Βρισκόμαστε στην εποχή που ο καταναλωτής θέλει να παίρνει από έναν πάροχο όλες τις υπηρεσίες. Αυτό σκέφτηκαν και στην Tesla, που έχει ξεκινήσει να προσφέρει σε πελάτες της στην Ασιατική αγορά ένα πακέτο, που τα έχει όλα: την τιμή του αυτοκινήτου, αλλά και το κόστος συντήρησης και ασφάλισης του για όσο έχετε το όχημα στην ιδιοκτησία σας.
Η ασιατική αγορά είναι μόνο η αρχή για το εγχείρημα της Tesla που σχεδιάζει την γεωγραφική επέκταση του και αλλού.
Όπως ανέφερε ο Jeff Evanson, Αντιπρόεδρος στο τμήμα Global Investor Relations ”Κάναμε το εγχείρημα αυτό αθόρυβα, ωστόσο στην Ασία που ξεκίνησε η προωθητική κίνηση, ήδη τα περισσότερα αυτοκίνητα πωλούνται μαζί με ασφαλιστικό πρόγραμμα που είναι ειδικά σχεδιασμένο για τα Tesla, λαμβάνοντας υπόψη του τα χαρακτηριστικά ασφαλείας του Autopilot, αλλά και το κόστος συντήρησης του αυτοκινήτου.
Το όραμα μας είναι να προσφέρουμε μία τιμή, για το αυτοκίνητο, τη συντήρηση και την ασφάλεια του σε μία πραγματικά δελεαστική προσφορά για τον καταναλωτή. Και αυτό προσφέρουμε σήμερα”. Ο στόχος μας προσθέτει ο Evans δεν είναι να αποκλείσουμε τις ασφαλιστικές εταιρείες.
Αν και η εταιρεία εξέτασε το ενδεχόμενο να αναλάβει εξολοκλήρου τις ασφαλίσεις προς το παρόν αφήνει το κομμάτι αυτό στις ασφαλιστικές.