Θέλετε να παρακολουθήσετε όλα τα στιγμιότυπα από την κοπή πίτας της Interasco στη Θεσσαλονίκη; Είστε στην Αθήνα και λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων δεν μπορείτε να παρευρεθείτε στην εκδήλωση;
Το Insurancedaily.gr μαζί με το μηνιαίο περιοδικό Ασφαλιστικό Marketing σας δίνουν τη λύση με τη βοήθεια της τεχνολογίας και των Social Media!
Κάντε σήμερα add το Ασφαλιστικό Marketing στο instagram @asfalistikomarketing ή το insurancedaily στο snapchat @insurancedaily και παρακολουθήστε live την εκδήλωση για την κοπή πίτας της Interasco στη Θεσσαλονίκη. Μια εκδήλωση με διπλή σημασία καθώς η Εταιρεία εγκαινιάζει και τα νέα της γραφεία στην πόλη σε μια κίνηση ανάπτυξης των εργασιών της στη Βόρεια Ελλάδα.
Σας περιμένουμε!
Τι είναι το Snapchat;
Το Snapchat είναι μία δωρεάν εφαρμογή για κινητές συσκευές, η οποία ξεχώρισε χάρη στην αποστολή αυτοκαταστρεφόμενων φωτογραφιών και βίντεο. Μηνύματα, δηλαδή, τα οποία μετά από λίγα δευτερόλεπτα χάνονται από τις οθόνες των χρηστών.
Αυτού του είδους τα μηνύματα, τα λεγόμενα snaps, στέλνονται πάνω από 200 εκατ. μηνιαία ενεργούς χρήστες και πάνω από 150 εκατ. ημερήσια ενεργούς χρήστες παγκοσμίως.
Σήμερα, η εφαρμογή μαζεύει πάνω της τα φώτα της δημοσιότητας χάρη σε περισσότερες λειτουργίες που έχουν επινοήσει οι δημιουργοί της, προσελκύοντας κυρίως έφηβους χρήστες.
Πώς λειτουργεί το Snapchat, με απλά λόγια;
Αρχικά, ένας χρήστης μπορεί να δημιουργήσει δωρεάν λογαριασμό στο Snapchat κάνοντας χρήση email, username (όνομα χρήστη) και αριθμού κινητού τηλεφώνου.
Στη συνέχεια, ο χρήστης μπορεί να προσθέσει φίλους εντοπίζοντας τους με διάφορους τρόπους, όπως μέσω όνομα χρήστη, από τις επαφές της συσκευής του, κλπ.
Από τη στιγμή που ο χρήστης αποκτά φίλους, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί τους με διάφορους τρόπους. Επίσης, μπορεί να ενημερωθεί για snaps από όλο τον κόσμο, γύρω από συγκεκριμένα events (εκδηλώσεις), θέματα, κλπ.
Πώς θα μάθω ποιοι φίλοι μου χρησιμοποιούν το Snapchat;
Αφού εγκαταστήσετε και ενεργοποιήσετε την εφαρμογή, μπορείτε να ελέγξετε στη λίστα επαφών της συσκευής σας πόσοι από αυτές χρησιμοποιούν επίσης την εφαρμογή. Επιπλέον, μπορείτε να τους ρωτήσετε ή να σκανάρετε το κίτρινο qr code που είμαστε σίγουροι ότι το έχετε ξαναδεί και αναρωτηθεί πια είναι η χρησιμότητά του.
Είσαι Socialmedias;
Ακολούθησε το κανάλι του περιοδικού Ασφαλιστικό Marketing στο Instagram @asfalistikomarketing για ακόμα περισσότερα στιγμιότυπα και video της Ασφαλιστικής Καθημερινότητας.