Κάποιος, μόλις είχε προσληφθεί ως νέος Διευθύνων Σύμβουλος μιας μεγάλης εταιρείας. Ο απελθών Διευθύνων Σύμβουλος, όταν συναντήθηκε κατ’ ιδίαν με τον ήρωα της ιστορίας μας, του παρουσίασε τρεις αριθμημένους φακέλους “Ανοίξτε έναν – έναν τους φακέλους με τη σειρά μόνον αν έρθετε αντιμέτωποι με ένα πρόβλημα, που νομίζετε πως ΔΕΝ μπορείτε να λύσετε”, του είπε.
Τα πράγματα στη συνέχεια της ιστορίας μας, πήγαν πολύ ομαλά!
Αλλά έξι μήνες αργότερα, οι πωλήσεις έπεσαν και τα πράγματα για τον ήρωά μας δυσκόλεψαν. Πάνω στο αδιέξοδό του, θυμήθηκε το λόγια του απερχόμενου διευθύνοντα συμβούλου και θυμήθηκε και τους φακέλους που του είχε αφήσει! Πήγε στο συρτάρι του και πήρε τον πρώτο φάκελο. Το μήνυμα που διάβασε, έλεγε: “Κατηγόρησε τον προκάτοχό σου”.
Ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος κάλεσε συνέντευξη τύπου και ούτε λίγο – ούτε πολύ, άρχισε να κατηγορεί τον προκάτοχό του. Πως η δομή που είχε δημιουργηθεί ήταν ελαττωματική, πως η οργάνωση της παραγωγής δεν ήταν εκσυγχρονισμένη κ.λπ κ.λπ.
Ικανοποιημένοι όλοι με την ιστορία που παρουσιάστηκε, τις εξηγήσεις και τις εξαγγελίες πως τα κακώς κείμενα θα διορθωθούν, οι εφημερίδες έκαναν αφιερώματα, η Wall Street – αντέδρασε θετικά και οι πωλήσεις άρχισαν να ανεβαίνουν, οπότε, χαρούμενος ο φίλος μας, άφησε πίσω του σιγά – σιγά το πρόβλημα.
Περίπου ένα χρόνο αργότερα, η Εταιρεία έκανε ξανά μια μικρή βουτιά στις πωλήσεις, μόνο που τώρα, υπήρχαν σοβαρά προβλήματα με την ποιότητα του προϊόντος. Έχοντας μάθει από την προηγούμενη εμπειρία του, ο Διευθύνων Σύμβουλος άνοιξε γρήγορα το δεύτερο φάκελο. Το μήνυμα που διάβασε, έλεγε: “Αναδιοργάνωση”.
Ξεκίνησε άμεσα και έτσι η Εταιρεία ανέκαμψε γρήγορα και όλοι ήταν ευχαριστημένοι μαζί του.
Δυστυχώς, όμως, ήρθαν σύντομα ξανά δύσκολες ημέρες για την Εταιρεία…
Με την ασφάλεια που του παρείχαν οι συμβουλές των φακέλων, όμως, ο ήρωας της ιστορίας μας, ένιωθε δυνατός και ατρόμητος!
Μπήκε γρήγορα στο γραφείο του, έκλεισε γρήγορα την πόρτα πίσω του, και άνοιξε τον τρίτο φάκελο που έλεγε: “Ήρθε η ώρα, ετοίμασε και συ τρεις φακέλους…”