Για χρόνια, οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης όπως το LinkedIn, το Facebook, και το Twitter έδιναν τη δυνατότητα στους ασφαλιστές ζωής να βελτιώσουν το εταιρικό τους όνομα και να αποκτήσουν μεγαλύτερο έλεγχο στη διαδικασία πωλήσεων και να βρουν περισσότερες πληροφορίες για τις προθέσεις των ανθρώπων αναφορικά με το πώς επενδύουν τα χρήματά τους.
Ωστόσο πολλοί επαγγελματίες δεν γνωρίζουν ακόμα και σήμερα τις δυνατότητες και τα οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Οι ανησυχίες σχετικά με το τι είναι νόμιμο, η σύγχυση για το ποια μπορεί να είναι η σημασία των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης στην επιχείρησή τους και σε ένα βαθμό ο φόβος για την τεχνολογία συνέβαλαν ώστε για κάποιους τα μέσα αυτά να παραμείνουν στο περιθώριο, την ώρα που συνάδελφοί τους τα χρησιμοποιούν για να εντοπίσουν ή να επικοινωνήσουν με πελάτες καθημερινά.