Σήμερα κλείνουμε δύο χρόνια από τότε που έφυγε από κοντά μας ο Φίλιππος Μωράκης. Δύο χρόνια που αν μη τι άλλο έχουν φέρει τα πάνω κάτω στην πολιτική της χώρας, στην οικονομία της χώρας και φυσικά στην αγορά μας. Δύο τόσο γρήγορα χρόνια που ώρες ώρες δυσκολεύομαι να πιστέψω πως εξελίχθηκαν τα πράγματα. Πώς ο Μιχάλης και εγώ αναλάβαμε να τρέξουμε την οικογενειακή επιχείρηση “Μorax Media“, πώς δώσαμε άλλο αέρα στο “Ασφαλιστικό Marketing” αλλάζοντας τα πάντα στο εσωτερικό του εκτός από τον επιμορφωτικό του χαρακτήρα, πώς σταδιακά, δώσαμε έναν νέο πιο νεανικό αέρα στην καθημερινή ασφαλιστική συνήθεια, το “www.insurancedaily.gr” και πώς η αδελφή μας Χριστίνα έκανε δυναμικό come back δημιουργώντας με τη δική της ομάδα το www.underwriter.gr.
του Νίκου Μωράκη
Ο Φ.Μ μας λένε θα ήταν περήφανος για τη δουλειά που ρίξαμε τα δύο τελευταία χρόνια. Εμείς τους απαντάμε ότι νιώθουμε περήφανοι που είμαστε παιδιά του.
Είναι δύσκολο να χτίσεις επιχείρηση από το μηδέν. Είναι όμως ακόμα πιο δύσκολο να συνεχίσεις την οικογενειακή παράδοση. Να αναλάβεις κάτι που είναι ήδη πετυχημένο και να το συνεχίσεις δίνοντάς του παράλληλα το δικό σου στίγμα. Το δικό σου στυλ, το δικό σου χαρακτήρα που αναγκαστικά θα συγκριθεί με αυτό των προκατόχων σου.
Και είναι ακόμα μακρύς ο δρόμος. Τίποτα δεν είναι σίγουρο και κανείς δεν θα μας χαριστεί. Δεν αρκεί η θέληση και η όρεξη για δουλειά που ούτως ή άλλως έχουμε. Χρειάζεται υπευθυνότητα, οργάνωση και πολύ, πάρα πολύ δουλειά για να είσαι σίγουρος ότι το τελικό αποτέλεσμα ανταποκρίνεται στα θέλω του αναγνώστη, στα θέλω του κάθε ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, κάθε διοικητικού στελέχους ασφαλιστικής εταιρείας που στον ελεύθερό του χρόνο, όσος του έχει απομείνει, θέλει να ενημερώνεται με ακρίβεια, αντικειμενικότητα και ποιότητα για όλα τα επίκαιρα ή μη θέματα της αγοράς.
Μιλώντας σε προσωπικό επίπεδο δεν είμαι ο πατέρας μου. Δεν έχω τις γνώσεις του ούτε την εμπειρία του. Το μόνο που έχω είναι το αστείρευτο πάθος του για την Ασφαλιστική Αγορά. Το πάθος του για σωστή και αντικειμενική ενημέρωση και εκπαίδευση των δικτύων πωλήσεων και του ανθρώπινου δυναμικού των εταιρειών. Αυτό ήταν και στην τελική ο παράγοντας που τον έκανε να ξεχωρίσει από τη μάζα. Η ικανότητά του να επικοινωνεί με τους ανθρώπους, να μεταδίδει την πληροφορία ή τη γνώση με μια όμορφη απλότητα. Πάντα μου έλεγε πόσο τον ευχαριστεί να μοιράζεται τις γνώσεις του. Να βλέπει τις συμβουλές του να πιάνουν τόπο και τους «μαθητές» του να φτάνουν ψηλά. Αυτοί ήταν οι μοχλοί της έμπνευσής του, αυτοί ήταν οι λόγοι που τον έκαναν ισχυρογνώμων και καυστικό. Εκπαίδευση και Ενημέρωση. Δύο λέξεις που τον αντιπροσώπευαν. Δύο λέξεις που έχουν βαθιά ριζωθεί στη νοοτροπία τη δική μας και στον πυρήνα της Εταιρείας του. Της Morax Media που για 27 χρόνια δεν σταμάτησε λεπτό να ενημερώνει και να εκπαιδεύει ασφαλιστές, πωλητές, μάνατζερ και επιχειρηματίες με γνώμονα πάντα την υψηλή ποιότητα και την ακαδημαϊκή φερεγγυότητα.
Δύο χρόνια λοιπόν που έχουμε πάψει να τον συμβουλευόμαστε. Δύο χρόνια που η πένα του δεν έχει ενοχλήσει πια κανέναν. Δύο χρόνια που αν ζούσε… θα είχε βάλει πολλούς στη θέση τους και θα είχε βοηθήσει άλλους τόσους. Αυτός ήταν ο Φίλιππος Μωράκης.
Διαβάστε τι είπαν οι άνθρωποι της αγοράς για εκείνον
(Χρήστος Γεωργακόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος Ευρωπαϊκή Πίστη, Θεόδωρος Κοκκάλας, Γενικός Διευθυντής ERGO Hellas, Γιώργος Κώτσαλος, Διευθύνων Σύμβουλος Ομίλου Interamerican, Νικόλαος Μακρόπουλος Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Ευρώπη Ασφαλιστική, Φωκίων Μπράβος, Πρόεδρος Ομίλου International Life, Κάρολος Σαΐας, Διευθύνων Σύμβουλος Interasco, Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος Eurolife ERB)