Εντείνεται ο ανταγωνισμός στον κλάδο οχημάτων με τις εταιρείες να ακολουθούν διάφορες πρακτικές, που σε ορισμένες περιπτώσεις καθιστούν δυσδιάκριτα τα όρια ανάμεσα στις ορθές και τις ανορθόδοξες επαγγελματικά πρακτικές.
Πρόσφατα η Hellas Direct δημοσιοποίησε στην ιστοσελίδα της στο facebook τα αποτελέσματα έρευνας που αφορά στη σύνθεση του πελατολογίου της και αναφέρει από ποιες εταιρείες έχουν αποχωρήσει οι πελάτες που έχουν συνάψει συμβόλαια στην Εταιρεία.
Έτσι όπως θα δείτε (στην κεντρική εικόνα του άρθρου) αφού η Εταιρεία παρουσιάζει τα στοιχεία της έρευνας, σύμφωνα με τα οποία το μεγαλύτερο ποσοστό των οχημάτων που ασφαλίζει προέρχονται από το στόλο εταιρείας με απευθείας ασφάλιση, θέτει στον καταναλωτή το ερώτημα: “Εσύ τι θα κάνεις;”
Σε αντιδράσεις για την εν λόγω πρακτική που έχουν διατυπωθεί υπό τη μορφή σχολίων στη σελίδα της Εταιρείας στο facebook, η HD απαντά ότι δεν πρόκειται για αρνητική διαφήμιση ή δυσφήμηση αλλά για δημοσίευση ευρημάτων έρευνας.