Με μία ξεχωριστή εκδήλωση σε έναν ιδιαίτερο χώρο, η Saint-Gobain Autover Hellas γιόρτασε τα 350 χρόνια από την ίδρυση της μητρικής της εταιρείας Saint-Gobain. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου στην Αθήνα, στις 6 και 7 Νοεμβρίου 2015.
Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς καθώς και οι συνεργάτες του δικτύου Glassdrive®, του μεγαλύτερου δικτύου επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων αυτοκινήτου στην Ελλάδα, το οποίο ανήκει στην Saint-Gobain.
Η εκδήλωση περιελάμβανε ένα διαδραστικό εκθεσιακό περίπτερο μέσα στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου, στο οποίο οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν από τους εκπροσώπους της Saint-Gobain Autover Hellas, και να γνωρίσουν την ιστορία και την εξέλιξη της Saint-Gobain μέσα στους τελευταίους τρεις (3) αιώνες της ύπαρξης της.
Παράλληλα, οι προσκεκλημένοι της Saint-Gobain, ενημερώθηκαν για την ιστορία, την πορεία και την εξέλιξη των κρυστάλλων αυτοκινήτου στο πέρασμα των αιώνων. Η περιήγηση περιελάμβανε τα στάδια παραγωγής των κρυστάλλων, αρχής γενομένης από τις πρώτες ύλες έως και την διαμόρφωση του τελικού προϊόντος. Με μοναδικό και διαδραστικό τρόπο, παρουσιάστηκαν οι καινοτομίες και οι διεθνείς πατέντες της Saint-Gobain στα κρύσταλλα αυτοκινήτων, όπως το ακουστικό και το θερμικό κρύσταλλο, προϊόντα που εξασφαλίζουν μια σύγχρονη, ασφαλή και άνετη οδήγηση.
Ξεχωριστή παρουσία στο περίπτερο της Saint-Gobain είχε το διαδραστικό και εκπαιδευτικό μοντέλο προσομοίωσης με τα γυαλιά της “Google”, όπου ο επισκέπτης είχε την μοναδική ευκαιρία να «φορέσει» τα γυαλιά της “Google” και να δει το μέλλον στην αντικατάσταση και επισκευή κρυστάλλων έτσι όπως το σχεδιάζει η Saint-Gobain.
Αξιοσημείωτη παρουσία στην «έκθεση» της Saint-Gobain είχε το ηλεκτρονικό κατάστημα my@utover, το πιο εξελιγμένο της αγοράς, όπου παρουσιάστηκε η απλότητα, λειτουργικότητα, χρηστικότητα και παραγωγικότητα του ηλεκτρονικού καταστήματος για τον Έλληνα επισκευαστή κρυστάλλων αυτοκινήτων.
Μια ακόμα καινοτομία της Saint-Gobain, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν οι επισκέπτες της έκθεσης. Πρόκειται για το «ελαφρύ» εμπρόσθιο κρύσταλλο, το οποίο η Saint-Gobain, κατασκεύασε σε συνεργασία με τις αυτοκινητοβιομηχανίες οι οποίες επιζητούν τρόπους να μειώσουν το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου για λόγους εξοικονόμησης ενέργειας και ρύπων. Το παρμπρίζ “light” της Saint-Gobain είναι κατά 1,5 κιλό ελαφρύτερο λόγω της μείωσης του πάχους του κρυστάλλου από 4,5 χιλιοστά σε 3 χιλιοστά, διατηρώντας αμετάβλητες τις προδιαγραφές ασφάλειας του κρυστάλλου. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες που χρησιμοποιούν την πρωτοπόρο αυτή τεχνολογία της Saint-Gobain είναι η Alpha Romeo, η Porsche, η Ferrari & η BMW.
Τέλος, εξέχουσα παρουσία στο περίπτερο της Saint-Gobain είχε το τμήμα που αναφερόταν στην Glassdrive®. Η Glassdrive® είναι μια διεθνής αναπτυσσόμενη εταιρεία, η οποία προσφέρει υπηρεσίες επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων αυτοκινήτου. Δραστηριοποιείται σήμερα σε οκτώ Ευρωπαϊκές χώρες: την Εσθονία, τη Φιλανδία, την Ελλάδα, την Ιταλία, τη Λιθουανία, τη Νορβηγία, την Πορτογαλία και την Ισπανία. Διαθέτει ένα δίκτυο 685 ιδιόκτητων και franchise σταθμών και συνεργάζεται με 146 Ασφαλιστικές Εταιρείες. Ανήκει στην Saint-Gobain Autover και βασική φιλοσοφία της είναι να επαναφέρει κάθε όχημα στην αρχική του κατάσταση χρησιμοποιώντας μόνο γνήσια ανταλλακτικά. Στην Ελλάδα, η Glassdrive® η ξεκίνησε το 2008. Τα επτά αυτά χρόνια, με την υποστήριξη των ασφαλιστικών εταιρειών, των συνεργατών της, αλλά και των καταναλωτών, κατάφερε να εξελιχθεί στο μεγαλύτερο δίκτυο επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων αυτοκινήτου στην Ελλάδα, παρέχοντας υψηλών προδιαγραφών προϊόντα και υπηρεσίες. Το δίκτυο της Glassdrive® αριθμεί πάνω από 130 σταθμούς εξυπηρέτησης – 48 επίσημους σταθμούς και περισσότερα από 90 συνεργαζόμενα συνεργεία – σε όλη την Ελλάδα. Επιπλέον το δίκτυο διαθέτει την υπηρεσίες κινητής μονάδας εξυπηρέτησης πελατών στο χώρο που επιθυμούν παρέχοντας τους ευκολία και οικονομία.
Το μυστικό της μακράς και επιτυχημένης πορείας της Saint-Gobain, που γιορτάζει φέτος τα 350 χρόνια από την ίδρυση της, είναι η πίστη στις αρχές και τις αξίες καθώς και η σταθερή προσήλωση στους στόχους για συνεχή βελτίωση σε τεχνογνωσία, καινοτομία και αειφόρο ανάπτυξη που η εταιρεία επέδειξε από την αρχή της δημιουργίας της έως και σήμερα. Για αυτό η φετινή χρονιά είναι μια ιδιαίτερη χρονιά για την Saint-Gobain. Είναι μια χρονιά γεμάτη αισιοδοξία και ενθουσιασμό. Μια χρονιά που γιορτάζει την ιστορία της και την εμπιστοσύνη της στο μέλλον.
«Σ’ αυτήν την επέτειο, δεν κοιτάζουμε το παρελθόν, αλλά σχεδιάζουμε το μέλλον. Εργαζόμαστε για να χτίσουμε με τις δυνάμεις μας και να δώσουμε στον κόσμο αιτίες για να πιστεύει στο μέλλον. Για 350 χρόνια έχουμε δει ότι δεν υπάρχουν όρια στον κόσμο και ότι ξεπερνώντας τα όρια είναι μια πηγή πρωτοβουλιών και ενέργειας. Για 350 χρόνια έχουμε δει ότι η καινοτομία μεταμορφώνει τον κόσμο. Για 350 χρόνια έχουμε δει ότι το ταλέντο είναι άπειρο. Για 350 χρόνια έχουμε επιτύχει και συνεχίζουμε να σχεδιάζουμε το μέλλον», σημειώνει η εταιρεία.