντέλου διευθέτησης αντιδικιών και διαχείρισης παραπόνων. Η εταιρεία έχει επιτύχει μεγάλες βελτιώσεις, που οφείλονται στις δεσμευτικές συμφωνίες μεταξύ διοίκησης και λειτουργικών τομέων για το επίπεδο εξυπηρέτησης, καθώς και στην ολοκλήρωση του ανασχεδιασμού των διαδικασιών στην έκδοση συμβολαίων. Με μοχλό την ψηφιακή τεχνολογία, έχουμε προχωρήσει σε τυποποίηση, απλοποίηση και απόλυτη διαφάνεια εκτίμησης και εξυπηρέτησης ζημιών, ιδιαίτερα στους δύσκολους κλάδους του αυτοκινήτου και της υγείας”.
Δεδομένου ότι η INTERAMERICAN ανταποκρίθηκε κατά το 2013 με παροχή άμεσης ιατρικής βοήθειας σε 32.100 κλήσεις και με οδική βοήθεια σε 275.526 περιστατικά, μαζί με τις 369.155 περιπτώσεις αποζημιώσεων που καταβλήθηκαν, εκτιμάται ότι η εταιρεία εξυπηρετούσε κατά μέσο όρο ημερησίως περισσότερους από 1.850 ασφαλισμένους.
Auta prepei na legontai. na yparxei diafaneia. Bravo stin Interamerican.