Ο χαμηλών τόνων «Μηχανολόγος Υπομηχανικός» του Μικρού Πολυτεχνείου δοκιμάστηκε στην Interamerican το 1981 ως Ασφαλιστής και… στέριωσε, αφού γρήγορα έγινε Unit Manager και από το 1985 Συντονιστής, δημιουργώντας παράδοση επιδόσεων και διακρίσεων, κυρίως στους κλάδους Γενικών Ασφαλίσεων.
Το Γραφείο του Κώστα διαθέτει δυναμικό 2 Unit Managers και 32 Ασφαλιστικών Συμβούλων, αναπτύσσοντας δραστηριότητα στην περιφέρεια Θεσσαλονίκης, καθώς και στους νομούς Χαλκιδικής, Πέλλας και Φλώρινας. «Θέλουμε να αναπτύξουμε περισσότερο τους κλάδους Υγείας και Ζωής, ώστε να επιτύχουμε καλύτερη ισορροπία παραγωγής. Επίσης, θα προσπαθήσουμε να φτιάξουμε ένα νέο Γραφείο με 30 νέους συνεργάτες έως το 2018», δηλώνει.
Στο πλαίσιο της παρουσίασης που κάνουμε για τα γραφεία της INTERAMERICAN στην επαρχία, η συντακτική ομάδα του insurancedaily.gr αναδημοσιεύει από το περιοδικό Ασφαλιστικό Marketing Σεπτεμβρίου τη συνέντευξη στον κ. Λάμπρου.
- Ποιες είναι, κατά τη γνώμη σας, οι ιδιαιτερότητες μιας τοπικής αγοράς από την άποψη των ασφαλιστικών αναγκών, των οικονομικών δυνατοτήτων για ασφάλιση, του βαθμού εμπιστοσύνης των τοπικών πολιτών στο θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης; Πόσο γνωρίζουν την ασφάλιση και τι απαιτούν από τον ασφαλιστή τους οι ενδιαφερόμενοι στην Περιφέρεια;
Οι τοπικές αγορές έχουν την ιδιαιτερότητα να γνωρίζονται οι πελάτες μεταξύ τους, οι κοινωνίες είναι μικρές και η εικόνα διαμορφώνεται από στόμα σε στόμα. Συνεπώς, ο Ασφαλιστής οφείλει να είναι πολύ προσεκτικός και να συμπεριφέρεται με τον ίδιο τρόπο σε όλους. Αν υπάρξει δυσαρέσκεια από κάποιον πελάτη είτε για προϊόν που αγόρασε είτε από πλημμελή εξυπηρέτηση είτε από την ίδια την Εταιρεία, μπορεί εύκολα να χαθεί ένα μεγάλο κομμάτι της αγοράς και όχι μόνο ένας πελάτης.
Εκτιμώ ότι οι ασφαλισμένοι σήμερα θέλουν τον Ασφαλιστικό Σύμβουλο απόλυτο γνώστη της ασφάλισης που πουλάει, σαφή και ειλικρινή, υπεύθυνο στην πράξη και κοντά τους σε κάθε στιγμή. Με μία λέξη, τον θέλουν επαγγελματία.
2. Τι σημαίνει σήμερα να είσαι Manager Ασφαλιστικών Συμβούλων; Ποιος είναι ο ρόλος του Συντονιστή, ποιες γνώσεις και δεξιότητες προϋποθέτει;
Το να είναι κάποιος Manager Ασφαλιστικών Συμβούλων είναι μία δύσκολη δουλειά που απαιτεί πολλές γνώσεις και δύναμη προσωπικότητας, αφού οι υφιστάμενοι Συνεργάτες διαθέτουν και αυτοί πολλές γνώσεις και πανεπιστημιακή μόρφωση οι περισσότεροι. Σήμερα, πολλοί από τους νεοεισερχόμενους στο επάγγελμα του Ασφαλιστή έχουν ζήσει νεανικά χρόνια με ανέσεις, χωρίς να έχουν δουλέψει και κουράζονται εύκολα. Αυτή η κατηγορία Συνεργατών αποτελεί μία πραγματική πρόκληση για ένα Συντονιστή, που πρέπει να είναι συνεχώς κοντά τους και να βρίσκει τρόπους να τους ενεργοποιεί.
3. Ιδιωτική Ασφάλιση στην κρίση: ποιες οι ευκαιρίες/προκλήσεις, πού στρέφεται το ενδιαφέρον στη δική σας αγορά;
Η κρίση «ξεκαθάρισε» την αγορά και έχουν μείνει, σε σχέση με το παρελθόν, λιγότεροι επαγγελματίες, οι οποίοι ασχολούνται με τους κλάδους εκτός του κλάδου Αυτοκινήτων. Η επιλογή που έχουμε, λόγω ανεργίας, είναι να κάνουμε στρατολογήσεις μέσα από μεγάλες ομάδες υποψηφίων και να επιλέγουμε τους καλύτερους. Αυτούς πρέπει να τους εκπαιδεύουμε πολύ καλά, να τους στηρίζουμε, να τους καθοδηγούμε έτσι ώστε να γίνουν επαγγελματίες ασφαλιστές.
Συνεχίζουμε το αφιέρωμα με τίτλο “Για την INTERAMERICAN Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα” τη Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2015 με τον Διευθυντή Καταστήματος της INTERAMERICAN στην Καβάλα και στο Αμύνταιο Φλώρινας κ. Γιάννη Ζιώγα.