Με ποικίλη ύλη, νέες στήλες και ακόμα καλύτερη εμφάνιση κυκλοφορεί από τις αρχές του μήνα το νέο Ασφαλιστικό Marketing Σεπτεμβρίου 2016.
Στις σελίδες του θα βρείτε μοναδικό ρεπορτάζ για την ασφαλιστική αγορά στο νησί της Κρήτης, αφιέρωμα στον πολύπαθο κλάδο οχημάτων καθώς και συνεντεύξεις, αρθρογραφία και ειδησιογραφία από τους πλέον αναγνωρισμένους και έγκριτους δημοσιογράφους της αγοράς μας.
Επίσης
Στο νέο τεύχος η συντακτική ομάδα του περιοδικού διευρύνει τις θεματικές του ενότητες εγκαινιάζοντας μια σειρά από νέα επιμορφωτικά αφιερώματα στον πολύπλοκο αλλά αναγκαίο κόσμο της τεχνολογίας και του Ψηφιακού Marketing.
Ό,τι χρειάζεται να γνωρίζει ένας Επαγγελματίας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής.
Στις σελίδες του θα βρείτε:
- “Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι στο DNA της Groupama“, κεντρική συνέντευξη στον Γενικό Διευθυντή της Groupama Χρήστο Κάτσιο
- “Στην Ελλάδα συνωστίζονται οι ΕΠΥ”, άποψη Δημήτρη Ζορμπά για τον ανταγωνισμό στον κλάδο οχημάτων
- Ξεθωριάζει η ελληνική ασφαλιστική ταυτότητα; του Νίκου Μωράκη, Αρχισυντάκτη του περιοδικού
- Η επανεκκίνηση της ασφαλιστικής αγοράς. του Γιάννη Βερμισσώ, Διευθυντή του site Insurance-eea.gr
- Τι θα πληρώσουν για εισφορές οι επαγγελματίες το 2017; του Δημήτρη Κατσαγάνη, δημοσιογράφου σε θέματα κοινωνικής Ασφάλισης
- “Ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής είναι κύτταρο του κλάδου“, συνέντευξη στον Διευθυντή Marketing & Υποστήριξης Δικτύου Πωλήσεων Ευρωπαϊκής Πίστης, κ Γιώργο Γκοτζαγεώργη
Και μην ξεχνάτε
Σκοπός μας είναι να σας προσφέρουμε μια ολιστική προσέγγιση για θέματα που απασχολούν την αγορά!
Είτε λειτουργικά – εμπεριστατωμένο αφιέρωμα στον κλάδο οχημάτων (απεικόνιση της αγοράς μέσω infographic)
Είτε επιμορφωτικά – νέα σειρά αφιερωμάτων με θέμα την τεχνολογία και το ψηφιακό marketing (με τη σφραγίδα του Harvard Business Review)
Και επειδή το Ασφαλιστικό Marketing είναι το μόνο επιμορφωτικό περιοδικό της αγοράς… μην ξεχάσετε να κάνετε το Test Αξιολόγησης όπως έχει διαμορφωθεί από τις νέες ερωτήσεις βασισμένες στο νέο εποπτικό πλαίσιο του Solvency II.
Ασφαλιστικό Marketing. Το περιοδικό «σεμινάριο» που κάθε ασφαλιστικός διαμεσολαβητής οφείλει να έχει στο γραφείο του.