Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν πλέον μέρος της καθημερινότητας πολλών ανθρώπων. Κανείς ωστόσο από αυτούς δεν θα σκεφτόταν ότι κάνοντας μία ανάρτηση για το πόσο όμορφα πέρασε το προηγούμενο βράδυ στο εστιατόριο που δείπνησε με τους φίλους του, ότι θα έβλεπε και τα ασφάλιστρα υγείας του να μειώνονται.
Με δεδομένο ότι πλέον έρευνες συνδέουν τα θετικά “τιτιβίσματα” με την καλή υγεία της καρδιάς η ασφαλιστική βιομηχανία οδεύει προς την αξιολόγηση “της συναισθηματικής ανάλυσης” μέσω των Big Data και της τεχνητής νοημοσύνης.
Σύμφωνα με τη Swiss Re οι τεχνολογικές εξελίξεις θα μειώσουν τις τιμές των ασφαλίστρων και θα αλλάξουν τον τρόπο που γίνεται η ασφάλιση στο αυτοκίνητο και την υγεία. Στον αντίποδα υπάρχει και ο προβληματισμός για το τι μπορεί αυτό να σημαίνει ως εξέλιξη για τα προσωπικά δεδομένα και τις ευαίσθητες πληροφορίες των ανθρώπων. Πάντως οι ασφαλιστικές εταιρείες εξετάζουν γενικότερα πως θα μπορέσουν να αξιοποιήσουν ποικιλοτρόπως τα social media αλλά και σε επίπεδο τιμολόγησης.
Θυμίζουμε ότι μεταξύ των συνεργασιών της Swiss Re είναι και αυτή με τη digi.me μία start up στην οποία έχει επενδύσει που στοχεύει στο να αφήνει τους καταναλωτές να αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία μέσα από κανάλια κοινωνικής δικτύωσης και να παρέχουν τα στοιχεία αυτά σε επιχειρήσεις για να πάρουν προσφορές.