Το Insurancedaily.gr αναδημοσιεύει προτάσεις του insurancesplash που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε εργασίες και να προσελκύσετε μεγαλύτερο πελατολόγιο. To άρθρο είναι συνέχεια του “50 ιδέες marketing αποκλειστικά για ασφαλιστικούς πράκτορες (part a)”:
1.Google Alerts: Το Google Alerts είναι μία δωρεάν υπηρεσία από την Google που στέλνει στο e-mail σου ειδοποιήσεις για οτιδήποτε σε ενδιαφέρει όπως πχ την κοινωνική ασφάλιση, τη δημόσια υγεία, την ιδιωτική ασφάλιση κλπ
2.Twitter: Ξέρω ότι πολλοί πράκτορες δεν χρησιμοποιούν το twitter. Και για να είμαι ειλικρινής το καταλαβαίνω. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν θα έπρεπε να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό. Και μόνο η δημιουργία της δίνει στην Google περισσότερο υλικό και πληροφορίες για την ιστοσελίδα του πρακτορείου σας και βοηθά στο πως σας εμφανίζει στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης. Δεν είναι δύσκολο πάντως καθώς μπορείτε να το συνδέσετε με το facebook σας και να τραβάει αυτόματα ότι ανεβάζετε εκεί.
3.Μπες στους διαδικτυακούς χάρτες: Οι άνθρωποι πλέον χρησιμοποιούν όλο και πιο συχνά τα κινητά τους για να βρουν μία υπηρεσία που θέλουν να αγοράσουν στην περιοχή τους. Είτε κάντε το μόνοι σας είτε προσλάβετε κάποιον ειδικό για να σας τοποθετήσει ψηλά στα αποτελέσματα.
4.Συμμετέχετε στο Συμβούλιο Γονέων του σχολείου των παιδιών σας ή εάν μπορείτε αναλάβετε να προπονήσετε την τοπική ομάδα παίδων της περιοχής σας. Αν και λίγο αμερικάνικο… μπορεί να σας φέρει σε επαφή με νέο πελατολόγιο
5.Προσφορές και Δώρα: Συνεργαστείτε με τοπικές επιχειρήσεις για να προσφέρετε κάτι παραπάνω στους πελάτες σας. Δεν μπορείτε να αλλάξετε την τιμή του προγράμματος, ωστόσο μπορείτε σε συνεργασία με άλλους επιχειρηματίες να προσφέρετε κάποιο δώρο ή έκπτωση στα καταστήματά τους.
6. Σε κάθε επικοινωνία που έχετε με τον πελάτη βάλτε, με σύνεση, και πληροφοριακό υλικό για τις υπηρεσίες που παρέχετε. Επιλέξτε κάτι που ανταποκρίνεται στο προφίλ του πελάτη σας.
7.Επιβράβευσε τους καλύτερους σου πελάτες: Δείξε στους καλύτερους σου πελάτες ότι εκτιμάς την εμπιστοσύνη που σου δείχνουν. Βγάλτους έξω για φαγητό ή κάνε τους το τραπέζι στο σπίτι σου.
8. Γραφτείτε στο insurancesplash για να σας στέλνουν καινούριες ιδέες marketing
9. Βγάλτε διαφημιστικά στυλό και αφήστε τα σε πελάτες και γραφεία. Όπου μπορεί να πάτε και να υπογράψετε κάποιο έγγραφο αφήστε και το στυλό με τη μπράντα και τα στοιχεία επικοινωνίας σας.
10. Δεν ξέρω πολλούς πράκτορες που χρησιμοποιούν το LinkedIn σαν εργαλείο πωλήσεων, ωστόσο θέλω να σας ενημερώσω ότι μπορεί να είναι πολύ αποδοτικό.
11.Ζωγράφος Καρικατούρας: Ψάχνεις έναν τρόπο να κρατησεις τον κόσμο σε μία εκδήλωση σε ανοιχτό χώρο; Προσέλαβε έναν ζωγράφο καρικατούρας ο οποίος θα ζωγραφίζει και θα δωρίζει στους επισκέπτες που περιμένουν την προσφορά το πορτραίτο τους
12.Οι σελίδες των οδηγών είναι ένας καλός τρόπος να βρείτε πελάτες: Η συμβουλή μας είναι να προσανατολιστείτε σε μία συγκεκριμένη ομάδα όπως υδραυλικοί ή ξυλουργοί για να μπορέσετε να αποκτήσετε και πλήρη εικόνα σχετικά με τις ανάγκες των επαγγελματιών.
