Σε στρατηγική συνεργασία με τις εταιρείες Alibaba και Ant Financial Services προχώρησε η ΑΧΑ έχοντας ως στόχο να διευρύνει το πελατολόγιο της και τις ασφαλιστικές της εργασίες μέσα από την ηλεκτρονική πλατφόρμα αγορών της Alibaba.
Οι τρεις εταιρείες θα ενώσουν τις δυνάμεις τους για να απευθυνθούν σε καταναλωτές σε όλο τον κόσμο και η πρώτη φάση συνεργασίας θα επικεντρωθεί:
– Ali Express: Η AXA θα αναπτύξει μία σειρά από υπηρεσίες για τους πελάτες της Ali Express παγκοσμίως.
– Στις ιστοσελίδες πώλησης υπηρεσιών για μικρομεσαίες επιχειρήσεις όπως η Alibaba.com και το 1688.com η AXA θα παρέχει ασφαλιστικά προϊόντα σε πελάτες που ήδη έχουν συναλλαγές στις πλατφόρμες.
-Σε συνεργασία με την Ant Financial Services, η AXA θα προσφέρει ταξιδιωτική ασφάλιση σε Κινέζους ταξιδιώτες που μεταβαίνουν στο εξωτερικό.
Αυτά τα ασφαλιστικά προϊόντα και υπηρεσίες που θα αναπτυχθούν από τους τοπικούς φορείς της AXA σύμφωνα με τις τοπικές απαιτήσεις των πελατών.
«Η διαμόρφωση εταιρικών σχέσεων με εταιρείες που αναπτύσσονται είναι μέρος της στρατηγικής μας να αξιοποιήσουμε νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες», δήλωσε ο Thomas Buberl, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της AXA, προσθέτοντας ότι «η συνεργασία με Alibaba θα δώσει στην AXA “ένα μοναδικό direct κανάλι διεθνούς εμβέλειας” και θα την βοηθήσει να αναπτυχθεί περαιτέρω στην Κίνα».
Από την πλευρά του ο Michael Evans, πρόεδρος της Alibaba τόνισε ότι «το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς και είναι καθοριστικής σημασίας να εξελίξουμε τις υπηρεσίες μας προς τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές. Η συνεργασία μεταξύ της AXA και Alibaba θα μας επιτρέψει να δημιουργήσουμε νέες λύσεις και, τελικά, τη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας του πελάτη».