Με τίτλο «Digital reboot: Act and disrupt!» θα διεξαχθεί στις 24 Νοεμβρίου 2015, στο ξενοδοχείο Divani Caravel, το 17ο Συνέδριο InfoCom World 2015 (www.info-com.gr). Το περιοδικό “ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ MARKETING” και το Insurancedaily.gr είναι Χορηγοί επικοινωνίας.
Η φετινή εκδήλωση εστιάζει στο γεγονός ότι η αγορά έχοντας βιώσει μία «χαμένη χρονιά», αναζητά τα επόμενα βήματά της, μέσα από τη ριζική αναδιάρθρωση του τεχνολογικού, επενδυτικού, επιχειρησιακού και του στρατηγικού της προσανατολισμού, και έχει τις εξής βασικές ενότητες:
- Re-engineering infrastructure: Need for Speed!
Κεφαλαιώδες ζήτημα για τη λειτουργία του οικοσυστήματος, είναι η πρόσβαση σε δίκτυα υψηλών ταχυτήτων, τόσο ενσύρματα όσο και ασύρματα.
- Big Data Sapiens: The new currency!
Η τεχνο-οικονομία θα πρέπει να στραφεί στη διεύρυνση της βάσης και του όγκου των δεδομένων, καθώς και την παραγωγή αξίας (revenue generator) η οποία θα προκύπτει από έναν κύκλο εξαγωγής, ανάλυσης και παραγωγής γνώσης.
- Everything as a Service: Closing the Digital gap!
Κοινός παρονομαστής όλων των τεχνολογιών και των μέσων, παραμένει η διακίνηση δεδομένων, ενώ οι υποδομές cloud -αλλά και οι αντίστοιχες υπηρεσίες- αποτελούν το βασικό σημείο αναφοράς.
- Leader Summit: Time for reboot!
Οι ηγέτες των Τηλεπικοινωνιακών οργανισμών θα αναλύσουν τους προβληματισμούς, τις προκλήσεις, τα διλήμματα, αλλά και τις προσδοκίες, πάνω στις οποίες θα βασίσουν την ευρύτερη στρατηγική τους.
Παράλληλες Δράσεις
Στο πλαίσιο του 17ου InfoCom World θα λειτουργήσει η Έκθεση Ψηφιακής Τεχνολογίας, αλλά και παράλληλες δράσεις (workshops, round tables κ.α.), με στόχο την ενημέρωση και τη δικτύωση μεταξύ των εταιρειών του χώρου και των συνέδρων. Νέα εργαλεία, νέες προσεγγίσεις, νέες μεθοδεύσεις και νέες τεχνικές, θα είναι στη διάθεσή όλων προκειμένου να λειτουργήσουν ως lead generators!
InfoCom Αcademy
Παράλληλα με το συνέδριο InfoCom World οι σύνεδροι θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν πληθώρα workshop ακαδημαϊκού επιπέδου, από καταξιωμένους εισηγητές, που θα τους βοηθήσουν να διευρύνουν τις γνώσεις τους αναφορικά με τις σύγχρονες τάσεις σε θέματα όπως: τηλεπικοινωνίες, πληροφορική, ασφάλεια δεδομένων, στρατηγική, social media, crisis management, marketing, content management κ.α.
Τέλος, στα Corporate Events εξειδικευμένοι Έλληνες και ξένοι ομιλητές θα παρουσιάσουν αναλυτικά τις πιο πρόσφατες τάσεις και τις τεχνολογικές εξελίξεις, καθώς και τον τρόπο εφαρμογής τους στην αγορά.