Οι μακροχρόνιες σχέσεις δεν είναι εύκολη υπόθεση. Προκειμένου να οριμάσουν και να ευδοκιμήσουν χρειάζεται και τα δύο μέρη να κάνουν υποχωρήσεις αλλά και να εμπιστευούν ο ένας τον άλλον. Τι γίνεται όμως στην περίπτωση που η μακροχρόνια σχέση είναι βασισμένη σε επαγγελματικούς σκοπούς; Ποιος από τους δύο πρέπει να επενδύσει περισσότερο από τον άλλο προκειμένου η “επαγγελματική σχέση” να παραμείνει ζωντανή; Στις περισσότερες των περιπτώσεων – για να μην πούμε σε όλες – ο πωλητής ή σύμβουλος είναι αυτός που πρέπει να κρατάει τις ισορροπίες. Να μην το βλέπει τόσο “προσωπικά” όσο ο πελάτης και να λειτουργεί στρατηγικά όσον αφορά την επικοινωνία του μαζί του.
Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη υπάρχουν τρεις αριθμοί που θα πρέπει να συγκρατήσουν όλοι όσοι δραστηριοποιούνται στις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες: 87, 66 και 35.
Αφιερώστε λίγο χρόνο λοιπόν για να διαβάσετε το παρακάτω άρθρο και να σκεφτείτε πραγματικά και να αποφασίσετε τι πρέπει να σταματήσετε να κάνετε, προκειμένου να είστε πιο αποτελεσματικοί και παραγωγικοί.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο “Επικοινωνώντας με τους πελάτες σας” στο asfalistikomarketing.gr