Στο insurancedaily.gr παρουσιάζουμε μια νέα στήλη. Ο τίτλος που επιλέξαμε δείχνει και το στόχο μας: «Ήταν εκεί όταν τον χρειάστηκα».
Τίτλος αντιστάθμισμα στο λόγο κάποιων που λένε πως: «Οι ασφαλιστές; Είναι απατεώνες, δεν πληρώνουν, εξαπατούν τον κόσμο εκμεταλλευόμενοι τα μικρά γράμματα ενός συμβολαίου» και άλλα πολλά.
Μπορεί μερικοί να είναι και έτσι. Αυτούς, τους ξέρετε εσείς, τους ξέρουμε κι εμείς, τους ξέρουν όλοι. Δεν μας ενδιαφέρουν αυτοί, αφού έτσι κι αλλιώς η αγορά τους εξοστρακίζει μόνη της, ειδικά σε τέτοια περίοδο κρίσης. Η Ασφαλιστική Αγορά, έχει πλέον τις μεθόδους αυτοκάθαρσης και δουλεύουν αποτελεσματικά. Υπάρχει και το νομικό πλέον πλαίσιο…
ΔΕΝ μας ενδιαφέρει λοιπόν να γίνουμε κολυμβήθρα του Σιλωάμ και να ξεπλύνουμε τις αμαρτίες κανενός. Ποτέ στην ιστορία μας δεν λειτουργήσαμε εξάλλου ως «κολυμβήθρα του Σιλωάμ».
Αυτό που μας ενδιαφέρει, είναι να ανταμείψουμε τους υπεύθυνους και σοβαρούς, που είναι και η πλειονότητα των χιλιάδων ασφαλιστών, που με συνέπεια εργάζονται δίπλα στην κοινωνία και να παρουσιάσουμε την υπευθυνότητά τους και το έργο τους.
Και το έργο τους δεν είναι να παράγουν ασφάλιστρα, όπως νομίζουν εσφαλμένα πολλοί. Το έργο τους είναι να εξασφαλίζουν τις ζωές όσων τους εμπιστεύονται.
Κάθε εβδομάδα, λοιπόν, θα αναρτούμε απλές ή και δύσκολες περιπτώσεις όπου ο Ασφαλιστής βρέθηκε άμεσα δίπλα στους ανθρώπους που έχει ασφαλίσει.
Το Ιστορικό
Ποιος θυμάται τη βαριά συννεφιά που σκέπασε την Αττική, τις τελευταίες ημέρες του Οκτωβρίου του 2015; Κανείς, θα μου πείτε.
Ούτε και οι ήρωες της ιστορίας μας θα την θυμούνταν αν αυτή η συννεφιά δεν έκρυβε εκπλήξεις για τη ζωή τους. Εκείνο το απόγευμα, οι ουρανοί άνοιξαν και μαζί με το νερό ξέσπασαν και κεραυνοί.
Η οικογένεια του Γεωργίου Π. στα Άνω Λιόσια, ως υπεύθυνοι άνθρωποι, έτρεξαν και έβγαλαν όσες ηλεκτρικές συσκευές πρόλαβαν από τις πρίζες, φοβούμενοι μην τυχόν και ο χαλασμός έξω, φέρει χάος μέσα στο σπίτι. Ένας δυνατός κεραυνός όμως, εκείνη τη στιγμή, έλουσε το σπίτι, προκαλώντας διακοπή στο ρεύμα.
Μόλις το ρεύμα επανήλθε, ξεκίνησε η καταγραφή και ο απολογισμός:
- Καμμένη πλακέτα στο συναγερμό,
- ένα πλυντήριο ρούχων που λειτουργούσε εκείνη τη στιγμή,
- η ηλεκτρική κουζίνα της οικογένειας και
- δυο καινούργιες τηλεοράσεις.
Ο κ. Γεώργιος Π. επικοινώνησε άμεσα με την ασφαλίστριά του, την κ. Άννα Συκάλου της Prime Ασφαλιστικής η οποία εργάζεται στο πρακτορείο Budget στις Αχαρνές, και της εξήγησε τι είχε συμβεί.
Ευτυχώς για τον κ. Γιώργο, το σπίτι ήταν ασφαλισμένο! Όπως ασφαλισμένο ήταν και το περιεχόμενό του το οποίο είχε καταγραφεί. Οπότε κανένα απολύτως πρόβλημα!
Την επόμενη ημέρα κλείστηκε ραντεβού και ήρθε ο πραγματογνώμονας, κατέγραψε τις βλάβες – βεβαιώνοντας πως είχαν προκληθεί από τη μανία της φύσης – και μέσα σε ένα μήνα είχε εκδοθεί και η αποζημίωση στο όνομα του δικαιούχου, καλύπτοντας το 100% της ασφαλιζόμενης αξίας, χωρίς καμία συμμετοχή του ασφαλισμένου.
Τα μόνα δικαιολογητικά που χρειάστηκαν ήταν τα τιμολόγια αγοράς των νέων συσκευών.
Δυστυχώς, δυο γειτονικά σπίτια σε αυτό του κ. Γεωργίου Π. στα Άνω Λιόσια, που δεν ήταν ασφαλισμένα, είχαν πολλές περισσότερες ταλαιπωρίες.
Υ.Γ. Σε περίπτωση βαριάς κακοκαιρίας με κεραυνούς βγάζουμε τις πρίζες των ηλεκτρικών μας συσκευών, είτε είμαστε ασφαλισμένοι είτε όχι.