Θέλοντας να… αλλάξει τα δεδομένα στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά αλλά και στον τρόπο με τον οποίο αντιδρούν οι Έλληνες στο άκουσμα της ιδιωτικής ασφάλισης, η AXA Ελλάδος -όπως όλα δείχνουν- ετοιμάζεται στρατηγικά για να πρωταγωνιστήσει στην εγχώρια ασφαλιστική αγορά.
Στόχος της να πιάσει κορυφή μαζί με τους συνεργάτες της και να γίνει η πρώτη εταιρεία που οι Έλληνες θα προτιμούν να αναλάβει τα ρίσκα τους έτσι ώστε αυτοί να εξελίσσονται και να προοδεύουν.
Και δεν έχει βάλει τυχαία τον πήχη τόσο ψηλά…
Έχοντας ένα Brand που για 7η συνεχόμενη χρονιά αναδείχθηκε ως η πιο αναγνωρίσιμη ασφαλιστική εταιρεία παγκοσμίως, έχοντας κατακτήσει πρωτιές σε διεθνές επίπεδο τόσο στην καινοτομία όσο και στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και έχοντας αναδειχθεί για το 2016 η Εταιρεία με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στην Ελλάδα, η AXA με κερδοφορία την ίδια χρονιά 18 εκατ. ευρώ φιλοδοξεί να εκμεταλλευτεί τη θετική της πορεία όλα αυτά τα χρόνια και τώρα που οι εποχές αλλάζουν να… “πατήσει” πάνω στα γερά θεμέλιά της και να βρεθεί μπροστά από τις εξελίξεις.
Τι κάνει την AXA καλύτερη;
Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Εταιρείας, Ερρίκο Μοάτσο, στην εναρκτήρια ομιλία του στο ετήσιο συνέδριο της AXA την περασμένη Παρασκευή στο ξενοδοχείο Westin Athens του Αστέρα Βουλιαγμένης, 9 στους 10 ασφαλισμένους της είναι ευχαριστημένοι. Η Εταιρεία κάθε τρία λεπτά δίνει και από μια αποζημίωση εστιάζοντας στη λογική ότι “η στιγμή της ζημιάς είναι η στιγμή της αλήθειας” ενώ παράλληλα επενδύει σε νέα καινοτόμα προϊόντα όπως είναι το Mediσυν 2 αλλά και το “οδηγώ λίγο πληρώνω λίγο”. Είναι επίσης συνεπής καθώς ό,τι δεσμεύεται το κάνει πράξη -ειδικά σε ό,τι αφορά τους ασφαλισμένους της και τους συνεργάτες της- ενώ παράλληλα χτίζει την παρουσία της στο ψηφιακό κόσμο κρατώντας έναν κοινωνικό χαρακτήρα. Έναν χαρακτήρα που δείχνει ότι δουλεύουν άνθρωποι για ανθρώπους.
Με τη σειρά του ο Διευθυντής Δικτύων Διανομής της AXA, Νίκος Σακελαρίου, παρουσίασε τα νούμερα παραγωγής του αποκλειστικού δικτύου της Εταιρείας. Σύμφωνα με τον ίδιο το 83% της παραγωγής υγείας της Εταιρείας προέρχεται από το αποκλειστικό δίκτυο, 13% από τις γενικές ασφαλίσεις ενώ στο σύνολό τους δημιουργούν το 22% της συνολικής παραγωγής της Εταιρείας. Ο ίδιος σχολιάζοντας τα αποτελέσματα είπε μεταξύ σοβαρού και αστείου ότι το 83% στην υγεία περιμένει να γίνει 87%.
Συνεχίζοντας την ομιλία του ο κ. Σακελλαρίου έδωσε μεγάλη βαρύτητα στις υποδομές και τους ανθρώπους της Εταιρείας. Τα δύο βασικά συστατικά που πρέπει να συνυπάρχουν για ένα εγγυημένο αποτέλεσμα αλλά και στο στόχο που έχει βάλει να γίνει το αποκλειστικό δίκτυο της AXA νούμερο ένα δίκτυο σε παραγωγή ανά συνεργάτη, νούμερο ένα δίκτυο σε ψηφιακή λειτουργία, νούμερο ένα δίκτυο σε στρατολόγηση αλλά και νούμερο ένα δίκτυο σε κερδοφόρο ανάπτυξη.
