Το μοντέλο Α της Ford που βγήκε το 1926 απέχει παρασάγγας από ότι υπόσχεται σήμερα η αυτοκινητοβιομηχανία και τα οχήματα χωρίς οδηγό που μέσα στις επόμενες δεκαετίες θα λανσαριστούν σε μεγάλη κλίμακα διεθνώς.
Η τεχνολογία έχει κάνει άλματα από την εποχή που ο Henry Ford άνοιξε για πρώτη φορά το δρόμο για τα αυτοκίνητα. Υπάρχει μόνο ένας κλάδος που δεν έχει αρκετά συμβαδίσει με την εποχή: η ασφαλιστική βιομηχανία.
Για πάνω από εκατό χρόνια, η βιομηχανία του 1 τρις έχει μείνει αρκετά σταθερή, ωστόσο τα πράγματα αρχίζουν σταδιακά να αλλάζουν με τέσσερις start-ups που αθ φέρουν τα πάνω κάτω στην παγκόσμια ασφαλιστική αγορά.
Σύμφωνα με το Insurance thought leadership αυτές είναι:
MOJIO
Κάποιοι θα θυμούνται την MOJIO για τις τεχνολογίες στα συνδεδεμένα αυτοκίνητα και σαν εταιρεία λογισμικού και hardware. Αλλά η εταιρεία πρόσφατα έκανε μία πολύ σημαντική αλλαγή και σε συνεργασία με την AutoMobility LA, την πρώτη έξυπνη εμπορική έκθεση τεχνολογίας στο αυτοκίνητο. Στην ουσία ελπίζει να δημιουργήσει ένα μοντέλο, όπου η αυτοκινητοβιομηχανία, οι ασφαλίσεις και οι τηλεπικοινωνίες θα αναπτύσσονται μαζί. Ο Kyle MacDonald, επικεφαλής του μάρκετινγκ ανέφερε σχετικά ότι “αυτή η προσέγγιση επιτρέπει στον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου για να γίνει ο ιδιοκτήτης των δεδομένων του. Μοιάζει με μυθιστόρημα; Ναι, αλλά πιστεύουμε ότι αυτό είναι απλώς η λογική εξέλιξη της ιδιοκτησίας αυτοκινήτων. Καθώς το λογισμικό συνεχίζει να παίζει καθοριστικό ρόλο κινήσεις όπως της Mojio θα διεκδικήσουν μεγάλο μερίδιο από την αγορά αυτοκινήτου. Η Deutsche Telekom και η ZTE στρέφονται σε εταιρείες όπως η Mojio για να τους παράσχουν την πλατφόρμα που θα στηρίζει τη διασυνδεσιμότητα. Ζούμε μια συναρπαστική στιγμή όχι μόνο για την αυτοκινητοβιομηχανία και την κινητή τηλεφωνία, αλλά κυρίως για τους τελικούς χρήστες που θα είναι σύντομα σε θέση να απολαύσουν μια νέα εποχή στην ιδιοκτησία αυτοκινήτου και την οδήγηση”.
CoverHound
H CoverHound έχει δημιουργηθεί για one-stop shoppers, ακολουθώντας την επιτυχία του Amazon – παραγγελία με 1 κλικ- οι καταναλωτές μπορούν να συγκρίνουν και να αγοράσουν τα πάντα από ένα site. Γιατί να μην εφαρμόζουν αυτή τη φιλοσοφία και στην ασφαλιστική αγορά; Τα λαμπρά μυαλά πίσω από CoverHound κάνουν ακριβώς αυτό. Με 33,3 εκατ. δολάρια σε χρηματοδότηση η start-up Που ξεκίνησε από το Σαν Φρανσίσκο έχει προσλάβει νέους επαγγελματίες με τεράστιες δυνατότητες και έχει ήδη κατατροπώσει παρόμοια sites, όπως το defunct Leaky. O James D. Robinson, μέλος του ΔΣ της εταιρείας δήλωσε πως «η βιομηχανία είναι ώριμη για αλλαγή, η CoverHound ανοίγει το δρόμο στην επόμενη γενιά της ασφάλισης.” η επιτυχία δεν στηρίζεται μπονο στην εμπειρία του χρήστη από τις υπηρεσίες, καθώς επιτρέπει στους δυνητικούς πελάτες για να κάνουν twitt σε αυτούς για προσφορές, αξιοποιώντας την υψηλή επισκεψιμότητα των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης.
TROV
Η ασφάλιση δεν αφορά μόνο τα αυτοκίνητα. Τι γίνεται με το σπίτι σας και όλα τα υπάρχοντά σας; Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από το να επιστρέψετε στο σπίτι σας και να συνειδητοποιήσετε ότι κάποιος έχει εισβάλλει στο χώρο σας και σας έχει κλέψει. Και αρχίζετε να σκέφτεστε: Πλήρωσα τα ασφάλιστρα μου αυτό το μήνα; Έχω τις αποδείξεις από τα πράγματα που μου έκλεψαν; Η Trov λύνει όλα αυτά σε μια λαμπρή εφαρμογή για κινητά. Τα “μυαλά” πίσω από την Trov σκέφτηκαν τι είναι αυτό που θέλουν οι Millennials και σχεδίασαν μία πλατφόρμα στα μέτρα τους. Οι ασφαλιστικές εταιρείες κάνουν δύο μοιραία λάθη. Το πρώτο είναι ότι δεν λαμβάνουν υπόψη το γεγονός ότι ο σημερινός καταναλωτής μετακινείται συνεχώς και κατά μέσο όρο ανά δύο έτη αλλάζει σπίτι και τα ασφαλιστήρια συμβόλαια που υπάρχουν δεν τον καλύπτουν. Και το δεύτερο, ίσως το πιο απογοητευτικό, είναι οι αξιώσεις. Κορυφαίες ασφαλιστικές κάνουν τη διαδικασία των αξιώσεων επίτηδες δύσκολη για να σας αποθαρρύνουν από το να τις ζητήσετε. Η Trov λύνει όλα τα προβλήματα με μία εφαρμογή cloud, όπου ασφαλίζετε με λίγα κλικς, φωτογραφίες και στοιχεία. Είναι ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα λένε οι υπεύθυνοι. Η Trov είναι διαθέσιμη μόνο στην Αυστραλία, αλλά η εν λόγω εταιρεία σχεδιάζει να ξεκινήσει στις ΗΠΑ από το 2017.
Lemonade
H αλήθεια είναι ότι στην εξέλιξη της έχουμε αναφερθεί αρκετά, παρακολουθώντας από κοντά την πορεία ενός νέου εγχειρήματος. Πρόκειται για ένα μοντέλο συνεργατικής ασφάλισης που φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο ο καταναλωτής βλέπει την ασφάλιση.
πηγή: Insurancethoughtleadership