Η Porsche, παρουσιάζει αυτές τις ημέρες, στην διεθνή Έκθεση της Φρανκφούρτης (ΙΑΑ) – την ολοκαίνουρια –ριζικά αλλαγμένη- 911.
Ήταν όμως πριν από πενήντα δύο χρόνια (στις 12 Σεπτεμβρίου του 1963), που στην ίδια έκθεση παρουσιάζονταν το αρχέτυπο με ένα διαφορετικό όνομα: 901.
Έτσι θα χαρακτηρίζονταν και σήμερα τα θρυλικά sport coupe αυτοκίνητα, αν δεν υπήρχε ένα πρόβλημα: Η Γαλλική Peugeot, διαμαρτυρήθηκε έντονα στην Porsche ότι δεν μπορούσε να χρησιμοποιεί τρεις αριθμούς ως κωδικούς αυτοκινήτων με το μεσαίο νούμερο να είναι το 0, καθώς αυτοί αποτελούσαν δικό της brand name.
Έτσι η Porsche απλώς άλλαξε το 0 με το 1, και τον Μάρτιο του 1964, όπου το αυτοκίνητο άρχισε να διατίθεται στις αγορές, η Porsche 901, είχε ξαναβαπτιστεί σε Porsche 911.
Και μια και αναφερόμαστε στην 901: Χρειάστηκαν 6 χρόνια να για εξελιχθεί το αυτοκίνητο, έως ότου εμφανιστεί στην Φρανκφούρτη του 1963. Οι Γερμανοί δούλευαν προσεκτικά και στην παραμικρή λεπτομέρεια, καθώς είχαν στο μυαλό τους ότι το αυτοκίνητο θα αντικαθιστούσε την επιτυχημένη 356. Οι οδηγίες του Ferry Porsche ήταν σαφείς: Θέλω μια αυθεντική Porsche, αλλά με μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους, ισχυρό κινητήρα αλλά και χαμηλό κόστος παραγωγής.
Ανεξάρτητα από τις πολλές σχεδιαστικές επιλογές, στις λεπτομέρειες του αυτοκινήτου η γνωστή σιλουέτα της 901 – 911 που σήμερα αποτελεί ένα μύθο, ήταν αδιαπραγμάτευτη. Το σχέδιο, ανήκε στον Ferdinand Alexander Porsche, και ήταν το 4ο μόλις αυτοκίνητο που είχε σχεδιάσει. Αλλά ήταν αρκετό για να περάσει στην ιστορία, γενόμενο σχεδόν αμέσως icon symbol.