Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό του περιοδικού «Ασφαλιστική Αγορά» από την εταιρεία Opinion σε πανελλαδικό δείγμα κατά το μήνα Οκτώβριο 2009, η Ιντερσαλόνικα ΑΕΓΑ κατέλαβε την τρίτη θέση μεταξύ όλων των Ασφαλιστικών Εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα ως προς το βαθμό «Iκανοποίησης Πελατών», καθώς σε ποσοστό 76% οι πελάτες της Ιντερσαλόνικα δηλώνουν «Πολύ και Μάλλον Ικανοποιημένοι».
Η κατάταξη των επτά Εταιρειών με τα μεγαλύτερα ποσοστά είναι η εξής: Groupama 85%, ΑΤΕ Ασφαλιστική 81%, Ιντερσαλόνικα 76%, AXA Ασφαλιστική 74%, Εθνική Ασφαλιστική 74%, Interamerican 70% και ING 64%. Επίσης, το 88% των πελατών της Ιντερσαλόνικα δηλώνουν ότι είναι «Εντελώς και Μάλλον Πιθανό» να ανανεώσουν το ασφαλιστήριο συμβόλαιό τους με την ίδια Εταιρεία.
Τέλος, σύμφωνα με την ίδια έρευνα, το δείγμα των ερωτηθέντων χαρακτηρίζει την Ιντερσαλόνικα ως Εταιρεία η οποία είναι «Γνωστή, Διαφημίζεται, είναι Αξιόπιστη, Φερέγγυα, το Κόστος Ασφάλισης είναι Λογικό και έχει Φιλικούς Ασφαλιστές».
Αξίζει να σημειωθεί ότι, πάντα σύμφωνα με την ίδια έρευνα, η Ιντερσαλόνικα ΑΕΓΑ έχει τον υψηλότερο Βαθμό «Ικανοποίησης Πελατών» και το υψηλότερο ποσοστό επιθυμίας ανανέωσης των Ασφαλιστηρίων Συμβολαίων της μεταξύ όλων των ιδιωτικών συμφερόντων Ελληνικών Ασφαλιστικών Εταιρειών στην Ελλάδα και υψηλότερο από πολλές ξένες ή τραπεζικές Ασφαλιστικές Εταιρείες.
Οι πελάτες της είναι ικανοποιημένοι διότι πληρώνουν φθηνά ασφάλιστρα,..
Για ρωτήστε και τους ΠΑΘΟΝΤΕΣ ΤΡΙΤΟΥΣ μή πελάτες της..
Ας γίνει ενα γκάλοπ μόνο σε παθόντες απο τροχαία ατυχήματα και τότε τα λέμε….
Με δεδομένο το γεγονός ότι στατιστικά μεγάλο μέρος των πελατών μας προέρχεται από ανθρώπους που αποζημιώσαμε ( και μάλιστα σε ζημιές υψηλού κόστους ) νομίζω ότι το γκάλοπ που προτείνετε δεν θα άλλαζε και πολύ την εικόνα.
Όσο αφορά το τιμολόγιο, δεν είναι φθηνό, είναι ανταγωνιστικό. Υπάρχει διαφορά.
Κύρια/ε ¨19 χρόνια ασφαλιστικ. πράκτορας¨
Έχετε κάνει ένα λαθάκι στο σχόλιο σας αν μου επιτρέπετε…
Πρώτο λάθος πλέον η Ιντερσαλόνικα δεν έχει το πιο φθηνό ασφάλιστρο. Την εμπιστοσύνη των πελατών της την κέρδισε με τις πράξεις της διότι δεν έμεινε ούτε ένα λεπτό στα λόγια…. Ιδιαίτερα όταν σε ένα ατύχημα με δύο εμπλεκόμενους διαφορετικών εταιρειών εκείνη πάντα βρίσκεται εκεί και περιμένει τη Φροντίδα της άλλης εταιρείας να εμφανιστεί κάποιες φορές και ώρες αργότερα. (Σας μιλάω από προσωπική εμπειρία).
Συμφωνώ όμως στο ότι θα έπρεπε να δημοσιευθεί και ένα γκάλοπ από παθόντες ώστε να λυθούν οποιεσδήποτε απορίες, αν και είμαι σίγουρη ότι ακόμα και τότε κάτι θα βρούμε να πούμε πάλι για να μειώσουμε τη φερεγγυότητα του γκάλοπ, γιατί το αποτέλεσμα δεν θα εξυπηρετεί τα δικά μας συμφέροντα….
Εκφράζοντας απόψεις εδώ, πολλές φορές κινδυνεύουμε να
χαρακτηριστούμε δοτοί ή ιδιοτελείς.
