H ΑΧΑ Ασφαλιστική κατέκτησε την 3η θέση στα βραβεία Famous Brands, οι μάρκες με τη Χρυσή Φήμη, στην κατηγορία «Ασφαλιστικές Εταιρίες», που διεξήγαγε για 6η συνεχή χρονιά το Reputation Management Institute – RMI Athens σε συνεργασία με το αντίστοιχο διεθνές Ινστιτούτο (Reputation Institute Worldwide). Πρόκειται για ένα μοναδικό θεσμό στο πλαίσιο του οποίου οι ίδιοι οι καταναλωτές επιλέγουν αυθόρμητα – δεν υπάρχει η βοήθεια λίστας – τις μάρκες με την καλύτερη φήμη σε κάθε μία από τις 33 κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών που εξετάζονται. Στη φωτογραφία από αριστερά ο Eric Kleijnen, Διευθύνων Σύμβουλος, ΑΧΑ Ασφαλιστική και ο Μάκης Οβαδίας, Γενικός Διευθυντής, RMI Athens.
Η έρευνα διεξήχθη τηλεφωνικά την περίοδο 14 Φεβρουαρίου – 11 Μαρτίου 2011 μέσω τηλεφωνικών συνεντεύξεων, σε δείγμα 1.022 ατόμων αντιπροσωπευτικό του πληθυσμού τυχαία επιλεγμένων, ανδρών και γυναικών, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ηλικίας 18 – 64 ετών. Επίσης, αξιολογήθηκε η Φήμη των Κλάδων στην Ελληνική Οικονομία και τέθηκαν ερωτήσεις για θέματα που αφορούν τη στάση του κόσμου απέναντι στις επιχειρήσεις και την κοινωνική υπευθυνότητα.
Η ΑΧΑ με μόλις 4 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά αναδεικνύεται στα πρώτα ονόματα αναγνωρισιμότητας, γεγονός που επιβεβαιώνει την ανώτερη ποιότητα των προϊόντων και υπηρεσιών της, αλλά και την προσήλωσή της στις αξίες της: την καινοτομία, την ακεραιότητα, τον πραγματισμό, τον επαγγελματισμό και την ομαδικότητα. Παράλληλα, αποδεικνύεται η δέσμευση της Εταιρίας να μην δίνει απλά υποσχέσεις, αλλά με τις πράξεις της να μπορεί να τις υλοποιεί.
Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στα κεντρικά γραφεία της Εταιρίας ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ Ασφαλιστικής, κύριος Eric Kleijnen, καλωσόρισε το προσωπικό και ευχαρίστησε τον καθένα ξεχωριστά, επισημαίνοντας ότι η διάκριση της Εταιρίας στην 3η θέση των Famous Brands είναι επίτευγμα όλων, είναι αποτέλεσμα συλλογικής προσπάθειας και ομαδικής δουλειάς. To κλειδί της επιτυχίας για μια ασφαλιστική εταιρία, όπως επισήμανε, είναι η καινοτομία και η ανάπτυξη των προϊόντων, αλλά εκείνο που τη ξεχωρίζει και τη διακρίνει από τις υπόλοιπες, είναι η εξυπηρέτηση και η παροχή σωστών και αξιόπιστων υπηρεσιών.
Επιπλέον, ανέφερε ότι σε περιόδους κρίσης, όπως αυτή που διανύουμε, για μια σωστή ασφαλιστική εταιρία δημιουργούνται νέες ευκαιρίες. «Σε ένα δυσμενές περιβάλλον, το έργο μας είναι η προστασία του πελάτη και η αποζημίωσή του είτε αυτή αφορά σε ασφάλιση ζωής είτε σε περιουσίας. Επομένως, προτεραιότητα της ΑΧΑ είναι η εμπιστοσύνη και η διαφάνεια, αρετές που αναπτύσσονται μόνο μέσα από ειλικρινή, άμεσο και αυθεντικό τρόπο διαχείρισης και επικοινωνίας με τους πελάτες μας».
Στη συνέχεια ο Γενικός Διευθυντής του RMI Athens, κ. Μάκης Οβαδίας παρουσίασε αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας και παρέδωσε το βραβείο στον κύριο Eric Kleijnen. Ο κ. Οβαδίας τόνισε ότι η φήμη είναι το σημαντικότερο άυλο περιουσιακό στοιχείο μιας εταιρίας και η βράβευση αυτή αποκτά ιδιαίτερη αξία σε περιόδους κρίσης, όπου δημιουργείται επιφυλακτικότητα απέναντι στις εταιρίες. Η διάκριση αυτή βασίζεται στην αναγνωσιμότητα, στη διαχρονικά υψηλή ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών, στην υποστήριξη προγραμμάτων κοινωνικής υπευθυνότητας και στη δημιουργία θετικής δημοσιότητας και εμπειρίας.
Αφού αποφασίσατε να δημοσιεύσετετο μακροσκελές Δελτίο Τύπου της τρίτης ΑΧΑ, θα ήταν περισσότερο ενδιαφέρον να σημειώσετε ποιές ήταν οι 2 πρώτες εταιρείες. Να ψάχνει επικοινωνιακό όφελος ο πρώτος το καταλαβαίνουμε, αλλά και ο τρίτος;όλοι ξέρουμε ότι τον τίτλο δεν μπορούν να διεκδικούν περισσότερες από 4-5 εταιρείες… που ευτυχώς περιορίζουν κάπως την συνολικά κακή εικόνα του κλάδου…