Στην εποχή της τεχνολογίας όλα είναι σίγουρα πιο εύκολα. Αυτό ωστόσο δεν σημαίνει ότι είναι ελεύθερα και ότι δεν υπάρχσουν περιορισμοί ως προς τις μεθόδους που χρησιμοποποιούνται για να προωθηθούν ασφαλιστικά προγράμματα και να διευρυνθούν πελατολόγια.
Κάπως έτσι θα σκέφτηκε και η ICO, η αρμόδια Επιτροπή Πληροφοριών στη Βρετανία η οποία επέβαλε πρόστιμο 30.000 δολαρίων στην Oracle επειδή έστειλε μηνύματα σε δεκάδες χιλιάδες αποδέκτες. Σύμφωνα με το BBC η εν λόγω εταιρεία έστειλε 136.000 μηνύματα καλώντας τους καταναλωτές να πάρουν βραχυπρόθεσμο δάνειο.
Όπως επισήμανε η ICO το πρόβλημα έγκειται στο γεγονός ότι οι αποδέκτες δεν είχαν δώσει τη συγκατάθεση τους για να λαμβάνουν από την εταιρεία εμπορικές ενημερώσεις. Από την πλευρά της η Oracle υποστήριξε ότι είχε αναθέσει σε τρίτη εταιρεία να προωθήσει το συγκεκριμένο προιόν, ωστόσο η ICO αντέτεινε ότι ήταν ευθύνη της μεσιτικής να γνωρίζει ότι οι παραλήπτες των e-mails συναινούσαν στην πληροφόρηση που έλαβαν.
“Είναι δουλειά των ανθρώπων που βρίσκονται πίσω από το μήνυμα να τσεκαρουν ότι όλα εόναι σύννομα”. Πέρα από την Oracle μεγάλο πρόστιμο ύψους 100.000 λιρών επιβλήθηκε και στην Dorset που λεστελε μηνύματα σε 3 εκατ. παραλήπτες μέσα σε πέντες μήνες.