Πάραυτα θα καταθέσω την εμπειρία μου & μόνο.
Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ είναι μια από τις Εταιρίες που
διατηρούμε συνεργασία από το 1997.
Από το 2007 & εντεύθεν η εν λόγω Εταιρία σε καμιά
περίπτωση δεν κατατάσσεται στις Εταιρίες φθηνού
ασφαλίστρου.
Στο θέμα των παθόντων & στα δικά μας γραφεία
αλλά & με συναδέλφους που συζητάμε, μέχρι σήμερα
τουλάχιστον, δεν αντιμετωπίζουμε προβλήματα.
Αυτονόητα δεν αναφέρομαι σε περιπτώσεις Σ.Β.
που παίρνουν την δικαστική οδό.
Αναφέρομαι & δεσμεύομαι για την αντικειμενικότητα
του λόγου μου μόνο για τις καθαρές περιπτώσεις αποζημιώσεων.
Φαντάζομαι κανένας συνάδελφος που διαμεσολαβεί στην
ιδιωτική ασφάλιση, δεν παραμένει σε Εταιρία που δεν πληρώνει.
Παρεμπιπτόντως & άλλη φορά εδώ έχω καταθέσει
πως τέτοια blogs παραμένουν χρήσιμα μόνο όταν κατατίθενται
υπεύθυνες απόψεις.
Είναι τόσο απλό.
Κυριάκος Φωτόπουλος
Μεσίτης Ασφαλίσεων
Κύριε Φωτόπουλε,
Αναφέρεις για τις σωματικές βλάβες ότι οδηγούνται στα δικαστήρια.
Θα πρέπει να γνωρίζεις ότι οι υποθέσεις των σωματικών βλαβών που οδηγούνται στα δικαστήρια και κυρίως τα θανατηφόρα , η αποζημίωση είναι της τάξης των 120000 € για άτομο που είναι ηλικίας 75 ετών.
Αν κάποια εταιρία έχει ασφαλισμένο έναν στόλο 500.000 οχημάτων , εκ των πραγμάτων θα έχει και τουλάχιστον 100 θανατηφόρα περιστατικά μέσα στο χρόνο, δηλαδή 12000000 € αποζημιώσεις σύν τα έξοδα τόκους – δικηγόροι κλπ άλλα 1500000 €.
Χωρίς να υπολογίσουμε τους τραυματίες , ολικά ανίκανους – σοβαρά τραυματισμένους και ελαφρά τραυματισμένους.
Για την κατηγορία αυτή ο μέσος όρος αποζημίωσης ανέρχεται στο ποσό των 10000 €
Μία εταιρία με τον ανωτέρω ασφαλισμένο στόλο έχει τουλάχιστον 2500 περιστατικά
Δηλαδή 25000000 € αποζημιώσεις συν τα έξοδα τόκους – δικηγόροι κλπ άλλα 3000000.
Και με την προϋπόθεση να οι αποζημιώσεις να δοθούν εντός ενός έτους από την ημερομηνία της αγωγής
Το συνολικό κόστος για σωματικές βλάβες ανέρχεται στο ποσό 41500000. το ποσό αυτό καταβάλλεται εξ ολοκλήρου από την ασφαλιστική εταιρία διότι ο αντασφαλιστής καταβάλλει το ποσοστό του μετά τα 350000 € και ενδεχόμενα μετά τα 400000 ή 450000€.
Αν λάβουμε υπόψη ότι οι νεκροί από τροχαία ατυχήματα ως επί το πλείστον είναι ηλικίας 18 έως 50 ετών. Υπολόγισε που φτάνει το ποσό των σωματικών βλαβών σε αποζημιώσεις.
Παρεμπιπτόντως & άλλη φορά εδώ έχω καταθέσει
πως τέτοια blogs παραμένουν χρήσιμα μόνο όταν κατατίθενται
υπεύθυνες απόψεις.
Είναι τόσο απλό.
Δυστυχως αυτα τα απλα μας εχουν κανει δυσκολη τη ζωη, κυριε Φωτοπουλε.
Παλευουμε για ενα μεροκαματο, και εκτος απο τους καρχαριες που μας κυνηγουν ολημερις, προστιθενται και οι φημες απο κοινα λαμογια και καιροσκοπους πρωην συνεργατες που εχουν φαει (και βρωμικο) ψωμι απο τις εταιρειες. Αναρωτιεμαι ωρες -ωρες την χρησιμοτητα των μπλογκς ετσι οπως εχουν καταντησει να γινονται το βημα καθε πικραμενου και παντογνωστη. Υγιης ασφαλιστικη αγορα….χαχαχααχαχα!!!!!!!