Στη συνέχεια και αφού μεσολάβησαν οι πρώτες βραβεύσεις των συνεργατών της Εταιρείας, το λόγο πήρε ο Διευθυντής Δικτύων Διανομής της AXA στην Περιφέρεια της Μεσογείου και της Λατινικής Αμερικής Emiliano D’Angelo o οποίος, έδωσε μεγάλη βαρύτητα στη σημασία της τεχνολογίας στη δουλειά του Ασφαλιστή. Παρότρυνε τους συνεργάτες της Εταιρείας να διαβάσουν ένα βιβλίο με τίτλο “Going Tradigital” το οποίο εξηγεί πως η δουλειά του ασφαλιστή από traditional πρέπει να γίνει Tradigital αλλά και για τη νέα τάση των ανθρώπων να κάνουν έρευνα αγοράς Online αλλά να καταλήγουν να “αγοράζουν” offline. Κλείνοντας την ομιλία του είπε ότι υπάρχει μια τεράστια ψηφιακή ευκαιρία για τους ασφαλιστές να βρουν ενδιαφερόμενους Online και τους επιβεβαίωσε την εμπιστοσύνη του Ομίλου στις ικανότητές τους επενδύοντας πάνω τους.
Σε ερώτηση που του έκανε η συντακτική ομάδα του Insurancedaily.gr σχετικά με τα capital controls στην Ελλάδα και αν είχε ξανασυναντήσει παρόμοιο περιστατικό ο κ. D’Angelo μας δήλωσε πως αυτό που συνέβη στην Ελλάδα το περασμένο καλοκαίρι και ισχύει μέχρι σήμερα είναι ένα περιστατικό το οποίο δεν είχε ξανασυναντήσει στην καριέρα του και ούτε περιμένει να συναντήσει. Δεν είχε ξανακούσει για περιορισμό στην κίνηση κεφαλαίων μιας οικονομίας και πραγματικά έμεινε πολύ ευχαριστημένος από την αντίδραση που είχαν τα στελέχη της AXA στην Ελλάδα. Σε δεύτερη ερώτηση που του κάναμε σχετικά με τις γνώσεις που έχει ο Όμιλος στο κομμάτι της τεχνολογίας μας είπε πως παραμένουν οι πρώτοι με διαφορά στο Know how που διαθέτουν, με την Allianz να τους ανταγωνίζεται δυνατά. Μέχρι στιγμής δεν έχει ξεχωρίσει κάποια start up στο χώρο που θα μπορούσε να αλλάξει τα δεδομένα στον τρόπο που λειτουργεί η ασφαλιστική βιομηχανία αν και σε κάθε χώρα γίνονται αξιόλογες προσπάθειες από μικρές νεοφυείς επιχειρήσεις που τους βοηθάνε να εξελιχθούν. Όπως για παράδειγμα η hearsay.
Το συνέδριο έκλεισε με τις υπόλοιπες βραβεύσεις και το καθιερωμένο δείπνο ενώ τις εντυπώσεις έκλεψαν τόσο το πάνελ με την εκτελεστική επιτροπή που απάντησε στις ερωτήσεις του συντονιστή σχετικά με τις αρμοδιότητες του κάθε ένα αλλά και τις απόψεις τους πάνω στις θέσεις ευθύνης τους αλλά και η ομιλία του αναπληρωτή διευθυντή δικτύων διανομής Ernesto Di Giorgio με θέμα τον κλάδο υγείας και την υπεραξία που προσφέρει ο επαγγελματίας ασφαλιστικός σύμβουλος.
Σε επόμενο άρθρο μας θα σας παρουσιάσουμε αναλυτικά τις θέσεις που πήραν τα στελέχη της εκτελεστική επιτροπής στο πάνελ του συνεδρίου.
Ήταν το καλύτερο συνέδριο που συμμετείχα (από το 1990).
Μπράβο στην AXA που έμπρακτα αποδικνύει την στρατηγική της επιλογή, να στηρίξει και να αναπτύξει το AGENCY !!!