13.Συμμετέχετε σε συζητήσεις και ενέργειες για το καλό της περιοχής σας
14. Ξεκίνα τη δημιουργία μία ομάδας ή οργάνωσης για το κοινό καλό: όπως την προστασία κάποιου επριβαλλοντικού χώρου της περιοχής σου ή την απομάκρυβνση των κεραιών της κινητής τηλεφωνίας δίπλα σε ένα σχολείο.
15.Οι ασφαλιστικοί πράκτορες στο εξωτερικό χρησιμοποιούν ακόμα το τηλεμαρκετινγκ…γιατί αποδίδει…Μην αγχωθείτε με το να πουλήστε αμέσως συμβόλαια… Δώστε σημαντικές πληροφορίες στους τηλεθεατές και κεντρίστε το ενδιαφέρον τους.
16.Εάν το πρακτορείο σας δεν είναι ορατό στην Google χάνετε την πιο εύκολη ευκαιρία πώλησης. Πριν ασχοληθείτε με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βεβαιωθείτε ότι μπορούν να σας βρουν διαδικτυακά είναι εξαιρετικά σημαντικό. Εάν δεν μπορείτε να το κάνετε μόνοι σας υπάρχουν ειδικοί που μπορούν να σας βοηθήσουν
17. Γράψτε χειρόγραφα γράμματα σε πελάτες που σας στηρίζουν για να δημιουργήσετε πιο θερμή σχέση μαζί τους
18.Μην περιμένεις οι πελάτες σου να παραμείνουν εάν δεν τους προσφέρεις κάτι ιδιαίτερο κάθε χρόνο. Το ελάχιστο που οφείλεις να κάνεις είναι να συζητήσεις μαζί τους τα συμβόλαια τους όταν ανανεώνονται, να επαναποσδιορίσεις τις ανάγκες τους και να ζητήσεις συστάσεις.
19.Βοήθησε τους πελάτες σου: Ζήτα από τους πελάτες σου να αφήσουν κάρτες και διαφημιστικό υλικό της εταιρείας τους στη γραμματέα σου
20.Βελτίωσε την εικόνα του μαγαζιού σου: Πότε ήταν η τελευταία φορά που σκέφτηκες το πως φαίνεται η πινακίδα του μαγαζιού σου; Μην ξεχνάς ότι η πρώτη εντύπωση είναι πάντα σημαντική
21. Διοργάνωσε με τη βοήθεια του δήμου αιμοδοσία στο χώρο του γραφείου σου
22. Δωρεάν Λεμονάδα: Τώρα που καλοκαιριάζει μπορείς να στήσεις έναν πάγκο με δωρεάν λεμονάδα. Και αν φοβάσαι για αυτούς που θα έρθουν μόνο για τη Λεμονάδα βάλε σε μία πινακίδα: Σας κερνάμε λεμονάδα και σας ενημερώνουμε για την ασφάλιση
23.Προετοίμασε τις ερωτήσεις: Ακόμα και ένα πιστεύεις ότι είσαι φυσικό ταλέντο στην πώληση είναι καλο να προετοιμάσεις κάποιες ερωτήσεις και τι μπορείς γενικότερα να συζητήσεις με κάποιον συγκεκριμένο άνθρωπο.
24. Μπες στο GPS: Δεν θα ήταν ωραίο να εμφανίζεται η επιχείρησή σου στα GPS; Κάποιες εταιρείες δέχονται να καταθέσεις το προφίλ της εταιρείας σου
25. Όταν κάτι σχετικό με την ιδιωτική ασφάλιση συμβαίνει μπορείς να επικοινωνήσεις με τον τηλεοπτικό ή το ραδιοφωνικό σταθμό που κάνει το ρεπορτάζ και να καταθέσεις την άποψή σου.
Εξαιρετικά χρήσιμες!
Για το 5.
Μπορούμε να δίνουμε ασφάλεια με καλύτερη τιμή στο προϊόν άλλου επαγγελματία(αφού συμφωνεί)?!?!
Δεν αλλάζει η τιμή του ασφαλιστικού προϊόντος αλλά το όφελος του πελάτη έναντι προϊόντος άλλου επιχειρηματία. Είναι εφικτό?