Μετά τη δυναμική επιστροφή της στην τελευταία έκθεση της Γενεύης, η PEUGEOT δείχνει να πατάει το γκάζι, γεγονός που φανερώνει και η παρουσία της στη Φρανκφούρτη: με 886.000 οχήματα να έχουν πουληθεί μέχρι το τέλος Ιουνίου του 2015, η μάρκα εμφανίζει αύξηση των πωλήσεών της παγκοσμίως, της τάξης του 3.9%, με εντυπωσιακούς ρυθμούς στην Ευρώπη (+6.7%), Ασία (+9.6%), Αφρική και Μέση Ανατολή (+10.9%) και Ινδία/Ειρηνικό (+50.2%), και με τη γκάμα να συνεχίζει να διευρύνεται προς τα πάνω.
Η ολομέτωπη επίθεση της PEUGEOT έχει σαν βασικούς άξονες:
- Την εμφάνιση μίας ιδιαίτερα φρέσκιας γκάμας, με Μ.Ο. ηλικίας μοντέλων τα 2,6 χρόνια.
- την παγκόσμια επιτυχία του 308 — best-seller της μάρκας, Νο.1 στη Γαλλία, και μέσα στην πρώτη 3άδα του segment C στην Ευρώπη
- το ‘παγκόσμιο αυτοκίνητο’, το 2008 που παράγεται πλέον σε 3 ηπείρους, κατέχοντας τη δεύτερη θέση στην Ευρώπη στο B-SUV segment.
- την τεχνολογική ανάπτυξη των νέων κινητήρων Euro 6, με 25 εκδόσεις να έχουν χαρακτηριστεί σαν ‘best-in-class’ σε εκπομπές του CO2, καθώς και των αυτόματων κιβωτίων με τον κωδικό EAT6.