Τα λάθη μας κάνουν καλύτερους και για αυτό πρέπει να τα κάνουμε και να μαθαίνουμε από αυτά. Μόνο όσοι προσπαθούν τελικά κάνουν λάθη και εν συνεχεία μόνο όσοι αξιοποιούν τα λάθη τους βελτιώνονται. Ας δούμε λοιπόν ποια είναι τα λάθη που κάνουν οι διαμεσολαβητές στην ψηφιακή τους δράση, δηλαδή στις ιστοσελίδες τους, τα social media κλπ.
1. Αγοράζουν πολλά domain: Για κάποιο λόγο – ίσως και από παραπληροφόρηση- κάποιοι πράκτορες και μεσίτες αγοράζουν διάφορα domain. Μπορείε να αγοράσετε όποιο domain είναι διαθέσιμο και να το συνδέσετε με το site σας. Το ζήτημα είναι σας προσφέρει αυτή η ενέργεια κάτι σε επίπεδο Seo Value; Σας προσφέρει μεγαλύτερη δημοτικότητα; Όχι.
2. Λάθος σελίδα στο facebook: Το facebook έχει δύο βασικές κατηγορίες. Σελίδες για ανθρώπους και για επιχειρήσεις, Έτσι οι χρήστες γίνονται “φίλοι” με τους ανθρώπους και κάνουν “like” στις επιχειρήσεις. Πολλοί πράκτορες δημιουργούν προσωπική σελίδα αντί για σελίδα επιχείρησης στο facebook και αυτό είναι λάθος γιατί όσοι δεν σας ξέρουν δεν θα θέλουν να μοιραστούν μαζί σας προσωπικές τους πληροφορίες, οπότε πιο εύκολα θα έκαναν Like στην επιχείρησή σα ςαπό το να σας κάνουν φίλο τους.
3. Άσχημα blogs: Πιστεύω στη δυναμική τους, αλλά τα περισσότερα Blogs πρακτόρων είναι συνήθως χάλια. Εάν θέλετε να σας προσέξουν γράψτε ένα ακριβές, αληθινό ή αστείο άρθρο.
4. Πολλές σελίδες GOOGLE PLACES: To Google Places είναι ο επιχειρηματικός οδηγός της Google. Είναι στην ουσία το σύστημα που χρησιμοποιείται προκειμένου η google να μαζέψει πληροφορίες για τις τοπικές επιχειρήσεις και να τις χρησιμοποιήσει για τα αποτελέσματα της. Υπάρχουν πράκτορες που βάζουν άλλες διευθύνσεις, ονόματα κλπ προκειμένου να έχουν περισσότερες πιθανότητες να τους καλέσει ένας πελάτης. Δεν πάει όμως έτσι. Το ζήτημα είναι εάν προτιμάτε να έχετε ένα δυνατό άλογο ή 50 μέτριας δυναμικής σε έναν αγώνα.
5. Ενσωμάτωση στη λίστα αποστολής e-mail, ηλεκτρονικών διευθύνσεων ανθρώπων που δεν σας έχουν δώσει τη συγκατάθεσή τους. Έχετε ποτέ δώσει την κάρτα σας σε κάποιον που εν συνεχεία σας βομβαρδίζει με e-mail; Το σιχαίνεστε σωστά; Εγώ πάντως κάνω report σαν spam στον πάροχο μου και δεν είμαι ο μόνος. Πολλοί το κάνουν.Όταν πολλοί κάνουν αυτή την κίνηση, το e-mail σας θα χαρακτηριστει ως spam γενικότερα και θα πηγαίνει σε όλους στα junk.
6. Αγοράζοντας Likes/followers: Υπάρχουν πολλά “μέρη” από όπου μπορεί κανείς να αγοράσει ψεύτικα likes . Είναι αναμφίβολα δελεαστικό, καθώς το να πάρει κανείς τα πρώτα 100 likes είναι δύσκολο. Ωστόσο δεν αξίζει, καθώς το Facebook εντοπίζει συνεχώς τέτοιες πρακτικές και απαγορεύει εν συνεχεία τη χρήση λογαριασμών. Επίσης όταν πολλά από τα Like σας είναι ψεύτικα χάνονται πολύτιμες επιλογές διαφήμισης στο facebook. Εάν τα μισά like που έχετε είναι ψεύτικα στην ουσία θα πρέπει να πληρώσετε διπλάσια χρήματα στο facebook για να διαφημιστείτε.
7. Στο facebook οι άνθρωποι δεν είναι -όπως στην τηλεόραση ή το ραδιόφωνο- υποχρεωμένοι να δουν αυτό που τους προτείνετε προκείμένου να συνεχίσουν να έχουν πρόσβαση στο περιεχόμενο. Εάν κάποιος θέλει μπορεί να πατήσει ένα κουμπί και να μην ξαναδεί μήνυμά σας. Πρέπει να παρέχετε χρήσιμο περιεχόμενο τουλάχιστον στο 80% των αναρτήσεων σας.
8. Μην το παρακάνετε: Μπορώ να σας πω ένα μυστικό; Μη θυμώσετε… Το υπόσχεστε; Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν ασχολούνται με την ασφάλιση. Δεν χρησιμοποιούν τα μεσα κοινωνικής δικτύωσης για να μάθουν για την ασφάλιση αλλά για να μιλήσουν για διακοπές. Δεν λέω ότι δεν είναι εφικτό να γράψετε ένα ενδιαφέρον άρθρο που θα διαβαστεί. Λέω όμως ότι κάθε φορά που ανεβάζετε κάτι στο οποίο δεν ανταποκρίνονται, η επόμενη δημοσίευσή σας έχει λιγότερες πιθανότητες να φτάσει στο κοινό, καθώς το Facebook θα την προβάλλει σε λιγότερους.
9. Ψεύτικες κριτικές: Εάν φτιάξετε ψεύτικα προφίλ για να κάνετε κριτικές σχετικά με τη δουλειά σας, μπορεί να σας γυρίσει μπούμερανγκ. Εάν κάνετε κάποιο από αυτά τα λάθη, απλά σταματήστε.
Του John E. Caroll Πηγή: InsuranceSplash