Η ενσωμάτωση μιας κουλτούρας εταιρικής κοινωνικής υπευθυνότητας σε μια εταιρεία είναι ένα στοίχημα που η MetLife έχει κερδίσει καθώς αποτελεί στρατηγικό πυλώνα ανάπτυξης με την ενεργή συμμετοχή των εργαζομένων της αλλά και μέσω του προγράμματος We Care. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία συνεχίζει να υποστηρίζει δυναμικά θεσμούς όπως το 14ο ετήσιο συνέδριο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου με θέμα «Redefining The CSR Vision: Innovate, Circulate, Engage».
Στο συνέδριο συζητήθηκε η ανάγκη για μεταστροφή σε ένα βιώσιμο επιχειρηματικό περιβάλλον καθώς οι σημερινές συνθήκες που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις, τις εκθέτουν σε πολλαπλές οικονομικές, περιβαλλοντικές και κοινωνικές αλλαγές. Επίσης, δόθηκε μεγάλη σημασία στην καινοτομία, που αποτελεί χρήσιμο εργαλείο για τη δημιουργία επιχειρηματικών ευκαιριών αλλά και στις νέες ευκαιρίες ανάπτυξης μιας πιο ουσιαστικής πρακτικής εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στην προώθηση του πολιτισμού εταιρικής βιωσιμότητας.
Για τη MetLife η συμμετοχή και η ένθερμη υποστήριξη της σε ένα συνέδριο αφιερωμένο στη σημασία της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης είναι δεδομένη καθώς η κοινωνική ευθύνη αποτελεί κύριο μέλημά της. Στo πλαίσιο της ΕΚΕ στρατηγικής «We Care» της MetLife, και σε συνεργασία με το MetLife Foundation, μέσω των προγραμμάτων Life Changer και του Ελληνικού Παιδικού Μουσείου με το πρόγραμμα «Παίζω, Ανακαλύπτω και Αισθάνομαι» η εταιρία στηρίζει έμπρακτα τη νεανική επιχειρηματικότητα καθώς και τα παιδιά με αναπηρία, μέσω πολύπλευρων δράσεων στα οποία πρωταγωνιστές είναι οι εργαζόμενοί της. Επιπλέον, η εταιρεία μένοντας πιστή στη δέσμευσή της για συνεχή ανάπτυξη των γυναικών στο εργασιακό της περιβάλλον, έχει υιοθετήσει στην Ελλάδα ένα κανάλι δράσης και επικοινωνίας, το Women’s Business Network.
Ο Σταύρος Μιχαηλίδης, Head of Communications & Marketing, MetLife ανέφερε σχετικά: «Είναι σημαντικό για μια εταιρεία να μοιράζεται με τους εργαζόμενους της, αλλά και με την κοινωνία, ένα όραμα για ένα καλύτερο αύριο καθώς με αυτόν τον τρόπο όχι μόνο δημιουργεί νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες αλλά αφήνει παράλληλα ένα θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία. Στη MetLife θα συνεχίσουμε δυναμικά με κάθε τρόπο, μέσω της ΕΚΕ στρατηγικής μας We Care, να επηρεάζουμε άμεσα την κοινωνία στην οποία λειτουργούμε, πάντα με την συμμετοχή των ανθρώπων μας».
Το συγκεκριμένο συνέδριο αποτελεί ναυαρχίδα στρατηγικής και προβληματισμού για τις σημερινές επιχειρήσεις που τώρα καλούνται πιο πολύ από ποτέ να μπορέσουν να χρησιμοποιήσουν οποιοδήποτε μέσο για να επιβιώσουν αλλά και να εξελιχθούν. Γι’ αυτόν τον λόγο και τονίστηκε ιδιαίτερα ότι είναι μείζονος σημασίας η ΕΚΕ να αποτελέσει σημαντική αξία και μοχλό ανάπτυξης, για τις επιχειρήσεις, για τους πολίτες και για τη χώρα συνολικά.