Με κεντρικό μήνυμα “Connections means everything”, περισσότερες από 80.000 προκαθορισμένες συναντήσεις και περίπου 4.000 hosted buyers ολοκληρώθηκε την περασμένη εβδομάδα η έκθεση IBTM (πρώην EIBTM), που κάθε χρόνο συγκεντρώνει στην πόλη της Βαρκελώνης το σύνολο της διεθνούς αγοράς MICE.
Η ισπανική αγορά διανύει περίοδο ανοδικής πορείας, γεγονός που κατά γενική ομολογία έδωσε ώθηση και στην αγορά συνεδρίων και εκδηλώσεων, που φαίνεται πλέον να έχει επανέλθει σε κανονικά επίπεδα, συμπορευόμενη με τους ρυθμούς των λοιπών ευρωπαϊκών χωρών, σύμφωνα με δηλώσεις εκπροσώπων της διοργάνωσης.
Από ελληνικής πλευράς, ο Σύνδεσμος Ελλήνων Επαγγελματιών Οργανωτών Συνεδρίων – HAPCO ήταν και φέτος μεταξύ των συν-εκθετών του ελληνικού περιπτέρου, παρέχοντας την ευκαιρία διά της εκπροσώπου του, κ. Δώρας Σγάρτσου (Υπεύθυνη Επικοινωνίας), ενημέρωσης για τις συνεδριακές δυνατότητες της χώρας σε διεθνές επίπεδο.
Το ενδιαφέρον επισκεπτών και buyers για την Ελλάδα, κρίνοντας τόσο από τον αριθμό των συναντήσεων, όσο και τον αριθμό συμμετεχόντων στις παρουσιάσεις του ΕΟΤ, θεωρήθηκε ικανοποιητικό, δεδομένων των συνθηκών που αντιμετωπίζει σήμερα η Ελλάδα, επιτρέποντας σε όλους να παραμένουμε αισιόδοξοι για τα επόμενα χρόνια, αφού ζήτηση για Ελλάδα υπάρχει.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι η διοργανώτρια εταιρία της έκθεσης, Reed Exhibitions, ανακοίνωσε τη συνέχιση της συνεργασίας της με το εκθεσιακό κέντρο Fira de Barcelona για τη φιλοξενία της IBTM έως και το 2020, ενώ για του χρόνου η έκθεση έχει προγραμματισθεί για το διάστημα 29 Νοεμβρίου – 1 Δεκεμβρίου 2016.