Η θραύση κρυστάλλων αποτελεί μόλις το 5% των συνολικών αποζημιώσεων, κατά μέσο όρο, για κάθε ασφαλιστική εταιρεία, σε ετήσια βάση.» Αυτό δήλωσε μεταξύ άλλων στη συντακτική ομάδα του Ασφαλιστικού Marketing ο Gary Lubner, Διευθύνων Σύμβουλος της Belron (Carglass Hellas) παγκοσμίως στο πλαίσιο συνέντευξης για το τεύχος Ιουνίου 2015.
Οι εταιρείες θραύσεις κρυστάλλων, άμεσα συνδεδεμένες με τις ασφαλιστικές εταιρείες, έχοντας αντιληφθεί τις ραγδαίες εξελίξεις στο χώρο τις αυτοκινητοβιομηχανίας και έχοντας «στριμωχτεί» από την κάθετη πτώση του κύκλου εργασιών τους, έχουν εξελίξει τις υπηρεσίες τους προσφέροντας στο Νο1 πελάτη τους –τις ασφαλιστικές εταιρείες– υπηρεσίες ακόμα υψηλότερου κύρους και συνεργασίες ευέλικτες και πιο οικονομικές. Βέβαια, πρέπει να σημειωθεί πως την πολυτέλεια να ανταποκριθούν στις υψηλές απαιτήσεις των ασφαλιστικών την έχουν ελάχιστες εταιρείες στο χώρο. Μια από αυτές είναι η Carglass Hellas που την περίοδο της κρίσης (2009 – 2014) διπλασίασε το μερίδιό της στην ελληνική αγορά ενώ ταυτόχρονα αύξησε το δείκτη ενασχόλησης και εμπιστοσύνης των υπαλλήλων της στο 93%. Ένας δείκτης που θα ζήλευαν και οι ασφαλιστικές εταιρείες αφού αποδεικνύει το πόσο άμεσα συνδεδεμένοι είναι οι συνεργάτες της με την Εταιρεία και με αυτό που ξέρουν να κάνουν καλύτερα: Να επισκευάζουν και να αντικαθιστούν κρύσταλλα αυτοκινήτων. Κάτι που έγινε αντιληπτό και στην Ημερίδα που διοργάνωσε η Εταιρεία την Τρίτη 19 Μαΐου 2015 με τίτλο «Παράθυρο στο Μέλλον» με χορηγούς επικοινωνίας το περιοδικό ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ MARKETING και το Insurancedaily.gr.
Μια ημερίδα που στόχο είχε να αναδείξει τις εξελίξεις στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας και στα συστήματα των σύγχρονων αυτοκινήτων. Τεχνολογίες που θα αλλάξουν τον τρόπο που οδηγούνται αλλά και ασφαλίζονται τα αυτοκίνητα. Η τηλεματική ασφάλιση, σύμφωνα με τον Σταύρο Σταυρινουδάκη, Professional Service Director της SAS Ελλάδος, Κύπρου, Βουλγαρίας και έναν εκ των ομιλητών της Ημερίδας, είναι μια τάση που στις ανεπτυγμένες χώρες (Γαλλία, Γερμανία) κερδίζει έδαφος. Οι πολίτες παρουσιάζονται διατεθειμένοι να δώσουν «το κάτι παραπάνω», προκειμένου να εξασφαλίσουν μεγαλύτερη οδική ασφάλεια (συμβουλές για βελτίωση της οδηγικής τους συμπεριφοράς), ασφάλεια κλοπής του οχήματός τους αλλά και πρόσθετες υπηρεσίες, όπως είναι τα αυτοματοποιημένα μηνύματα μέσω κινητού τηλεφώνου χωρίς να αποσπάται η προσοχή του οδηγού. Από την άλλη μεριά, οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν τεράστιο όφελος από τη χρήση αυτής της τεχνολογίας καθώς θα μπορούν να κάνουν καλύτερη επιλογή πελατολογίων, να μειώσουν αισθητά τις αποζημιώσεις από κλοπή οχήματος αλλά και τις απάτες, να κάνουν καλύτερη διαχείριση των αποζημιώσεών τους και τέλος να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και να αναπτύξουν μακροχρόνιες στρατηγικές