Με ποικίλη ύλη κυκλοφορεί το νέο τεύχος, Ιουλίου – Αυγούστου 2016, του περιοδικού Ασφαλιστικού Marketing. Στις σελίδες του θα βρείτε ρεπορτάζ, αφιερώματα, συνεντεύξεις, αρθρογραφία και ειδησεογραφία για την ελληνική και τη διεθνή ασφαλιστική αγορά.
Η συντακτική ομάδα του Ασφαλιστικού Marketing έχοντας ως στόχο να αναδείξει το έργο της ιδιωτικής ασφάλισης στην Ελλάδα, να καταγράψει τις εξελίξεις και να παρέχει χρήσιμο επιμορφωτικό υλικό στα στελέχη της αγοράς έχει συμπεριλάβει στην ύλη της τα εξής:
Στην κεντρική συνέντευξη φιλοξενούμε τον κ. Δημήτρη Τσεκούρα, επικεφαλής της ARAG στην Ελλάδα ο οποίος αναφέρει ότι:
“Ειδικά για τη νομική προστασία οραματίζομαι μια ημέρα του χρόνου αφιερωμένη σε αυτήν, όπου όλες οι εταιρείες που ασκούν τον κλάδο θα ανοίξουμε τις πόρτες μας ελεύθερα σε συνεργάτες, πελάτες και ενδιαφερόμενους, θα συζητήσουμε μαζί τους, θα δώσουμε συμβουλές και καθοδήγηση, θα ακούσουμε ποιες είναι οι νέες ανάγκες τους και τι περιμένουν από εμάς».
Την δική του οπτική για την AXA και την αγορά μας μεταφέρει ο κ. Νίκος Σακελλαρίου, Διευθυντής Δικτύων Διανομής, ο οποίος μιλά για την πολυκαναλική ανάπτυξη της εταιρείας:
«Στην AXA το αποκλειστικό δίκτυο αποτελεί ισχυρότατο πυλώνα ανάπτυξης. Στην Ελλάδα, το αποκλειστικό μας δίκτυο έχει αντίστοιχη στρατηγική αξία για εμάς.»
Στην ενότητα απόψεις θα διαβάσετε: α)Brexit ή Euroexit, β) Ο μύθος των «εγγυημένων αποδόσεων του δημοσίου» και γ)Σκιές στο χρονικό της ιδιωτικής ασφάλισης
Know-How: Στο επιμορφωτικό αφιέρωμα αναλύουμε την τέχνη της επικοινωνίας στην ασφαλιστική πώληση, ενώ θα διαβάσετε και τη συνέντευξη του Κ. Παναγόπουλου, Συντονιστή Ασφαλιστικών Συμβούλων στην Interamerican
Στην ενότητα διαμεσολάβηση φιλοξενούμε τις απόψεις των:
- Γ. Ραπαντζίκος: “Η χρήση του ίντερνετ συνδέεται άρρηκτα με την ιδιωτική ασφάλιση”
- Α. Αργυρός: “Δεν πουλάμε συμβόλαια, πουλάμε ασφάλιση”
Στο Ασφαλιστικό Marketing Θα βρείτε, επίσης, το εμπεριστατωμένο αφιέρωμα στην Ασφάλιση Σκαφών αλλά και πολλά άλλα άρθρα που αφορούν την Ασφαλιστική Αγορά στην Ελλάδα και στον κόσμο.
Και επειδή το Ασφαλιστικό Marketing είναι το μόνο επιμορφωτικό περιοδικό της αγοράς… μην ξεχάσετε να κάνετε το τεστ αξιολόγησης όπως έχει διαμορφωθεί από τις νέες ερωτήσεις βασισμένες στο νέο εποπτικό πλαίσιο του Solvency II καθώς και τις επιμορφωτικές σελίδες μας, αλλά και την αρθρογραφία από το Harvard Business Review και τη βιβλιοθήκη της LΙMRA.
Μη χάσετε τη νέα, επιτυχημένη στήλη του περιοδικού με τίτλο «Επαρχία Αγάπη μου» στην οποία κάθε μήνα η συντακτική ομάδα του περιοδικού παρουσιάζει μέσα από εκτενές ρεπορτάζ την Ασφαλιστική αγορά ενός νομού. Ταξιδέψαμε και καταγράψαμε την ασφαλιστική αγορά στο Νομό Ηρακλείου.
Και τέλος, με αίσθημα ευθύνης απέναντι στο υπεύθυνο επιχειρείν το περιοδικό μας καθιερώνει μια νέα σελίδα σε δράσεις και πρακτικές Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.
Ασφαλιστικό Marketing. Το περιοδικό «σεμινάριο» που κάθε ασφαλιστικός διαμεσολαβητής οφείλει να έχει στο γραφείο του.
Αναζητήστε το!