Ο γίγαντας των social media, το facebook αρνήθηκε σε ασφαλιστική εταιρεία να έχει πρόσβαση στα προφίλ των χρηστών του. Ειδικότερα η βρετανική admiral πρότεινε στο facebook να προσφέρει στους νέους οδηγούς μείωση ασφαλίστρων κατά 15% εφόσον δίνουν στην ασφαλιστική πρόσβαση στο προφίλ τους για να συλλέξουν πληροφορίες.
Σύμφωνα με το BBC η Admiral σε πρώτη φάση θα έδινε τη δυνατότητα στους ασφαλισμένους της να έχουν έκπτωση συλλέγοντας πληροφορίες από τις οποίες θα σχημάτιζε η εταιρεία εικόνα για την προσωπικότητά τους και εν συνεχεία με τη χρήση αλγορίθμου θα φαινόταν εάν είναι προσεχτικοί ή όχι σαν οδηγοί.