«Εθνικό Πένθος» χαρακτήρισε, εύστοχα ο γνωστός σε όλους Ιαβέρης, την τραγωδία που ζούμε καθημερινά και φτάσαμε στο σημείο, να την αντιμετωπίζουμε, ως… δεδομένη!
Πρέπει να κάνουμε «Κάτι Πολύ Δραστικό», παρατήρησε ο Φίλιππος Μωράκης κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης που δημιούργησε ο Σύνδεσμος Εκπροσώπων των Ασφαλιστικών Εταιρειών. Δεν μπορούμε να περιμένουμε από την Πολιτεία η οποία είναι γνωστή για την Ανεπάρκειά της.
Ούτε νομίζουμε ότι οι ομιλίες του Ιαβέρη μπορούν να βελτιώσουν τα Ατυχήματα. Η Επιμόρφωση του Λαού, πιθανόν να αποδώσει μετά από μερικά χρόνια! Η Νοοτροπία, ενός Λαού, δεν αλλάζει από τη μια χρονιά στην άλλη, παρόλο που εκτιμούμε ιδιαίτερα τις προσπάθειες του πρώην ραλίστα να τη βελτιώσει, οργόνωντας τη χώρα με τις ουσιαστικές ομιλίες του και αφυπνίζοντας του ς Έλληνες οδηγούς για τον πρωτοφανή αριθμό των 30.000 νέων ατυχημάτων που συμβαίνουν κάθε μέρα στη χώρα μας. Δεν υπάρχουν, βέβαια, συνταγές, και όταν λέμε ότι πρέπει να λάβουμε «Πολύ Δραστικά Μέτρα» δεν εννοούμε «Κάτι» συγκεκριμένο, αλλά μια σειρά από δοκιμαστικά Μέτρα, τα οποία, κάθε τρίμηνο ή εξάμηνο να αξιολογούνται!
Μόνον με αυτόν τον τρόπο θα μειώσουμε τη Δυστυχία που κτυπά την πόρτα 30.000 νέων οικογενειών κάθε χρόνο, αριθμός που αυξάνεται σταθερά! Πρώτη αιτία θανάτου στις ηλικίες 18-44 ετών στην Ελλάδα, είναι τα Τροχαία Ατυχήματα !
Από το 1965-2000, σε 35 δηλαδή χρόνια έχουμε στην Ελλάδα περισσότερους από 75.000 νεκρούς και πιο πολλούς από 1.200.000 τραυματίες θύματα των Τροχαίων Δυστυχημάτων.
Προσέξτε:
Κάθε μέρα έχουμε:
10 νεκρούς
30 παραπληγικούς
120 τραυματίες!
Σαν να βυθίζεται ένα φεριμπότ ή να πέφτει ένα μικρό αεροπλάνο της αεροπλοΐας σε κατοικημένη περιοχή κάθε 24ωρο. Καταφέραμε να κάνουμε ρεκόρ στην αύξηση θυμάτων από τα «Τροχαία».
Τη δεκαετία από 1990 έως και 1999 η Ευρώπη πέτυχε μείωση των θυμάτων από τα τροχαία από -14% έως -45%. Στην πατρίδα μας είχαμε αύξηση μέχρι και +60%!
Δεκαετία 1990 – 1999
αυξήσαμε τα θύματα κατά 60%
300 νεκρούς
900 τετραπληγικούς
3.600 τραυματίες το μήνα!
Είναι σαν να βυθίζονται δύο μεγάλα φεριμπότ ή να πέφτουν δύο Boeing σε κατοικημένη περιοχή κάθε μήνα.
Κάθε χρόνο έχουμε:
3.500 νεκρούς
10.000 τετραπληγικούς
45.000 τραυματίες και
2.500 μικρά παιδιά
με μόνιμες αναπηρίες από τροχαία. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι η μακράν πιο επικίνδυνη και δύσκολη καθημερινή μας δραστηριότητα είναι η κυκλοφορία στους δρόμους ως:
Πεζοί
Ποδηλάτες
Μοτοσυκλετιστές
Οδηγοί αυτοκινήτων
Επιβάτες αυτοκινήτων
Συνεπιβάτες σε μοτοσυκλέτες
Το «Τροχαίο» είναι ο μοναδικός καθημερινός τρόπος με τον οποίο μπορούμε να κλείσουμε το σπίτι μας μέσα σε ελάχιστα δέκατα του δευτερολέπτου.
Σημαντική παρατήρηση:
Το 82% των τροχαίων ατυχημάτων συμβαίνουν με ταχύτητα μικρότερη των 60χλμ την ώρα, σε απόσταση μικρότερη των 40χλμ από το σπίτι μας!
Δηλαδή στις πόλεις. Το 8% συμβαίνει στις Εθνικές Οδούς και με αυξημένη ταχύτητα και το 10% στους επαρχιακούς δρόμους.
Τα παραπάνω είναι πόρισμα της διακομματικής επιτροπής της Βουλής ΚΕΠΠΑ (Πανεπιστήμιο Αθηνών) και αποτελούν επίσης πανευρωπαϊκή και παγκόσμια στατιστική.
Πρέπει να αρχίσουμε να εφαρμόζουμε μια σειρά μελετημένων Μέτρων «Πολύ Δραστικών» μέχρι να εντοπίσουμε τον πιο αποτελεσματικό! Μία Πρόταση που κανουμε στον Ιαβέρη, είναι να ιδρύση το «Σύλλογο Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων».
Αφενός θα μαζευτούν εκατοντάδες χιλίαδες οικογένειες θυμάτων, αφετέρου να δείτε πόσο γρήγορα θα ενεργοποιηθούν οι Πολιτικοί μας να «Κάνουν Κάτι».
Ανοίγουμε το «Φάκελο» και θέλουμε να προσφέρουμε όση βοήθεια μπορούμε.
Σύνδεσμος Εκπροσώπων των Ασφαλιστικών Εταιρειών ????!!
Τι δουλεια εχουν αυτοι οι αλητες !!!
Ας μαθουν να αποζημιωνουν ολους τους παραπανω νεκρους και τραυματιες και ας αφησουν κανενα θυμα να προτεινει τις λυσεις!!
Συγκινηθηκαν ή κοιτανε να μειωσουν και αλλο τις πενιχρες αποζημειωσεις.
Ντροπη!!
Υπήρχε περίπτωση να μην εμφανιστεί ο λεβεντοβαλάκας που να ζητάει και τα ρέστα; Όχι, τέτοιου είδους φιντάνια – και οδηγούς – έχουμε άφθονους. Αν συνυπολογίσεις τους οδηγούς με τη φασίζουσα συμπεριφορά, τους άθλιους δρόμους με την άθλια σηματοδότηση, την εγκληματική αδιαφορία του λεγόμενου κράτους (δέκα χιλιόμετρα αντανακλαστήρες π.χ. στην Παλιοβούνα η στην εθνική παγίδα Πατρών-Κορίνθου, έλεγχοι στα φώτα των οδηγών – ένας στους τρεις με αντικανονικά φώτα, ένας στους δέκα με δεξί εκτυφλωτικό προβολέα για λαγό, και ποινική νομοθεσία που να προβλέπει το οδικό έγκλημα), το σκηνικό προσφέρεται για πολύ περισσότερα ατυχήματα, για πολύ περισσότερα θύματα. Να κόψεις τον φασιστικό τσαμπουκά του νεοέλληνος οδηγού; Είναι σα να του κόβεις τους όρχεις.