Μη χάσετε το πρώτο τεύχος του περιοδικού Ασφαλιστικό Marketing για το 2017 που κυκλοφορεί με νέες στήλες και ποικίλη ύλη. Στις σελίδες του θα διαβάσετε την συνέντευξη του Παναγιώτη Δημητρίου, Διευθύνοντος Συμβούλου της Generali, “Εφαρμόζουμε την αρχή Smart & Simple” σε προϊόντα και διαδικασίες, που μιλά για τη στρατηγική της Εταιρείας, η οποία βασίζεται σε απλοποιημένες διαδικασίες και υπηρεσίες.
Όπως αναφέρει ο κ. Π. Δημητρίου: “Πρέπει να ξεκινήσουμε αντίστροφα, σχεδιάζοντας λύσεις βασισμένες στις πραγματικές ανάγκες των καταναλωτών και όχι επιβάλλοντας λύσεις τυποποιημένες“.
-10+1 προτάσεις των αναλογιστών για την ασφαλιστική αγορά:
-
- Παναγιώτης Δημητρίου, Generali
- Βασίλειος Βασιλόπουλος, Allianz
- Κώστας Θρασυβουλίδης, MetLife
- Δημήτρης Γεωργιάδης, Eurolife ERB
- Κωνσταντίνος Φλουρής, Υδρόγειος
- Αντώνης Λοβέρδος, Δύναμις
- Θανάσης Πρόιος, Interlife
-Στο τρέχον τεύχος η συντακτική ομάδα του ΑΜ σκιαγραφεί την ασφαλιστική αγορά της Κύπρου και σας παραθέτει εκτενές ρεπορτάζ.
-Στις σελίδες του θα βρείτε αρθρογραφία, απόψεις στελεχών της αγοράς και του ευρύτερου επιχειρείν, ρεπορτάζ, το ψηφιακό marketing, το insurance journal καθώς και το ασφαλιστικό σταυρόλεξο.
Επίσης διαβάστε:
1. Οι κορυφαίοι 14 εταιρειών προτείνουν αλλαγές
2. Solvency II: Η αποκάλυψη των εταιρειών, της Ευγενίας Τζώρτζη
3. Λύση για το συνταξιοδοτικό, του Νίκου Μωράκη
4. 360 View: 10 τρόποι για να εντοπιστούν οι ασφαλσιτικοί απατεώνες
5. Ν. Γεωργόπουλος: Έλλειμμα εκπαίδευσης στην αγορά cyberinsurance
6. Επαγγελματική ιστοσελίδα το απαραίτητο εργαλείο του ασφαλιστή -20%
7. ΟΤΕ Ασφάλιση: Το 60% των εσόδων μας προέρχεται από εταιρείες εκτός του ομίλου ΟΤΕ
8. Κ. Ροδινός: Η ασφάλιση πρέπει να γίνεται από διαμεσολαβητή και όχι από τράπεζα
9. Δεν Χρειάζεσαι Big Data, Χρειάζεσαι σωστά data
Διαβάστε επίσης τις νέες στήλες που δημιουργήσαμε:
- Autoland
- Tips & Must: Προτάσεις για επαγγελματίες
Tο Ασφαλιστικό Marketing είναι το μόνο επιμορφωτικό περιοδικό της αγοράς… οπότε μην ξεχάσετε να κάνετε το Test Αξιολόγησης όπως έχει διαμορφωθεί από τις νέες ερωτήσεις βασισμένες στο νέο εποπτικό πλαίσιο του Solvency II.
Και επειδή μετράμε πολλά χρόνια στην αγορά σας προκαλούμε να τσεκάρετε τις γνώσεις σας… με ένα ασφαλιστικό σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες
Το Ασφαλιστικό Marketing είναι το περιοδικό «σεμινάριο» που κάθε ασφαλιστικός διαμεσολαβητής οφείλει να έχει στο γραφείο του. Αναζητήστε το!