Κύριοι, μη αναλώνεστε με ποιά εταιρεία έχει το πιο φθηνό ασφάλιστρο. Ασχοληθείτε με το τι επιθυμεί ο πελάτης. Οι περισσότεροι πελάτες θέλουν φθηνό ασφάλιστρο χωρίς να τους ενδιαφέρει αν θα αποζημειωθούν και πότε. Υπάρχουν περιοχές όπου η πολιτική μίας Εταιρείας θέλει, όπως π.χ. στη Σπάρτη του κ. Φωτόπουλου, το ασφάλιστρο να είναι ανταγωνιστικότερο των άλλων Εταιρειών. Αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι θα προτιμήσουν την συγκεκριμένη Εταιρεία γιατί ο κόσμος ενδιαφέρεται και για ποιότητα υπηρεσιών απο τις Ασφαλιστικές Εταιρείες. Τι γίνεται όμως με τους Διαμεσολαβούντες όμως; Δεν ενημερώνουν σωστά τον ασφαλισμένο για την φερεγγυότητα και την αξιοπίστία των Ασφαλιστικών Εταιρειών που διαθέτουν γιατί η προσπάθειά τους για αύξηση της παραγωγής ασφαλίστρων επισκιάζει όλα τα όσα επιβάλλει η επιστήμη. Τώρα θα μου πείτε τι μας αναφέρεις την επιστήμη αφού ιδίως η επαρχία βρίθει απο αυτοαποκαλούμενους μεσίτες ασφαλίσεων, που αν ποτέ γίνει έλεγχος στα ελεγχόμενα απ’αυτούς Επιμελητήρια, αμφιβάλλω αν θα συνέχιζαν να αποκαλούνται μεσίτες. Τελικά θέλω να πω ότι δικαίωμα κάθε Εταιρείας είναι να αυτοδιαφημίζεται καθώς και όλο το κύκλωμα διαμεσολαβούντων που την ακολουθούν.
Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος γιατί ενώ στα ΕΙΧ το ασφάλιστρο της Ιντερσαλονικα είναι ανταγωνιστικό, στις χρήσεις ΤΑΧΙ, ΦΙΧ ανω των 40 ιππων, ΦΔΧ κλπ, δηλαδή στις απαγορευτικές χρήσεις το ασφάλιστρο της ιντερσαλόνικα είναι πτωχευτικό?
Εγώ δεν είμαι στο χώρο τόσα χρόνια όσα εσείς κύριε ¨19 χρόνια ασφαλιστικ. πράκτορα¨ αλλά έχω την αμυδρή εντύπωση ότι το ασφάλιστρο και του ύψος του κυμαίνεται σε αναλογία με τον δείκτη ζημιών κάθε χρήσης. Να με συμπαθάτε κιόλας αλλά φαίνεται να γνωρίζετε αρκετά. Μήπως γνωρίζετε το ασφάλιστρο των Φ.Ι.Χ. ΑΓΡ. που κυμαίνεται??? Διότι θεωρώ ότι στην Ελλάδα ένα μεγάλο μέρος των οχημάτων εν κινήσει είναι Αγροτικά και απ’ ότι βλέπω δεν τα αναφέρετε…
κε Παπαγεωργίου,
Αφήστε την επαρχία και μαζέψτε τους εν ενεργεία και συνταξιούχους όλων των βαθμίδων του δημοσίου που παριστάνουν τους ασφαλιστές στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη και, θα διαπιστώσετε ότι το πρόβλημα κατά το μεγαλύτερο μέρος του θα λυθεί.
Κύριε Δημήτρη που απ’ότι λες είσαι παράκτορας. Σας στενοχωρεί η αλήθεια; Όλοι γνωρίζουμαι για τους μαύρους κωδικούς που έχουν οι πράκτορες και οι υπόλοιποι διαμεσολαβητές. Δεν είναι μόνο οι Δημόσιοι υπάλληλοι και συνταξιούχοι που παριστάνουν τους ασφαλιστές αλλά και οι ταξιτζίδες, αστυνομικοί ακόμα και οι γραμματείς που έχετε στα ασφαλιστικά σας γραφεία και που δεν έχετε πιστοποιήσει. Είναι πάρα πολύς κόσμος που δουλεύει παράλληλα σαν ασφαλιστές με κωδικούς που μόνο οι πράκτορε ή ακόμα και ωρισμένες εταιρείες γνωρίζουν. Γιατί δεν το καταγγέλλετε στην αρμοδία αρχή για να αρχίσει ένας έλεγχος και να ξεκαθαρίσει το τοπίο. Μήπως δεν σας συμφέρει γιατί έτσι θα μειωθεί η παραγωγή σας;